eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Szczecin: Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego.
Numer ogłoszenia: 143492 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego. 2. Wykonawca zobowiązany jest:: - wykonywać przeglądy i konserwacje w ilościach określonych w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ nr 5, - do realizacji przedmiotu zamówienia w terminach określonych w załączniku do SIWZ nr 6 - Terminy. Ilość i rodzaj gaśnic przeznaczonych do przeglądu i konserwacji wyszczególniona jest w załączniku do SIWZ nr 7 - Wykaz gaśnic; - wykonywać przeglądy i konserwacje w siedzibach zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku do SIWZ nr 8 - Wykaz WAK; - powiadomić przedstawiciela zamawiającego, czyli właściwego kierownika Wojskowej Administracji Koszar (pismem fax) z siedmiodniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie przeprowadzanego przeglądu i konserwacji, sposób kontaktowania podany został w załączniku do SIWZ nr 8 - Wykaz WAK; - wykonywać przeglądy i konserwacje podręcznego sprzętu gaśniczego, zgodnie z Instrukcją o Ochronie Przeciwpożarowej w Wojsku Kwat. Bud. 117/97 (art. 92 ust. 3b) wydaną przez Ministra Obrony Narodowej, dwa razy w roku zgodnie z planem terminów określonym w załączniku do SIWZ nr 6 - Terminy; - do spisania protokołu odbioru wykonanej usługi, który winien być potwierdzony przez kierownika WAK i przekazany mu w oryginale w celach ewidencyjnych. Protokół jest podstawą do wystawienia faktury. 3. Mając na uwadze fakt, iż podręczny sprzęt gaśniczy użytkowany jest w kompleksach wojskowych oraz związaną z tym specyfiką wykonywanych zadań, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów i konserwacji bez zmiany jednostkowej ceny ryczałtowej, lecz całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty. 4. Odbioru przedmiotu zamówienia w imieniu zamawiającego dokonywać będzie kierownik WAK lub osoba przez niego upoważniona do podpisywania protokołu odbioru. 5. Dojazd do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy i konserwacje na koszt Wykonawcy. 6. Szacunkowa wartość zamówienia: 496.405,00 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) - nie będzie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia / Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy PZP, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Kopie aktualnych uprawnień (certyfikaty, zaświadczenia) potwierdzające, że wykonawca może wykonywać przeglądy i konserwacje podręcznego sprzętu gaśniczego; 4. Kopia świadectwa uznania Wojskowego Dozoru Technicznego, wystawionego przez właściwą WDT, której terytorialnym obszarem działania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 30 października 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania oraz organizacji WDT jest woj. zachodniopomorskie tj. Delegatura WDT Gdynia zgodnie z Wytycznymi Szefa Wojskowego Dozoru Technicznego z dnia 04 marca 2005 r. 5. Kopia Certyfikatu Jakości Usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1) Opłata za SIWZ: na wniosek 17,00 PLN opłacona w kasie RZI lub za zaliczeniem pocztowym; ze strony internetowej - nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.