Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Bydgoszcz: Rozbudowa i modernizacja placów manewrowych, dróg dojazdowych i parkingów, oraz rozbiórka stacji paliw i budowa myjni samochodowej w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 143541 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy , ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 54, 85-620 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52) 325 8807, faks (0-52) 325 8814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja placów manewrowych, dróg dojazdowych i parkingów, oraz rozbiórka stacji paliw i budowa myjni samochodowej w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje rozbudowę i modernizację placów manewrowych, dróg dojazdowych i parkingów z uwzględnieniem sieci kanalizacyjnej, sieci centralnego ogrzewania, oraz rozbiórkę infrastruktury stacji paliw i budowę myjni samochodowej oraz powiązane z powyższym zakresem roboty budowlane na terenie wewnętrznym posesji Ośrodka przy ul. S. Kard. Wyszyńskiego 54 w Bydgoszczy. Zamawiający wymaga wykonywania prac na placach manewrowych, drogach dojazdowych i parkingach z uwzględnieniem wykonania sieci kanalizacyjnej i ciepłociągowej z podziałem na etapy umożliwiające ciągłość przeprowadzania egzaminów na prawa jazdy na placach manewrowych zgodnie z podetapami określonymi przez załącznik nr 12 SIWZ w terminie do dnia 31.10.2012r. Zamawiający wymaga wykonywania niektórych prac branży drogowej w dni wolne od pracy w celu zachowania możliwości przeprowadzania egzaminów na prawa jazdy od poniedziałku do piątku każdego tygodnia wykonywania robót. Szczegółowo i wyczerpująco przedmiot zamówienia określa projekt budowlany i wykonawczy stanowiące załącznik nr 6 SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 7 SIWZ. Wykonawca może zastosować równoważne materiały i urządzenia pod względem parametrów technicznych i jakościowych w stosunku do określonych w projekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 15.000 zł.( słownie: piętnaście tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem z konta firmowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC 32 1910 1048 2121 0198 2596 0002 z adnotacją: wadium - modernizacja obiektu WORD. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Wymaga się wniesienia wadium nie później niż termin na składanie ofert 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane są uprawnienia kierownika budowy dla osoby/osób, którą wykonawca dysponuje do wykonania zamówienia potwierdzone przez wykonawcę oświadczeniem o dysponowaniu osobą /osobami/ posiadającą uprawnienia do kierowania robotami objętymi zakresem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie należytego wykonania dwóch zamówień na roboty budowlane odpowiadających rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia w szczególności dotyczących wykonania nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych o powierzchni niemniejszej niż przewidziana dla niniejszego zamówienia, wykonania sieci kanalizacyjnej pod taką powierzchnią jak i ciepłociągu, wznoszenia budynków z okresu ostatnich 5 lat poprzedzających termin na składanie ofert lub w przypadku krótszego okresu prowadzania działalności gospodarczej za ten okres.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagany jest wykaz maszyn do wykonywania prac drogowych, jakimi wykonawca dysponować będzie celem realizacji zamówienia z podaniem podstawy dysponowania niniejszymi maszynami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest oświadczenie o średniorocznym zatrudnieniu z okresu ostatnich 3 lat poprzedzających termin na składanie ofert lub w przypadku krótszego okresu prowadzania działalności gospodarczej za ten okres
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest aktualne ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie deliktowym i kontraktowym opiewające na kwotę niemniejszą niż 1.500.000 zł. oraz informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące od przed upływem terminu składnia ofert w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadkach uzasadnionych jego potrzebami jest uprawniony do wyłączenia z jej zakresu niektórych prac lub zlecenia wykonania tańszych robót zamiennych o wartości nie przekraczającej 30% wynagrodzenia - w drodze jednostronnego oświadczenia złożonego Wykonawcy; w takim wypadku wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniemu obniżeniu o wartość zakresu wyłączonego lub ograniczonego na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy złożonego w ofercie. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może także zwiększyć zakres robót w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a projektem budowlanym i wykonawczym oraz w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego ukończenia inwestycji z zastosowaniem cen materiałów i robocizny, oraz narzutów zastosowanych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Zwiększenie zakresu robót, o którym mowa powyżej wymaga sporządzenia protokołu konieczności wykonania robót budowlanych podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zmiany zakresu robót, o których mowa powyżej, wymagają aneksowania umowy. Podstawą do aneksowania umowy będzie oświadczenie Zamawiającego, o którym mowa powyżej, a także w/w. protokół konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.word.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ul. Stefana Wyszyńskiego 54
85-620 Bydgoszcz
http://www.word.bydgoszcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Ul. Stefana Wyszyńskiego 54 85-620 Bydgoszcz Pokój nr 22 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa produktów leczniczych - Atezolizumabum
- Dostawa sprzętu fotograficznego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Elektrofizjologii
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Docieplenie budynku mieszkalnego, stanowiącego własność Gminy Środa Śląska, położonego w Środzie Śląskiej przy ul. Piastów Śląskich 11.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.