eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Celestynów: OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW
Numer ogłoszenia: 143353 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Celestynowie , ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 789 70 52, faks 22 789 70 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gk.itsmedia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa i konserwacja Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych oraz sieci kanalizacyjnych w Gminie Celestynów. Przedmiot zamówienia dzieli się na 4 nie zależne od siebie części postępowania. Część I postępowania: obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej A w miejscowości Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną. Część II postępowania: obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej B w miejscowości Celestynów przy ul. Św. Kazimierza wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną. Część III postępowania: obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w E w miejscowości Glina przy ul. Wilczej wraz z siecią podciśnieniową i tłoczną i grawitacyjną. Część IV postępowania: obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w F w miejscowości Pogorzel przy ul. Głównej wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę dla 1, 2, 3 i 4 części postępowania, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na konserwacji i obsłudze stacji podciśnieniowej i minimum 10 km sieci podciśnieniowych o wartości minimum 30.000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia minimum 1 samochodem posiadającym aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie OC. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku (oddzielnie dla 1, 2, 3 i 4 części postępowania) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zaplecza technicznego dostępnego Wykonawcy sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na wyposażenia zakładu dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z ,wskazaniem podstawy dysponowania tymi zasobami. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia (oddzielnie dla 1, 2, 3 i 4 części postępowania) minimum 1 (jedną) osobą posiadającą: - aktualne na dzień składania ofert przeszkolenie z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, - uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, - aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na stanowisku konserwatora sieci kanalizacyjnej, - prawo jazdy KAT. B. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobą. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, a - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), 1.2. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.3. z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację usług będących przedmiotem zamówienia, 1.4. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 1.5. z powodu wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 1.6. w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywanych po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian, 1.7. zmiany terminu wykonania zamówienia, zarówno w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy jak i w przypadku skrócenia terminu realizacji usługi w szczególności: a) z powodu działania siły wyższej mającej szczególny wpływ na terminowość wykonania umowy, b) zaistnienia okoliczności leżących po stron ie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, - zaistnienia, innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ. 2. Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. 5. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych Istotnych postanowieniach umowy. 6. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gk.itsmedia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 08:00, miejsce: sekretariat Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej A w miejscowości Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dane zadaniowo - ilościowe . KANALIZACJA PODCIŚNIENIOWA Ilość stacji Ilość studzienek zbiorczych 1 szt. Długość sieci kanalizacyjnej 350 km Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej A w m. Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju wraz z siecią podciśnieniową 10 km. Rodzaj sieci lub urządzenia, Kanalizacja tłoczna Ilość studzienek zbiorczych 10 szt. Długość sieci kanalizacyjnej 10 km 2.W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Obsługa i konserwacja , usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów. I Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych : 1/ Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych. 1. sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych, 2.sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych, 3.sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych, sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych, kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej, 2/Konserwacja zbiorników próżniowych. oczyszczenie szklanych wzierników, czyszczenie wnętrza zbiorników, utrzymanie odpowiedniego max. - min. podciśnienia, kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH, 3/Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze. 4/Konserwacja pompowni IIo, kontrola poziomu ścieków, kontrola pracy pomp, 5/Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych, 6/Skontrolowanie systemu alarmowego - zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi, 7/Prowadzenie książki eksploatacji pompowni, zanotowanie zużycia energii elektycznej, odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego, zanotowanie usterek, sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego, 8/Sprzątanie stacji i terenu przyległego. II Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: 9/konserwacja zasuw sekcyjnych. III Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi. 10/sprawdzenie szczelności studzienek, 11/sprawdzenie napowietrzania studzienek, 12/konserwacja sterownika zaworu, 13/konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu, 14/sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu, 15/ kresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków IV Eksploatacja kanalizacji tłocznej. 16/wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy, 17/ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej, 18 konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego, V Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej. 19/przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków 20/ mechaniczne udrażnianie kanałów, 21/konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości), VI Eksploatacja studni rozprężnej. 