eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okocim › Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Okocimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Okocim: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Okocimiu
Numer ogłoszenia: 143530 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Okocimiu , ul. Goetzów Okocimskich 102, 32-800 Okocim, woj. małopolskie, tel. 014 6860930, faks 014 6860930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspokocim.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Okocimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przewidziany do remontu obiekt znajduje się w miejscowości Okocim (Gmina Brzesko) na działce nr486 . Jest to stary wolnostojący budynek jednopiętrowy o ścianach murowanych i typowej konstrukcji drewnianej. Stan istniejącej więźby dachowej ocenia się jako dobry jednak w związku ze skorodowaniem i popękaniem dachówek powstały w kilku miejscach przecieki pokrycia dachowego, które uszkodziły częściowo niektóre elementy istniejącej konstrukcji dachowej, dlatego też w zakres robót wchodzi ( oprócz wymiany pokrycia) również wymiana niektórych elementów więźby dachowej. W zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem wchodzi: 1. Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi i instalacji odgromowej, 3. Rozbiórka ( częściowa) kominów do poziomu stropów, 4. Nadmurowanie istniejących kominów z ich otynkowanie - ponad dachem z cegły klinkierowej, 5. Wymiana zniszczonej więźby dachowej ( przyjęto 10%) 6. Wykonanie impregnacji istniejącej konstrukcji dachowej ( dotyczy to również części konstrukcji dachowej nad którą wymieniono już pokrycie), 7. Wykonanie nowego łacenia dachu, 8.Wykonanie nowego pokrycia dachowego arkuszami blachy dachówkowej Bingo - kolor należy dopasować do istniejącego pokrycia części dachu , 9. Wykonanie obróbek blacharskich 10. Wykonanie instalacji odgromowej, 11. Ocieplenia stropu nad piętrem, 12. Wymiana drzwi wejściowych na strych 13.Wykonanie robót towarzyszących (reperacja gzymsów oraz tynków i innych elementów obiektu, które ze względów technologicznych muszą ulec uszkodzeniu w trakcie wykonywania robót podstawowych), Szkoła nie dysponuje dokumentacją techniczną budynku w związku z powyższym do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia dołączono oprócz -ślepego- kosztorysu Planowane jest wykonanie zadania w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni, jednak cały zakres robót musi zostać wykonany w okresie wakacji letnich dlatego też przekazanie placu budowy nastąpi około 6lipca b.r. W tym czasie szkoła nie będzie prowadzić zajęć dydaktycznych. Okres od zawarcia umowy na wykonanie zadania do dnia przekazania placu budowy należy wykorzystać na zamówienie i przygotowanie niezbędnych materiałów budowlanych. Szczegółowy zakres robót został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych które to dokumenty stanowią integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; 1). Złożenie pisemnej oferty z podaniem ceny ofertowej brutto za wykonanie zadania, oraz podaniem terminu wykonania zadania w tygodniach Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót. Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz projekt umowy. 2). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 9, 10, 11 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.18 SIWZ. 3). Spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy (prawo zamówień publicznych) i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 4) Wykonanie zadania do 6 tygodni od dnia przekazania placu budowy. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność-przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami. Może to być np. kserokopia uprawnień i i oświadczenie osoby z uprawnieniami, że w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę, podejmie ona obowiązki kierowania robotami w tej specjalności. b). aktualne zaświadczenie, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców lub wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 5 niniejszej SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz zahaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, należy wykazać co najmniej 2 roboty o wartości 100.000,00 zł. każda; 2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami. Może to być np. kserokopia uprawnień i i oświadczenie osoby z uprawnieniami, że w przypadku wyboru wykonawcy składającego ofertę, podejmie ona obowiązki kierowania robotami w tej specjalności. b). aktualne zaświadczenie, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacja: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.). 1. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 5 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy jakie części zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom następujące - załącznik Nr 9 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspokocim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa w Okocimiu, ul. Goetzów Okocimskich 102 ( codziennie w dniach pracy godzinach od 7 00 do 15 00 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Okocimiu (Sekretariat) ul. Goetzów Okocimskich 102 32-800 Brzesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.