eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Konserwacja pomieszczeń w budynku Nr 33, w Rzeszowie, ul. Lwowska 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń w budynku Nr 33, w Rzeszowie, ul. Lwowska 5
Numer ogłoszenia: 143491 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127843 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja pomieszczeń w budynku Nr 33, w Rzeszowie, ul. Lwowska 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne pomieszczeń w budynku Nr 33, w Rzeszowie, ul. Lwowska 5. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: - przygotowanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania oraz zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym wzmacniającym podłoże, - dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie ścian, wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi, farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie powierzchni sufitów, ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi pomieszczeń kuchni farbą emulsyjną odporną na wilgoć, - oczyszczenie powierzchni metalowych z brudu, kurzu i rdzy, usunięcie zanieczyszczeń pochodzenia organicznego i nieorganicznego, zeskrobanie łuszczącej się farby oraz miejscowych uszkodzeń starej powłoki malarskiej z powierzchni metalowych, - dwukrotne malowanie grzejników, rur centralnego ogrzewania, innych rur oraz elementów metalowych i obramowania ścianki z luksferów z oczyszczenie powierzchni z kurzu i pyłu, reperacją uszkodzeń z wypełnieniem rys i uszkodzeń szpachlówką, gruntowaniem i szpachlowaniem oraz przetarcie powierzchni papierem ściernym, - skucie uszkodzonych fragmentów tynków, zagruntowanie środkiem przeciwwilgociowym w wskazanych miejscach, uzupełnienie tynku (powierzchnie wewnętrzne i fragmenty elewacji), malowanie fragmentów elewacji farbą emulsyjną zewnętrzną, - skasowanie wykwitów i zacieków z przecieraniem tynku, - obłożenie fragmentu ściany płytą gipsowo-kartonową przeciwwilgociową na ruszcie metalowym zabezpieczonym antykorozyjnie, - wymiana uszkodzonych i popękanych płytek posadzkowych gres wewnątrz pomieszczeń (wraz z fragmentami cokolika) oraz na zewnątrz (wejście i schody) z gruntowaniem podłoża, - wymiana uszkodzonych i popękanych płytek glazurowanych, ściennych z uzupełnieniem listwy krawędziowej ochronnej, z gruntowaniem podłoża, - wykonanie obramowań wewnętrznych kanałów w kuchni z kątownika, - malowanie stolarki wewnętrznej farbą olejną ftalową, - oczyszczenie daszku, wraz z elementami konstrukcyjnymi, nad ladą wydawania posiłków z likwidacją starej powłoki malarskiej, szlifowaniem, gruntowaniem, bejcowaniem oraz malowaniem lakierem bezbarwnym, - wymiana istniejących drzwi klepkowych zewnętrznych na drzwi z ciepłego aluminium, - wymiana włazu żeliwnego wraz z ułożeniem rurki ociekowej z klimatyzatora: wymiana uszkodzonych płytek, rozbiórka części posadzki z odzyskiem płytek, wykonanie w podłożu rowka dla rurki ociekowej, osadzenie rurki i wypełnienie pozostałej części rowka, ponowne ułożenie posadzki, - montaż i demontaż niezbędnych rusztowań, - uzupełnienie obramowania krawędzi z kątownika, - poprawa schodów wejściowych do magazynu żywnościowego, - zerwanie zniszczonego obłożenia murków wejściowych z wykonaniem tynków i malowaniem, - wykonanie podłoża i izolacji przeciwwilgociowej przy szybie windy magazynu żywnościowego, - montaż dodatkowych źródeł zasilania w pomieszczeniach magazynowych, - zabezpieczenie posadzek, okien, drzwi i innych elementów na czas trwania robót, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach malarskich i konserwacyjnych z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja pomieszczeń w budynku Nr 33, w Rzeszowie, ul. Lwowska 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane PRZEMBUD, Nagawczyna 406, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49964,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62755,61

  • Oferta z najniższą ceną: 62755,61 / Oferta z najwyższą ceną: 70088,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.