22/Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin, 23/ Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi, VII24/Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem. 3.Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia. 4.Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia. 5.W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżących zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na koszt i rachunek Zamawiającego. Wszelkich zakupów Wykonawca dokona po uprzednim uzgodnieniu (akceptacji) z Zamawiającym. 6.Z dokonanych zakupów na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu. 7.Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Regucka 5, Gospodarka Komunalna Celestynów. 8.Wykonawca dla prawidłowej wyceny i złożenia oferty zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia bezpośrednio w terenie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych. 10.W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu 60 minut od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego na piśmie o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji oraz rejestrowania każdej awarii w książce eksploatacji. 12.Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi. 13. Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy art. 225 w czasie wykonywania przedmiotu umowy, w celu bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 1993, Nr 47, poz. 211 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4. 15.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią załącznika nr 5 do wzoru umowy - Protokół przeglądu technicznego i konserwacji sieci kanalizacyjnej oraz załącznika nr 6 do wzoru umowy - Protokoły z usuniętych awarii w danym miesiącu. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe względem osób trzecich podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia. 17.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za materiały eksploatacyjne, urządzenia, narzędzia i sprzęt przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania. 18. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami. 19.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich. 20.Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu niezbędnych i wskazanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, narzędzi, urządzeń i sprzętu do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a także do pokrycia kosztów zakupu środków ochrony osobistej bhp (odzież i obuwie robocze, rękawice ochronne, maski ochronne) i udostępnienia zaplecza techniczno-magazynowego. 21.Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy. 22.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej B w miejscowości Celestynów przy ul. Św. Kazimierza wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane zadaniowo - ilościowe . KANALIZACJA PODCIŚNIENIOWA Ilość stacji 1 szt Ilość studzienek zbiorczych 476 szt. Długość sieci kanalizacyjnej19,6 km Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej B w m. Celestynów przy ul. Św. Kazimierza wraz z siecią podciśnieniową. Rodzaj sieci lub urządzenia Kanalizacja tłoczna ilość studzienek zbiorczych 10 szt. długość sieci kanalizacyjnej 10 km Strefowa Pompownia Ścieków Ilość studzienek zbiorczych 4 szt. 2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Obsługa i konserwacja , usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów. I.Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych : 1/Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych. 4.sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych, 5.sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych, 6.sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych, sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych, kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej, 2/Konserwacja zbiorników próżniowych. oczyszczenie szklanych wzierników, czyszczenie wnętrza zbiorników, utrzymanie odpowiedniego max. - min. podciśnienia, kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH, 3/Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze. 4/Konserwacja pompowni IIo, kontrola poziomu ścieków, kontrola pracy pomp, 5/Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych, 6/Skontrolowanie systemu alarmowego - zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi, 7/Prowadzenie książki eksploatacji pompowni, zanotowanie zużycia energii elektycznej, odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego, zanotowanie usterek, sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego, 8/Sprzątanie stacji i terenu przyległego. IIEksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: 9/konserwacja zasuw sekcyjnych. III.Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi. 10/sprawdzenie szczelności studzienek, 11/sprawdzenie napowietrzania studzienek, 12/konserwacja sterownika zaworu, 13/konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu, 14/sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu, 15/okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków. IV.Eksploatacja kanalizacji tłocznej. 16/wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy, 17/ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej, 18 konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego. V.Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej. 19/przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków 20/mechaniczne udrażnianie kanałów, 21/konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości). VI.Eksploatacja studni rozprężnej. 22/Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin, 23/Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi. VII.Eksploatacja strefowych pompowni ścieków 24/kontrola poziomu ścieków, 25/kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej. VIII. 26/Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem. 3.Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia. 4.Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia. 5.W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżących zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na koszt i rachunek Zamawiającego. Wszelkich zakupów Wykonawca dokona po uprzednim uzgodnieniu (akceptacji) z Zamawiającym. 6.Z dokonanych zakupów na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu. 7.Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Regucka 5, Gospodarka Komunalna Celestynów. 8.Wykonawca dla prawidłowej wyceny i złożenia oferty zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia bezpośrednio w terenie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych. 10.W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu 60 minut od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego na piśmie o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji oraz rejestrowania każdej awarii w książce eksploatacji. 