eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa Placu Kupieckiego w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Chełm: Budowa Placu Kupieckiego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 143568 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, fax 082 5633839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Placu Kupieckiego w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Placu Kupieckiego w Chełmie, polegająca na: - budowie Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr 1 - budowie sieci kanalizacji deszczowej i zagospodarowaniu zielenią Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr 2 - budowie oświetlenia Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr 3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi albo jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki opisane w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji 2/ Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę, c/ posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1/ co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji, przebudowie drogi o wartości co najmniej 200 000 PLN w przypadku zadania nr 1, 2/ co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości co najmniej 50 000 PLN w przypadku zadania nr 2, 3/ co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 20 000 PLN w przypadku zadania nr 3, d/ dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują urządzeniami w asortymencie i ilości jednostek nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 5 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3, e/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują: 1/ co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zadania nr 1, 2/ co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zadania nr 2, 3/ co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w przypadku zadania nr 3, f/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, g/ znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. A. VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego winni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3) 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3. Przedłożony wykaz powinien zawierać: co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku zadania nr 1), co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku zadania nr 2) oraz co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku zadania nr 3), potwierdzone załączonym dokumentem stwierdzającym, że dana osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia oraz załączonym zaświadczeniem stwierdzającym, że dana osoba jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, w asortymencie i ilości nie mniejszej niż wymienione w kolumnie 2 i 3 załącznika nr 5 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3. W przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia jest zobowiązany dołączyć umowę leasingu, najmu lub dzierżawy. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ odpowiednio dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać i udokumentować wykonanie: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji, przebudowie drogi o wartości co najmniej 200 000 PLN w przypadku zadania nr 1, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości co najmniej 50 000 PLN w przypadku zadania nr 2 oraz co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 20 000 PLN w przypadku zadania nr 3. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 100
  • 2. x - 0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, 22 - 100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1, pok. nr 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, regulację pionową dla urządzeń podziemnych, podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem pod chodniki o Rm=1.5 MPa o gr. 10 cm, pielęgnowana piaskiem i wodą (592,20 m2), podbudowę pod jezdnię i parkingi z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa o gr. 24 cm, pielęgnowana piaskiem i wodą (432,18 m2), podbudowę pod parkingi i ciągi pieszo-jezdne z piasku stabilizowanego cementem o RM=5,0 MPagr. 15 cm, pielęgnowana piaskiem i wodą (1669,08 m2), nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard I, o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) (251,40 m2), nawierzchnię z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych standard I, o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) (251,40 m2), nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (1669,08 m2), chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (592, 20 m2), oznakowanie, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełną obsługę geodezyjną, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji deszczowej i zagospodarowanie zielenią Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty ziemne, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm (68,50 m), kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm (104,00 m), studnie rewizyjne z kręgów betonowych ośr. 1200 mm w gotowym wykopie o gł. 3 m (8 stud.), studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem, wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia (1300,00 m2), , obsadzenie kwietników bylinami, sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach o szer. do 45 cm w gruncie kat. III z całkowitą zaprawą rowów (400 szt.), sadzenie drzew i krzewów starszych z bryłą korzeniową o śr. 1,2 m w gruncie kat. III z zaprawą dołów (25 szt.), nawierzchnię żwirową - dolna warstwa jezdni rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu 10 cm (450,00 m2) oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełną obsługę geodezyjną, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia Placu Kupieckiego w Chełmie - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty ziemne, ręczne układanie kabli, montaż i stawianie słupów oświetleniowych, stalowych o masie do 100 kg (11 szt.), montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupach (10 szt.), uziomy ze stali profilowanej miedziowane (metoda wykonania obrotowa), kat. gruntu II długość uziomu 4,5 m (11 szt.) oraz sporządzenie harmonogramu realizacji robót, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, pełną obsługę geodezyjną, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 100
    • 2. x - 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.