Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Stargard Szczeciński: usuwanie skutków awarii muru obronnego przy ul. Sukienniczej jako zamówienie uzupełniające do zadania przebudowa, remont i rozbudowa zespołu zabytkowego Bastei w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 143594 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128306 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie skutków awarii muru obronnego przy ul. Sukienniczej jako zamówienie uzupełniające do zadania przebudowa, remont i rozbudowa zespołu zabytkowego Bastei w Stargardzie Szczecińskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych dla usunięcia skutków awarii muru obronnego robót, a w tym m.in.: 1) prace rozbiórkowe podziemnych budowli w rejonie awarii, 2) wzmocnienie fundamentów (podbicie) w miejscach połączeń murów, 3) wzmocnienie osłabień sąsiadujących fragmentów muru wywołane skutkiem awarii poprzez: a) wzmacniające, zespalające poluzowane fragmenty muru roboty iniekcyjne, b) likwidacje pęknięć, c) wzmocnienie korony murów, d) dobudowanie przypór wzmacniających, e) roboty towarzyszące 4) odbudowa zawalanego muru z kamienia polnego Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt-Nr.: INT-09-0037 pn.: Dwa miejsca z historią - przebudowa, remont i rozbudowa obiektu Bastei w Stargardzie Szczecińskim oraz tworzenie funkcji muzealnych w Klasztorze Franciszkanów (840 m2) w Neubrandenburgu oraz Bastei (360 m2) w Stargardzie Szczecińskim.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
- Firma Budowlano-Konserwatorska Podgórski Tomasz Podgórski, Strachocin 1c, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1216000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1495065,00
Oferta z najniższą ceną: 1495065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1495065,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewidział w siwz na zadanie podstawowe możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Szacowana wartość zamówienia uzupełniającego 1 216 000 zł nie przekracza kwoty 1 682 000 zł (50% wartości zadania podstawowego) . Zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu (powtórzeniu) części robót tego samego rodzaju, co objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienie uzupełniające będzie związane technologicznie, użytkowo i bezpośrednio z zamówieniem podstawowym. Zamówienie udzielone będzie wykonawcy zamówienia podstawowego. Tryb udzielenia zamówienia został zaakceptowany przez Kontrolera projektu realizowanego z udziałem środków pomocowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.