12.Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi. 13.Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy art. 225 w czasie wykonywania przedmiotu umowy, w celu bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 1993, Nr 47, poz. 211 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4. 15.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią załącznika nr 5 do wzoru umowy - Protokół przeglądu technicznego i konserwacji sieci kanalizacyjnej oraz załącznika nr 6 do wzoru umowy - Protokoły z usuniętych awarii w danym miesiącu. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe względem osób trzecich podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia. 17.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za materiały eksploatacyjne, urządzenia, narzędzia i sprzęt przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania. 18.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami. 19.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich. 20.Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu niezbędnych i wskazanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, narzędzi, urządzeń i sprzętu do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a także do pokrycia kosztów zakupu środków ochrony osobistej bhp (odzież i obuwie robocze, rękawice ochronne, maski ochronne) i udostępnienia zaplecza techniczno-magazynowego. 21.Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy. 22.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w E w miejscowości Glina przy ul. Wilczej wraz z siecią podciśnieniową i tłoczną i grawitacyjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane zadaniowo - ilościowe . KANALIZACJA PODCIŚNIENIOWA Ilość stacji - 1 szt. Ilość studzienek zbiorczych 200 szt. Długość sieci kanalizacyjnej 10 km kanalizacja tłoczna: ilość studzienek zbiorczych 10 szt. długość sieci kanalizacyjnej 10 km 2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Obsługai i konserwacji, usuwania awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów. I.Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych : 1/Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych. 7.sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych, 8.sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych, 9.sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych, sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych, kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej, 2/Konserwacja zbiorników próżniowych. oczyszczenie szklanych wzierników, czyszczenie wnętrza zbiorników, utrzymanie odpowiedniego max. - min. podciśnienia, kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH, 3/Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze. 4/Konserwacja pompowni IIo, kontrola poziomu ścieków, kontrola pracy pomp, 5/Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych, 6/Skontrolowanie systemu alarmowego /zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi, 7/Prowadzenie książki eksploatacji pompowni, zanotowanie zużycia energii elektycznej, odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego, zanotowanie usterek, sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego, 8/Sprzątanie stacji i terenu przyległego. II.Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: 9/konserwacja zasuw sekcyjnych. III.Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi. 10/sprawdzenie szczelności studzienek, 11/sprawdzenie napowietrzania studzienek, 12/konserwacja sterownika zaworu, 13/konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu, 14/sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu, 15/okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków IV.Eksploatacja kanalizacji tłocznej. 16/wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy, 17/ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej, 18 konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego, V. Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej. 19/przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków 20/mechaniczne udrażnianie kanałów, 21/konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości). VI. Eksploatacja studni rozprężnej. 22/Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin, 23/Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi, VII 24/Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego dbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem. 3.Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia. 4.Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia. 5.W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżących zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na koszt i rachunek Zamawiającego. Wszelkich zakupów Wykonawca dokona po uprzednim uzgodnieniu (akceptacji) z Zamawiającym. 6.Z dokonanych zakupów na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu. 7.Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego, ul. Regucka 5, Gospodarka Komunalna Celestynów. 8.Wykonawca dla prawidłowej wyceny i złożenia oferty zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia bezpośrednio w terenie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych. 10.W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu 60 minut od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego na piśmie o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji oraz rejestrowania każdej awarii w książce eksploatacji. 12.Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi. 13.Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy art. 225 w czasie wykonywania przedmiotu umowy, w celu bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 1993, Nr 47, poz. 211 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4. 15.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią załącznika nr 5 do wzoru umowy - Protokół przeglądu technicznego i konserwacji sieci kanalizacyjnej oraz załącznika nr 6 do wzoru umowy - Protokoły z usuniętych awarii w danym miesiącu. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe względem osób trzecich podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia. 17.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za materiały eksploatacyjne, urządzenia, narzędzia i sprzęt przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania. 18.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami. 19.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich. 20.Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu niezbędnych i wskazanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, narzędzi, urządzeń i sprzętu do prawidłowego 20. wykonania przedmiotu umowy, a także do pokrycia kosztów zakupu środków ochrony osobistej bhp (odzież i obuwie robocze, rękawice ochronne, maski ochronne) i udostępnienia zaplecza techniczno-magazynowego. 