Zakopane: BZP.271.33.2014 Zamówienie uzupełniające na świadczeniu usług polegających na utrzymaniu zieleni miejskiej w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 143638 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.33.2014 Zamówienie uzupełniające na świadczeniu usług polegających na utrzymaniu zieleni miejskiej w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie warunków umowy na wykonywanie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu następujących czynności: 1) Wykonania i utrzymania rabaty usytuowanej przed wejściem do budynku UM Zakopane o powierzchni 48m2 w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do: a) przesadzenia krzewów rosnących w niniejszej rabacie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni do wezwania ze strony Zamawiającego; b) przygotowania podłoża poprzez całkowitą wymianę podłoża do głębokości 0,5m, wraz z usunięciem resztek korzeni i innych zanieczyszczeń; c) uzupełnienia podłoża ziemią urodzajną w niezbędnej ilości w oparciu o ziemię kwiatową na części rabaty jednorocznej i podłoże do iglaków w części rabaty skalnej w terminie 2 dni do wezwania ze strony Zamawiającego oraz do uzupełniania brakującego podłoża w trakcie sezonowych wymian obsadzeń; d) umieszczenia granitowych głazów w liczbie 30 szt. zróżnicowanych pod względem wielkości od 0,2 do 1m oraz płyty granitowej stanowiącej element rabaty jednorocznej w kształcie herbu Zakopanego według schematu przedstawionego w zał. nr 2 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do niniejszych założeń; e) obsadzenia powierzchni materiałem roślinnym, w zakresie określonym przez Zamawiającego zgodnie z aktualnym na dany rok planem nasadzeń w terminie 3 dni do wezwania ze strony Zamawiającego; f) ściółkowania obwódki wokół rabaty jednorocznej białym grysem O 10-16mm w terminie 2 dni od wezwania ze strony Zamawiającego; g) utrzymania rabaty przez cały okres wegetacji w sposób zgodny ze sztuką ogrodniczą; 2) Obsadzenie i utrzymanie 3 szt. kwietników w formie sań gospodarczych o powierzchni 1,5m2 każdy oraz 1 szt. kwietnika montowanego na latarni typu W 600, w ramach którego Wykonawca zobowiązany jest do: a)przygotowania podłoża poprzez wypełnienie kwietników ziemią urodzajną w niezbędnej ilości w oparciu o ziemię kwiatową w terminie 2 dni do wezwania ze strony Zamawiającego oraz uzupełniania ziemi w trakcie sezonowych wymian obsadzeń; b) obsadzenia powierzchni materiałem roślinnym, zgodnie z aktualnym na dany rok planem nasadzeń w terminie 2 dni do wezwania ze strony Zamawiającego oraz przetrzymywania kwietników w zadaszeniu w warunkach zapewniających dobry wzrost i rozwój roślin oraz wykonywania wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych do czasu wystawienia ich do miejsc ekspozycji; c) wystawienia kwietników do miejsc ekspozycji na wezwanie Zamawiającego oraz niezwłocznego wykonania zabezpieczeń przed kradzieżą kwietników - sań gospodarczych w formie stopy betonowej o wymiarach 50x50h50cm i przykręceniu do niej złożonych sań, sanie należy postawić na bloczkach betonowych; d) przechowywania kwietników przez okres zimy w suchym zadaszonym pomieszczeniu. 3) W ramach utrzymania rabaty i kwietników Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac pielęgnacyjnych zgodnie ze sztuką ogrodniczą polegających w szczególności na: a) odchwaszczaniu i podlewaniu roślin w miarę potrzeb; b) nawożeniu doglebowym i dolistnym roślin nawozami wieloskładnikowymi w dawkach zgodnych z wymaganiami poszczególnych roślin, w miarę potrzeb; c) stosowaniu środków ochrony roślin w miarę potrzeb; d) usuwaniu obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów na bieżąco; e) stosowaniu w razie potrzeby osłon z białej agrowłókniny zabezpieczających obsadzenia jednoroczne przed szkodliwym działaniem przymrozków; f) uzupełnianiu brakujących roślin oraz wymiany roślin które z jakichkolwiek przyczyn nie zapewniają efektu zdobniczego, w oparciu o materiał roślinny zgodny z aktualnym na dany rok planem nasadzeń, bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BKW USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BKW USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
- BKW Usługi Komunalne sp. z o.o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47499,97
Oferta z najniższą ceną: 47499,97 / Oferta z najwyższą ceną: 47499,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane na etapie zamówienia podstawowego przeprowadzonego w 2013 r. w trybie przetargu nieograniczonego i dotyczy usług których wartość nie stanowi więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co opisane w zamówieniu podstawowym tj. świadczenie usług polegających na utrzymaniu terenów zieleni miejskiej w Zakopanem.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach: Cedry Wielkie, Kiezmark, Koszwały, Stanisławowo, Trutnowy, Wocławy zlokalizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie
- Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Usługa koszenia i pielenia na terenie Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów, SP Wola Kruszyńska, SP Ostrzeszów /2024
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.