eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Wykonanie chodnika wraz ze ścieżką pieszo-rowerową od przejazdu kolejowego w miejscowości Dobra do istniejącego chodnika zlokalizowanego przy moście na rzece Osobłoga - Droga Powiatowa Nr 1811 O Kórnica-Dobra na odcinku o dł. ok. 1010 mb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Krapkowice: Wykonanie chodnika wraz ze ścieżką pieszo-rowerową od przejazdu kolejowego w miejscowości Dobra do istniejącego chodnika zlokalizowanego przy moście na rzece Osobłoga - Droga Powiatowa Nr 1811 O Kórnica-Dobra na odcinku o dł. ok. 1010 mb
Numer ogłoszenia: 143578 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144369 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krapkowicki, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika wraz ze ścieżką pieszo-rowerową od przejazdu kolejowego w miejscowości Dobra do istniejącego chodnika zlokalizowanego przy moście na rzece Osobłoga - Droga Powiatowa Nr 1811 O Kórnica-Dobra na odcinku o dł. ok. 1010 mb.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie chodnika wraz ze ścieżką pieszo-rowerową od przejazdu kolejowego w miejscowości Dobra do istniejącego chodnika zlokalizowanego przy moście na rzece Osobłoga - Droga Powiatowa Nr 1811 O Kórnica-Dobra na odcinku o dł. ok. 1010 mb. 1.1.Na przebudowywanym odcinku drogi planuje się: Roboty kanalizacyjne: Roboty rozbiórkowe; Roboty ziemne i wykończeniowe; Roboty instalacyjne. Roboty drogowe: Roboty przygotowawcze; Roboty ziemne; Roboty krawężnikowe; Ciąg pieszo - rowerowy; Zjazdy; Roboty wykończeniowe. 1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te roboty, materiały lub urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych robót, materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu robót, materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1.4.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 2.Zasady dotyczące podwykonawstwa: 2.1.Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w Formularzu ofertowym (zał. Nr 2 do siwz), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2.2.Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem (niestanowiące kluczowych części zamówienia) podlegają obowiązkowi przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji na zasadach określonych w niniejszej SIWZ (istotne postanowienie umowy § 9 - zał. Nr 5 do siwz) i muszą zawierać zapisy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami niniejszej SIWZ, w szczególności termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia doręczenia faktury Wykonawcy. 2.3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. 3.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym. 3.3.Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.4.Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 3.5.Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181, z późn. zm.). 3.6.Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Inwestora. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 4.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4.2.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.4.Wykonawca sporządzi ekspertyzy budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 4.5.Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodne z dokumentacją projektową wytyczenie w terenie wszystkich robót. 4.6.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę geodezyjną zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz 133). 4.7.Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia do ich odnowienia. 5.Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 5.1.wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu, 5.2.organizacja i zagospodarowanie placu budowy, 5.3.zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 5.4.nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 5.5.utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 5.6.natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, dotyczy również terenów zielonych, 5.7.skompletowanie dokumentacji odbiorczej, 5.8.Po zakończeniu robót budowlanych zrealizowanych na podstawie umowy Wykonawca zalegalizuje wszelkie zmiany w dokumentacji budowy i dostarczy Zamawiającemu kopie map z inwentaryzacji powykonawczej ze sporządzoną inwentaryzacją urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz wniesie zmiany na mapach w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krapkowicach. 6.Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z póź. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania wywozu i utylizacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU VENUS Spółka Jawna Hubert Jaskółka, Jan Szafarczyk, Piotr Szywalski, ul. Krapkowicka 47, 47-364 Łowkowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 769921,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 566347,05

  • Oferta z najniższą ceną: 566347,05 / Oferta z najwyższą ceną: 782026,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.