eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Remont pomieszczeń kuchennych oraz wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 7 przy ul. Zielnej 27 w Skarżysku-Kamiennej



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Skarżysko-Kamienna: Remont pomieszczeń kuchennych oraz wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 7 przy ul. Zielnej 27 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 143373 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Przedszkoli, ul. Okrzei 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 252 48 49.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń kuchennych oraz wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 7 przy ul. Zielnej 27 w Skarżysku-Kamiennej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót został szczegółowo określony w przedmiarze robót i projekcie technologicznym , stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i obejmuje między innymi: 1.roboty rozbiórkowe 2.montaż okien PCV i stolarki drzwiowej 3.wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych 4.roboty malarskie 5.pokrywanie podłóg i ścian- układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach 6.wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej 7.wymiana instalacji elektrycznej Przedmiot umowy obejmuje dostawę i montaż materiałów przez Wykonawcę. Roboty winny być wykonane siłami własnymi i z materiałów własnych Wykonawcy, bez udziału podwykonawców.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu przygotowania i zawartość oferty Postać oferty Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę w formie pisemnej, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na cały zakres robót podany przez Zamawiającego w przedmiarze robót. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie pismem czytelnym, długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. Oferta musi być sporządzona na wzorze formularzu ofertowym tanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub wg wzoru załączonego do SIWZ. Sporządzenie oferty na innym wzorze spowoduje odrzucenie oferty. Cena oferty powinna być podana liczbą i słownie: netto, VAT VAT określić procentowo i wartość VAT w zł oraz odrębnie brutto netto plus VAT, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez Wykonawcę osobę osoby upoważnioną upoważnione do składania oświadczeń woli, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi lub pełnomocników upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone prawnie skutecznie i określające zakres pełnomocnictwo lub upoważnienie, podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Oferta niepodpisana lub podpisana przez osobę nieupoważnioną zostanie odrzucona. Oferta winna być trwałe złączona w sposób zapobiegający dekompletacji zawartości oferty. Każda zapisana strona oferty powinna być ponumerowana, a numer ostatniej strony powinien być wpisany do odpowiedniego punktu opracowanego przez Zamawiającego wzoru formularza oferty. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Brak parafki przy poprawkach spowoduje odrzucenie oferty. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę na cały zakres robót. Wykonawca w formularzu oferty wskaże te elementy oferty, które zdaniem Wykonawcy stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy należy umieścić w dodatkowej kopercie dołączonej do oferty z dopiskiem tajemnica przedsiębiorstwa. Brak zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda na ujawnienie treści oferty w całości, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne jest składanie ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spółki cywilne konsorcja oferta spełniać musi następujące wymagania 1 Wykonawcy występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy przedłożone pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz jednocześnie wskazywać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego wykonawcę pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być wystawiony zgodnie z wymogami prawa, podpisany przez wszystkich wykonawców, w tym ustanowionego wykonawcę pełnomocnika i dołączony do oferty. Do pełnomocnictwa oferty powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć albo w formie oryginału albo poświadczone przez notariusza. Nie załączenie pełnomocnictwa do oferty, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, będzie kwalifikowane jako brak ustanowienia pełnomocnika, a oferta, jako niezgodna z ustawą, będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 uPzp. 2 oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika, 3 oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione w punktach SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 4 jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zawartość oferty Ofertę stanowią następujące dokumenty i załączniki a wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru Zamawiającego lub sporządzony według jego wzoru z podaniem ceny netto i brutto wyrażonej w złotych polskich, z określeniem podatku VAT, b wypełnione i podpisane załączniki Nr 1,2,3 do oferty, c Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymogami pkt. 15 SIWZ jako załącznik do oferty, d wymagane dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia określone w pkt. 8 SIWZ , e w przypadku, gdy Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa, dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawcy należy umieścić w dodatkowej kopercie dołączonej do oferty z dopiskiem tajemnica przedsiębiorstwa . Opakowanie i złożenie ofert. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Wykonawca powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna winna być oznaczona Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej Przedszkoli Publicznych ul. Okrzei 4 26 110 Skarżysko Kamienna Oferta dotyczy Remont pomieszczeń kuchennych oraz wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 7 przy ul. Zielnej 27 w Skarżysku Kamiennej z dopiskiem nie otwierać przed godz. 9.00 21.07.2008 r. Nie dopuszcza się opatrywania koperty zewnętrznej napisami lub symbolami identyfikacyjnymi Wykonawcy. Koperta wewnętrzna zaadresowana i oznakowana jak wyżej powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. W wewnętrznej kopercie może znaleźć się, oprócz oferty, dodatkowa koperta zawierająca informacje stanowiące zdaniem wykonawcy tajemnicę jego przedsiębiorstwa, o których mowa w SIWZ. Zastrzeżenia dokumentów oferty Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne od chwili ich otwarcia. