Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Jaworzno: Utrzymanie zieleni przydrożnej,innej niż urządzonej, rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 143421 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni przydrożnej,innej niż urządzonej, rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni w pasie drogowym polega na: koszeniu traw i chwastów, usunięciu odrostów i samosiewów, wygrabieniu traw, chwastów oraz liści, wybraniu z trawy kamieni, gruzu, śmieci, odpadów i innych zanieczyszczeń, rozgarnięciu kretowisk. Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących wartość nie większą niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jeżeli wykaże się posiadaniem Zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni w pasie drogowym o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej sprawnymi urządzeniami takimi jak: pojazd samowyładowawczy lub ciągnik z przyczepą do wywozu odpadówo ładowności powyżej 3,5 Mg - szt. 1, pojazd dostawczy o ładowności do 3,5 Mg wraz z przyczepą - szt. 2, kosiarka bijakowa - szt.1, wykaszarka spalinowa- szt. 7, piła spalinowa - szt. 1, nożyce spalinowe - szt. 1. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej n/w osobami: 2 kierowników prac, którzy sprawować będą nadzór nad pielęgnacją i utrzymaniem zieleni przydrożnej rosnącej w pasach drogowych, innej niż urządzona, posiadających ukończoną szkołę średnią lub wyższą o profilu ogrodniczym lub architektury terenów zielonych (tj. technik ogrodnik, inżynier ogrodnik lub studia podyplomowe z projektowania i utrzymania terenów zieleni) lub min. 12-to miesięczną praktykę zawodową przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem terenów zielonych, 1 osoba do pielęgnacji krzewów, posiadająca uprawnienia do obsługi urządzeń (piła, nożyce spalinowe) oraz posiadająca ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych. 5 osób do pielęgnacji, posiadających uprawnienia do obsługi urządzeń (wykaszarka spalinowa) oraz posiadających ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, 5 osób do pielęgnacji, posiadających ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, 2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową brutto i netto (Załącznik nr 8 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy z zestawieniem materiału i sprzętu na podstawie przedmiaru. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe poszczególnych pozycji z podaniem stawki r-g, wielkości narzutów do kosztów bezpośrednich, kosztów zakupu materiałów oraz wysokości zysku, podania wysokości współczynników w danej pozycji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby na stanowisku kierownika usługi w przypadku zdarzeń losowych (śmierć, choroba itp.); nie wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie po stronie Wykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.). W przypadku zmiany kierownika usługi należy przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w składzie osobowym pracowników w przypadku: zdarzeń losowych (śmierć, choroba itp.); nie wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie po stronie Wykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.). W przypadku zmian składu osobowego pracowników należy przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 3.Zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia (lub poszczególne jednostki) o wartość wynikającą ze zmienionej stawki VAT pod warunkiem, że jej zmiana nie była opublikowana w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej przed złożeniem oferty przez Wykonawcę. 4.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)zmiany ilości powierzchni koszenia traw i chwastów wskazaną w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - pomniejszenie nie więcej niż o 100 000,00 m2 , 2)zmiany ilości powierzchni wygrabiania i zbierania traw i chwastów wskazaną w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - pomniejszenie nie więcej niż o 100 000,00 m2 , 3)zmiany ilości m3 wywiezienia zanieczyszczeń wskazaną w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - pomniejszenie nie więcej niż o 10,00 m3 4)zmiany ilości t składowania zanieczyszczeń wskazane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy - pomniejszenie nie więcej niż o 10,00 m3 Zmiana ilości powierzchni koszenia, wygrabienia, zbierania traw i chwastów oraz zmian ilości wywiezienia i utylizacji zanieczyszczeń wskazanych w § 16 pkt 4 ppkt 1 do ppkt 4 umowy, może wynikać z warunków atmosferycznych, zakończenia inwestycji, remontu i przekazania w utrzymanie do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, wejście główne, piętro I, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 9)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, wejście główne, piętro I, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.