eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA RESUSCYTATORÓW, ZESTAWÓW MEDYCZNYCH - PĘTLA WRAZ Z SIATKĄ, BUTELEK DO DŁUGOTRWAŁEGO ODSYSANIA RAN, ZASTAWEK MECHANICZNYCH SERCA, CEWNIKÓW DO LECZENIA I DIAGNOZOWANIA ATREZJI PRZEŁYKU U NOWORODKÓW, BASENÓW PLASTIKOWYCH, KACZEK PLASTIKOWYCH, NEREK P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Warszawa: DOSTAWA RESUSCYTATORÓW, ZESTAWÓW MEDYCZNYCH - PĘTLA WRAZ Z SIATKĄ, BUTELEK DO DŁUGOTRWAŁEGO ODSYSANIA RAN, ZASTAWEK MECHANICZNYCH SERCA, CEWNIKÓW DO LECZENIA I DIAGNOZOWANIA ATREZJI PRZEŁYKU U NOWORODKÓW, BASENÓW PLASTIKOWYCH, KACZEK PLASTIKOWYCH, NEREK PLASTIKOWYCH, KIELISZKÓW DO LEKÓW SZKLANYCH - 8 PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 14356 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RESUSCYTATORÓW, ZESTAWÓW MEDYCZNYCH - PĘTLA WRAZ Z SIATKĄ, BUTELEK DO DŁUGOTRWAŁEGO ODSYSANIA RAN, ZASTAWEK MECHANICZNYCH SERCA, CEWNIKÓW DO LECZENIA I DIAGNOZOWANIA ATREZJI PRZEŁYKU U NOWORODKÓW, BASENÓW PLASTIKOWYCH, KACZEK PLASTIKOWYCH, NEREK PLASTIKOWYCH, KIELISZKÓW DO LEKÓW SZKLANYCH - 8 PAKIETÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Pakiet nr 1 i 2: resuscytatorów, - Pakiet nr 3: zestawów medycznych - pętla wraz z siatką, - Pakiet nr 4: butelek do długotrwałego odsysania ran, - Pakiet nr 5: zastawek mechanicznych serca, - Pakiet nr 6: cewników do leczenia i diagnozowania atrezji przełyku u noworodków, - Pakiet nr 7: basenów plastikowych, kaczek plastikowych, nerek plastikowych, - Pakiet nr 8: kieliszków do leków szklanych 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33157700-2, 33141620-2, 33141642-2, 33182220-7, 33141200-2, 33140000-3, 33790000-4. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 6.1. Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ. 6.2. Katalogów/ folderów do każdej pozycji oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim- dotyczy pakietów 1 - 3, 5 i 7. 6.3. Próbek oferowanego przedmiotu zamówienia, w ilościach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 6.4. Opisu przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem w nim zawartym - załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.14.16.20-2, 33.14.16.42-2, 33.18.22.20-7, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.79.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Ocena spełniania warunków, o których mowa w pkt 1., nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu tych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 2.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103 - cena 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103. Otwarcie ofert tego samego dnia o godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Resuscytatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa resuscytatorów dla dorosłych, niemowląt i noworodków, dzieci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Resuscytatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa resuscytatorów dla niemowląt i noworodków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów medycznych - pętla wraz z siatką.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Butelki do długotrwałego odsysania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butelek do długotrwałego odsysania ran o poj. 200-250 ml i 400-450 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Zastawki mechaniczne serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zastawek mechanicznych serca aortalnych i mitralnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Cewniki do leczenia i diagnozowania atrezji przełyku u noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników do leczenia i diagnozowania atrezji przełyku u noworodków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Baseny, kaczki, nerki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa basenów plastikowych, kaczek plastikowych, nerek plastikowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Kieliszki do leków szklane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kieliszków do leków szklanych - 3 400 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.