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularze ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Ujawnienie ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad a Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Zamawiający dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich pisemny wniosek. b Wykonawca winien złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego o udostępnienie wskazanej oferty lub ofert, c Po rozpatrzeniu wniosku Zamawiający określi termin, miejsce, sposób i zakres udostępniania oferty ofert , d Zamawiający wyznaczy członka Komisji, w którego obecności udostępnione zostaną oferty lub oferta, e Udostępnienie ofert może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania. Sposób obliczenia ceny oferty. Cena oferty zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na zakres robót podany przez Zamawiającego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do umowy Wykonawca sporządzi i przedłoży do oferty w postaci załącznika do oferty kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej dla każdej pozycji kosztorysowej oddzielnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem podstaw do kosztorysowania obejmujących a jednostkowe nakłady rzeczowe i podstawy cenowe ujęte w katalogach lub ustalone na podstawie analizy indywidualnej dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, b składniki kalkulacyjne 1 składka roboczogodziny do kosztorysowania 2 podstawę ustalenia cen materiałów 3podstawę ustalenia cen pracy sprzętu 4wysokość kosztów pośrednich wraz z podaniem od jakich składników liczony procentowo 5 zysk wyrażony w procentach i od jakich składników liczony Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót, otrzymanego od Zamawiającego, w układzie zgodnym z przedmiarem robót. Ilość pozycji kosztorysu ofertowego powinna być zgodna z ilością pozycji podaną przez Zamawiającego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy Do kosztorysu należy dołączyć 1 tabele elementów scalonych 2zestawienie materiałów w układzie nazwa materiału, jednostka miary, ilość jednostek 3zestawienie wartości pracy sprzętu 4zestawienie robocizny W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien podać ceny jednostkowe i wartości wszystkich pozycji robót wyszczególnionych w rachunkach ilościowych, wartość kosztorysową netto, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, która stanowić będzie cenę oferty. Cenę oferty stanowi suma iloczynów: ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nieobjętych nakładami rzeczowymi; kosztów pośrednich i zysku. Nie przewiduje się możliwości wzrostu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie jak również możliwości zmiany składników cenotwórczych podanych w ofercie, bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację. Cenę oferty stanowi cena brutto za wykonanie w całości robót określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy , zgodnie z kosztorysem ofertowym, podana w PLN, z zaokrągleniem dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty podana liczbą powinna być zgodna z ceną wyrażoną słownie. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Do chwili ogłoszenia wyników przetargu Zamawiający nie będzie podawał do wiadomości Wykonawców oraz osób nie związanych z procedurą żadnych informacji wynikających z analizy ofert. Jeżeli to będzie konieczne dla oceny oferty, Zamawiający zwróci się do danego Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu, oferty których zostały przygotowane zgodnie ze SIWZ oraz nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ich ofert na podstawie kryteria cena oferty brutto równa się 100 procent Maksymalną ilość punktów spośród ofert nieodrzuconych otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę brutto. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów cena najniższa brutto przez cena oferty badanej brutto pomnożona przez 100 pkt. Zamawiający przy wyliczaniu ilości punktów przyjmuje zasadę zaokrąglania wielkości wynikającej z wyliczeń do dwóch miejsc po przecinku . Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych jest oferta, która posiada najniższą cenę brutto. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po zakończeniu postępowania. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania zgodnie z przepisami art. 92 lub art. 93 ustawy. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Przyszłe zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy reguluje projekt umowy. Przyjęcie warunków postępowania o udzielenie zamówienia jest jednoznaczne z przyjęciem treści umowy proponowanej przez Zamawiającego. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia dokumentów Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spółka cywilna konsorcjum należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do oferty W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia składa każdy wykonawca. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do oferty. Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazy winny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu zostały wykonany należycie. Z dokumentów musi jednoznacznie wynikać określenie przedmiotu zamówienia, wartość robót brutto oraz data i miejsce wykonania roboty, którą dany dokument dotyczy oraz stwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Dokument winien być podpisany przez osobę uprawnioną. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do oferty. Do załącznika nr 3 należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 118 i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2000r. Nr 5 poz. 42, z póżn. zmianami wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw, a także zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tj. a decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy b aktualne zaświadczenie z właściwej terenowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie przez Niego wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. Inne dokumenty wymagane od Wykonawców: Pisemne oświadczenie, że Wykonawca udzieli co najmniej 10 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Nie przedłożenie w ofercie ww oświadczenia spowoduje odrzucenie oferty. Oświadczenia, że 1oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze podane w ofercie, pozostaną niezmienne do końca trwania umowy bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację 2 akceptuje warunki płatności zgodnie z wymogami określonymi w projekcie umowy 3 roboty stanowiące przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi i z materiałów własnych , bez udziału podwykonawców, w terminie do dnia 2008, 4 osobą odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu zamówienia wyznaczony jest kierownik budowy imię i nazwisko posiadający uprawnienia budowlane nr nr uprawnień w specjalności przynależny do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5 dokonał wizji lokalnej na placu budowy oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje dot. wykonania robót i sporządzenia oferty, 6 na wykonane roboty i użyte materiały udzieli gwarancji na okres10 lat liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń 7 zapoznał się ze SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń 8 akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach określonych przez Zamawiającego w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego 9 uważa się za związanego ofertą w ciągu 30 dni . Oświadczenia wymienione SIWZ znajdują się na druku formularza oferty. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami pkt. 15 SIWZ Forma dokumentów. Dokumenty, o których mowa przedłożone przez Wykonawcę powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak poświadczenia kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez wykonawcę będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej poprawności. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone prawnie skutecznie i określające zakres pełnomocnictwo lub upoważnienie, podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć albo w formie oryginału albo poświadczone przez notariusza.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno Administracyjnej ul.Okrzei 4 26 110 Skarżysko Kamienna.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Przedszkoli ul Okrzei 4 Skarżysko.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.