eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Morąg: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer ogłoszenia: 143430 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO Charakterystyka preparatu Opakowanie Jednostkowe (op.)Przewidywana ilość rocznie 1Preparat aldehydowy (bez: formaldehydu, chloru, fenoli, czwartorzędowych zw.amonowych) w koncentracie do dezynfekcji narzędzi lekarskich oraz przedmiotów ze szkła, metalu, plastiku i endoskopów. Kanister a 6 l,3 op 2Preparat nadtlenowy wraz z aktywatorem (aktywator nie może być substancją żrącą) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów oparty o nadboran sodu.. Wiadro a 10 kg i pojemnik z aktywatorem a 2 l,53 op.i120 op. 3Preparat nadtlenowy (główna substancja czynna to mononadsiarczan potasu) Preparat służący do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich (m.in. wykonanych z gumy, szkła, tworzyw sztucznych i metalu) oraz do dezynfekcji powierzchni. Saszetka a 200g,62 op. 4Płynny, trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych z możliwością stosowania w myjkach ultradźwiękowych Kanister a 5 l,6 op. 5Temzydowy preparat do mycia wstępnego endoskopu usuwający zanieczyszczenia organiczne.Butelka a 2 l,25 op. 6Roztwór aktywowanego aldehydu glutarowego do dezynfekcji endoskopu.Kanister a 5 l+ paski testowe 109 op. ZADANIE II . DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI Charakterystykapreparatu.Opakowanie Jednostkowe (op)Przewidywana ilość rocznie (op) 1Preparat do dezynfekcji natryskowej małych trudnodostępnych powierzchni na bazie alkoholi Butelka z rozpylaczem a 1 l.636 op 2Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni na bazie związków chloru (podchloryn sodu)Kanister a 5 kg,767 op 3Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni bez aldehydów. Kanister a 5 kg 50 op ZADANIE III . Odkażanie rąk, skóry i błon śluzowych Charakterystyka preparatu Opakowanie Jednostkowe (op.)Przewidywana ilość rocznie 1Preparat do odkażania rąk personelu medycznegozawierający alkohol etylowy i substancje natłuszczające Opakowanie foliowe a 700 ml,846 op 2 Bezbarwny , alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed injekcjami ,autosterylny zawierający nadtlenek wodoru Butelka a 350 ml kanister a 5 l 120 op,6 op 3 Barwiony , alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry , autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru` Kanister a 5 l,butelka a 1 11 op 14 op 4Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego, Butelka a 1 l 31 op 5Preparat do odkażania rak personelu medycznego w postaci żelu, Op 800 ml,56 op 6 Lek stosowany w profilaktyce i leczeniu ran, błon śluzowych i skóry,op 1 l ,op a 250 ml,op a 50ml , 132 op,17 op 25 op 7 Antybakteryjny płyn do płukania jamy ustnej op 250 ml,17 op 8Antybakteryjna emulsja myjąca op 1000 ml,14 op 9 Antybakteryjny roztwór do irygacji ran,op 350 ml,10 op 10Antybakteryjny żel na rany ,op 20 ml 5 op Zadanie IV Chusteczki do profesjonalnej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego 1Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki nasączone roztworem QAV, o właściwościach dezynfekcyjno-myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych w tym nieodpornych na działanie alkoholi łącznie z głowicami USG.Pojemnik 125 chusteczek130 x 220 mm Uzupełnienie x 125 chusteczek 130 x 220 mm, 10 op, 25 op 2 Gotowe do użycia alkoholowe (2-proponol.) chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi np. sprzętu na blokach operacyjnych , sprzętu stomatologicznego itp.Pojemnik 125 chusteczek 130 x 185 mm Opakowanie uzupełniające 125 chusteczek 130 x 185 mm 20 op,115 op.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga Konceji / zezwolenia na prowadzenie działalnosci gospodarczej w zakresie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne (jeżeli Wykonawca składa ofertę na produkty lecznicze).Poza obrotem produktami leczniczymi działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień:

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    C.1) aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania ( w rozumieniu ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r.Dz.U . nr 11 , poz. 84 z późniejszymi zmianami). C.2) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów medycznych( w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz.U. Nr 93, poź. zm.)-W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. W klasie II b oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. C.3) W przypadku , gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące produktami leczniczymi , wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi( w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r ( Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z poźn. zm.)Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane produkty nie są produktami leczniczymi, wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi ( rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r (Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z poź. Zm ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- załącznik nr 1 2) Formularze cenowe wypełnione i podpisane przez wykonawcę-załącznik nr 2 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy). 5)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom-załącznik nr 7 (jeżeli dotyczy) 6) Oświadczenie dot. osób fizycznych - załacznik nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny dostarczonego asortymentu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2.Ceny dostarczonego asortymentu mogą ulec obniżeniu - gdy cenę obniży Wykonawca. 3.Po upływie okresu niezmienności cen jednostkowych ceny przedstawione w ofercie w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie tylko z niżej podanego powodu: a) podwyższeniu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.