To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-08
Wodzisław Śląski: Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
Numer ogłoszenia: 143426 - 2016; data zamieszczenia: 08.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163717 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie na podstawie dokumentacji projektowych: - Dokumentacja techniczna malowanie elewacji budynku oraz remont elementów małej architektury znajdujących się na dziedzińcu Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez Grażyna Śpiewak, Szymon Donocik; - Projekt budowlano-wykonawczy (branża elektryczna) zagospodarowania terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez ELPROJEKT Piotr Garbaczewski, ul. Wiejskiej 64, 44-300 Wodzisław Śl. - Projekt zagospodarowania terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 opracowany przez Pracownia Projektowa DUET arch. Hanna Wieczorek, ul. Głucha 35b, 44-210 Rybnik 2. Zakres robót: - uzupełnienie ubytków w ociepleniu, w tynku oraz w sztukaterii, - wkucie kabla instalacji p.poż pod tynk, - oczyszczenie, zagruntowanie i malowanie elewacji oraz wykonanie tynków imitujących kamień na cokołach, - wyczyszczenie i impregnacja liter na ścianie budynku oraz piaskowanie konstrukcji wsporczej wraz z oświetleniem tych liter, - obróbka blacharska, - wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z kształtek ceramicznych szkliwionych na parterze elewacji frontowej, - piaskowanie konstrukcji stalowej zadaszenia oraz słupków z oświetleniem i balustrady, - wymiana oświetlenia w murku w miejscach zniszczonych lamp, - pomalowanie konstrukcji stalowych, konstrukcji zadaszenia, słupków oświetleniowych oraz balustrady, - naprawa i wykończenie tynkiem murków pod zadaszeniem oraz stóp fundamentowych pod słupkami oświetleniowymi, - montaż nowych płyt poliwęglanowych, blach trapezowych nad wejściami do budynków Starostwa i Urzędu Miasta, - wymiana elementów drewnianych w ławce, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego budynku w nawierzchni od strony ulicy Bogumińskiej, - instalacja elektryczna oświetlenia zewnętrznego łukowego zadaszenia budynku od strony ulicy Pszowskiej, - instalacja elektryczna zasilania tablicy informacyjnej, - rozbudowa tablicy rozdzielczej oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie stanowiska postojowego z dojściem do wejścia głównego, - przebudowa dojścia do wejścia głównego, - wykonanie nowej nawierzchni chodników, nasadzenia roślin. Roboty prowadzone będą na obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 250 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy; 2) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym; 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy; 4) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; 5) opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uzyskanie zatwierdzenia tych projektów przez właściwe organy, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz lokalizację urządzeń i wykonanie organizacji ruchu oraz pokrycie kosztów wynikających z tego tytułu; 6) świadczenie nieodpłatnie przez okres 12 miesięcy czynności związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni polegających na: -podlewaniu roślin i trawnika, - odchwaszczaniu roślin i trawnika, - nawożeniu roślin i trawnika, - koszeniu trawnika, - przycinaniu i formowaniu roślin; 7) świadczenie nieodpłatnie czynności serwisowych wymagających tego zabudowanych urządzeń w okresie trwania gwarancji łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe; 8) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: Fobud Spółka z o.o. (Lider), ul. Rzemieślnicza 13, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.
- Fobud Frydecki Tomasz, ul. Rzemieślnicza 13, 44-321 Marklowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221006,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 319940,99
Oferta z najniższą ceną: 319940,99 / Oferta z najwyższą ceną: 319940,99
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, odżywek, leków, opatrunków, implantów ortopedycznych
- Usługa kompleksowego żywienia pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim"
- Zagospodarowanie odpadów z SKM - II postępowanie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- Modernizacja hali sportowej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 32 w Głuchołazach - wymiana nawierzchni podłogi
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Modernizacje budynków komunalnych usytuowanych w Poznaniu w zakresie izolacji oraz branży ogólnobudowlanej w podziale na 6 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.