eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH.
Numer ogłoszenia: 143485 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa płynów krwiozastępczych. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 pakietów: PAKIET I - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 1, PAKIET II - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 2, PAKIET III - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 3, PAKIET IV - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 4, PAKIET V - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro 1. Okres realizacji dostaw - 15 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 13.50. 5. ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą, aby w miarę posiadanych możliwości każda dostawa asortymentu była łącznie z dyskietką zawierającą fakturę za dostawę płynów krwiozastępczych w postaci elektronicznej w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ABG lub na adres e-mail: apteka@zoz-lancut.pl . Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem 4 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełnione FORMULARZE CENOWE - PAKIET Nr - Załączniki: 2, 2,.1, 2.2, 2.3, 2.4 do oferty. 3. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 7 do oferty. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane płyny krwiozastępcze są dopuszczone do obrotu i zarejestrowane na podstawie: Obwieszczenie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 29 kwietnia 2009r. w sprawie ogłoszenia Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (Ministerstwo Zdrowia z dnia 16.06.2009r.) - załącznik: (cześć 1A - Wykaz produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, cześć 1B - Wykaz produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na podstawie pozwoleń wydanych przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską.) - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten Wykonawca dołącza w formie oryginału. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres Niezmienności Cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 1 - Załącznik nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumina ludzka inj. 5%x100ml ilość 80 op. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 2 - Załącznik nr 2.1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumina ludzka inj. 5%x250ml ilość 135 op. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAZWA: PAKIET III - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 3 - Załącznik nr 2.2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumina ludzka inj. 20%x50ml ilość 95 op. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 4 - Załącznik nr 2.3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albumina ludzka inj. 20%x100ml ilość 230 op. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 5 - Załącznik nr 2.4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMMUNOGLOBULINUM HUMANUM 1 fiol. liof + rozp. iv. 20 ml ilość 5 op. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.