Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Morąg: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer ogłoszenia: 143430 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO Charakterystyka preparatu Opakowanie Jednostkowe (op.)Przewidywana ilość rocznie 1Preparat aldehydowy (bez: formaldehydu, chloru, fenoli, czwartorzędowych zw.amonowych) w koncentracie do dezynfekcji narzędzi lekarskich oraz przedmiotów ze szkła, metalu, plastiku i endoskopów. Kanister a 6 l,3 op 2Preparat nadtlenowy wraz z aktywatorem (aktywator nie może być substancją żrącą) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów oparty o nadboran sodu.. Wiadro a 10 kg i pojemnik z aktywatorem a 2 l,53 op.i120 op. 3Preparat nadtlenowy (główna substancja czynna to mononadsiarczan potasu) Preparat służący do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich (m.in. wykonanych z gumy, szkła, tworzyw sztucznych i metalu) oraz do dezynfekcji powierzchni. Saszetka a 200g,62 op. 4Płynny, trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych z możliwością stosowania w myjkach ultradźwiękowych Kanister a 5 l,6 op. 5Temzydowy preparat do mycia wstępnego endoskopu usuwający zanieczyszczenia organiczne.Butelka a 2 l,25 op. 6Roztwór aktywowanego aldehydu glutarowego do dezynfekcji endoskopu.Kanister a 5 l+ paski testowe 109 op. ZADANIE II . DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI Charakterystykapreparatu.Opakowanie Jednostkowe (op)Przewidywana ilość rocznie (op) 1Preparat do dezynfekcji natryskowej małych trudnodostępnych powierzchni na bazie alkoholi Butelka z rozpylaczem a 1 l.636 op 2Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni na bazie związków chloru (podchloryn sodu)Kanister a 5 kg,767 op 3Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni bez aldehydów. Kanister a 5 kg 50 op ZADANIE III . Odkażanie rąk, skóry i błon śluzowych Charakterystyka preparatu Opakowanie Jednostkowe (op.)Przewidywana ilość rocznie 1Preparat do odkażania rąk personelu medycznegozawierający alkohol etylowy i substancje natłuszczające Opakowanie foliowe a 700 ml,846 op 2 Bezbarwny , alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry przed injekcjami ,autosterylny zawierający nadtlenek wodoru Butelka a 350 ml kanister a 5 l 120 op,6 op 3 Barwiony , alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry , autosterylny, zawierający nadtlenek wodoru` Kanister a 5 l,butelka a 1 11 op 14 op 4Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego, Butelka a 1 l 31 op 5Preparat do odkażania rak personelu medycznego w postaci żelu, Op 800 ml,56 op 6 Lek stosowany w profilaktyce i leczeniu ran, błon śluzowych i skóry,op 1 l ,op a 250 ml,op a 50ml , 132 op,17 op 25 op 7 Antybakteryjny płyn do płukania jamy ustnej op 250 ml,17 op 8Antybakteryjna emulsja myjąca op 1000 ml,14 op 9 Antybakteryjny roztwór do irygacji ran,op 350 ml,10 op 10Antybakteryjny żel na rany ,op 20 ml 5 op Zadanie IV Chusteczki do profesjonalnej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego 1Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki nasączone roztworem QAV, o właściwościach dezynfekcyjno-myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych w tym nieodpornych na działanie alkoholi łącznie z głowicami USG.Pojemnik 125 chusteczek130 x 220 mm Uzupełnienie x 125 chusteczek 130 x 220 mm, 10 op, 25 op 2 Gotowe do użycia alkoholowe (2-proponol.) chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi np. sprzętu na blokach operacyjnych , sprzętu stomatologicznego itp.Pojemnik 125 chusteczek 130 x 185 mm Opakowanie uzupełniające 125 chusteczek 130 x 185 mm 20 op,115 op.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga Konceji / zezwolenia na prowadzenie działalnosci gospodarczej w zakresie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne (jeżeli Wykonawca składa ofertę na produkty lecznicze).Poza obrotem produktami leczniczymi działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień:
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
C.1) aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawiania ( w rozumieniu ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r.Dz.U . nr 11 , poz. 84 z późniejszymi zmianami). C.2) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów medycznych( w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz.U. Nr 93, poź. zm.)-W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. W klasie II b oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. C.3) W przypadku , gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące produktami leczniczymi , wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi( w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r ( Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z poźn. zm.)Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane produkty nie są produktami leczniczymi, wyrobami medycznymi lub produktami biobójczymi ( rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r (Dz. U. Nr 126, poz. 1381 z poź. Zm ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- załącznik nr 1 2) Formularze cenowe wypełnione i podpisane przez wykonawcę-załącznik nr 2 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy). 5)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom-załącznik nr 7 (jeżeli dotyczy) 6) Oświadczenie dot. osób fizycznych - załacznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny dostarczonego asortymentu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2.Ceny dostarczonego asortymentu mogą ulec obniżeniu - gdy cenę obniży Wykonawca. 3.Po upływie okresu niezmienności cen jednostkowych ceny przedstawione w ofercie w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie tylko z niżej podanego powodu: a) podwyższeniu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu,
ul. Dąbrowskiego 16
14-300 Morąg
Budynek administracji
Pokój nr 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa preparatów antyodorowych do MZO w Wołominie Sp. z o.o. z podziałem na 2 części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.