eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Budowa ogrodzenia szkółki leśnej w Rudniku nad Sanem o długości 3450 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Rudnik nad Sanem: Budowa ogrodzenia szkółki leśnej w Rudniku nad Sanem o długości 3450 mb.
Numer ogłoszenia: 143672 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia szkółki leśnej w Rudniku nad Sanem o długości 3450 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogrodzenia szkółki leśnej w Rudniku nad Sanem o długości 3450 mb. Zakres robót obejmuje: -wykonanie dołów pod słupki -wykonanie fundamentów po słupki metalowe, obsadzenie ich w betonie. -montaż siatki ogrodzeniowej na słupkach z jednoczesnym wkopaniem jej w gruncie na głębokość 40 cm. . -montaż zaimpregnowanych okrąglaków z drewna. - wykonanie i montaż bram wjazdowych .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: a)Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy). b) W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem (nie gotówką) na konto Zamawiającego: BGŻ Oddział w Stalowej Woli nr 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 180 000,00 PLN netto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonanymi w przeciągu 3 miesięcy, d) kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia co najmniej 100 tys. zł, lub posiadają zdolność kredytową na kwotę 100 tyś zł. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. g) udzielą pisemnej gwarancji na zamontowaną siatkę na co najmniej 25 lat, lub przedłożą taką gwarancję udzieloną przez producenta z założeniem iż 40 cm siatki będzie wkopane w ziemię. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły spełnia albo nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś ofertę Wykonawcy wykluczonego zostaje uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,ustawy Pzp - wg wzoru ze SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia, że spełniają wymagane warunki następujące dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w pkt SIWZ z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru z Załącznika Nr 3 SIWZ b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku powierzenia robót Podwykonawcom - należy podać ich dane (nazwa i adres) oraz wskazać powierzone im części zamówienia), sporządzony wg wzoru z Załącznika Nr 4 SIWZ, c) kopię uprawnienia budowlanego oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, będącej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys. zł., lub dokument bankowy potwierdzający zdolność kredytową na kwotę 100 tyś zł. 4. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (załącznik nr 6 ze SIWZ) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Pzp Zamawiający żąda: 1. pełnomocnictwa dla Lidera;(Załącznik nr 5 do SIWZ) 2. wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w pkt 6.1.1. i pkt 6.1.3.a ze SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.2.a- c, i pkt 4 ze SIWZ) składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudnik Adres: ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj.: podkarpackie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudnik Adres: ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj.: podkarpackie w pokoju nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.