21.Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy. 22.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obsługa i konserwacja Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w F w miejscowości Pogorzel przy ul. Głównej wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane zadaniowo - ilościowe . KANALIZACJA PODCIŚNIENIOWA Ilość stacji 1 szt. Ilość studzienek zbiorczych 150 szt. Długość sieci kanalizacyjnej 8 km Rodzaj sieci lub urządzenia: Kanalizacja tłoczna Ilość studzienek zbiorczych 10 szt., Długość sieci kanalizacyjnej 10 km Strefowa Pompownia Ścieków-ilość studzienek zbiorczych 3 szt. 2. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: Obsługa i konserwacja, usuwanie awarii centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów. I. Eksploatacja centralnych stacji próżniowo-tłocznych : 1/Konserwacja pomp próżniowych i tłocznych. 1.sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie bądź wymiana oleju w pompach próżniowych, 2.sprawdzenie poziomu oleju w uszczelnieniach ciśnieniowych, 3.sprawdzenie połączeń pomp próżniowych i tłocznych, sprawdzenie i ewentualna wymiana wlotu powietrza oraz filtrów w pompach próżniowych, kontrola prawidłowej pracy pomp w pod względem poboru energii elektrycznej, 2/Konserwacja zbiorników próżniowych. oczyszczenie szklanych wzierników, czyszczenie wnętrza zbiorników, utrzymanie odpowiedniego max. - min. podciśnienia, kontrola napełnienia ścieków - nie przekroczyć poziomu HH, 3/Uzupełnienie materiału filtracyjnego w biofiltrze. 4/Konserwacja pompowni IIo, kontrola poziomu ścieków, kontrola pracy pomp, 5/Co miesiąc ręczne otwarcie i zamknięcie wszystkich korków zaworowych, 6/Skontrolowanie systemu alarmowego /zwłaszcza po każdej burzy z wyładowaniami atmosferycznymi, 7/Prowadzenie książki eksploatacji pompowni, zanotowanie zużycia energii elektycznej, odczytanie i zaprotokołowanie rejestru z panelu operatorskiego, zanotowanie usterek, sprawdzenie ciśnienia roboczego przez odczyt z manometru podciśnieniowego, 8/Sprzątanie stacji i terenu przyległego. II. Eksploatacja sieci przewodów podciśnieniowych: 9/konserwacja zasuw sekcyjnych. III. Eksploatacja studzienek zbiorczych z zaworami opróżniającymi. 10/sprawdzenie szczelności studzienek, 11/sprawdzenie napowietrzania studzienek, 12/konserwacja sterownika zaworu, 13/konserwacja czujnika stanu otwarcia zaworu, 14/sprawdzenie stanu tech. kształtek połączeniowych i zaworu membranowego z systemem napowietrzania zaworu, 15/okresowe czyszczenie studzienek zbiorczych, rur sensorowych, rur ssawnych oraz wężyków IV. Eksploatacja kanalizacji tłocznej. 16/wtłaczanie sprężonego powietrza w kolektor ciśnieniowy, 17/ręczne odpowietrzanie kanałów poprzez zawory zlokalizowane na sieci kanalizacyjnej, 18 konserwacja automatycznego zaworu odpowietrzająco- napowietrzającego, V. Eksploatacja kanalizacji grawitacyjnej. 19/przegląd stanu studni rewizyjnych oraz weryfikacja prawidłowego przepływu ścieków 20/mechaniczne udrażnianie kanałów, 21/konserwacja kanałów grawitacyjnych doprowadzających ścieki z budynków mieszkalnych do komór zaworowych (na odcinku od studni zaworowej do granicy nieruchomości), VI. Eksploatacja studni rozprężnej. 22/Czyszczenie studni rozprężnej z powstałych osadów i zawiesin, 23/Weryfikacja prawidłowego dopływu ścieków komunalnych rurami ciśnieniowymi, VII. Eksploatacja strefowych pompowni ścieków 24/kontrola poziomu ścieków, 25/kontrola pracy pomp oraz armatury hydraulicznej. VIII.26/Sprawowanie całodobowego pogotowia w celu utrzymania w pełnej sprawności stanu technicznego urządzeń dla bezawaryjnego odbioru i przesyłu ścieków z terenu Gminy Celestynów do studni rozprężnej w miejscowości Śródborów położonej na granicy z Otwockiem. 3.Wykonawca zobowiązany jest zostać w całodobowym kontakcie z Zamawiającym, w tym celu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy z numerem telefonu przeznaczonym do całodobowego kontaktu z Zamawiającym, który podany zostanie do publicznej wiadomości w celu zgłaszania awarii itp. oraz do pokrycia wszelkich kosztów mających na celu zapewnienie całodobowej łączności w okresie wykonywania zamówienia. 4.Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest zapewnić własny środek transportu i utrzymać go w sprawności technicznej przez cały okres wykonywania zamówienia. 5.W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżących zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na koszt i rachunek Zamawiającego. Wszelkich zakupów Wykonawca dokona po uprzednim uzgodnieniu (akceptacji) z Zamawiającym. 6.Z dokonanych zakupów na rzecz i koszt Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest się rozliczyć w ciągu 2 dni od dokonania zakupu. 7.Dokumentacja techniczna oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnych i stacji podciśnieniowych znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego, ul. Regucka 5, Gospodarka Komunalna Celestynów. 8.Wykonawca dla prawidłowej wyceny i złożenia oferty zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia bezpośrednio w terenie. 9.Wykonawca zobowiązany jest do obsługi i konserwacji Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych wraz sieci kanalizacyjną w sposób zapewniający ciągły odbiór nieczystości płynnych, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ oraz utrzymania ładu, porządku i czystości na terenie Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych. 10.W przypadku stwierdzenia wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usuwania w ciągu 60 minut od momentu zgłoszenia awarii drogą telefoniczną, ustnie lub pisemnie przez mieszkańca lub przedstawiciela Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego na piśmie o wszystkich awariach występujących na obiektach podlegających konserwacji oraz rejestrowania każdej awarii w książce eksploatacji. 12.Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu umowy w tym usuwania awarii, każdorazowo oznakuje i zabezpieczy teren i miejsca mu przyległe, w których mają być prowadzone usługi. 13.Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać przepisy bhp oraz współdziałać z innymi Wykonawcami w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy art. 225 w czasie wykonywania przedmiotu umowy, w celu bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów tajemnicy przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 1993, Nr 47, poz. 211 z późn. zm.) w szczególności przepisu art. 11 ust. 4. 15.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca protokoły z wykonanych czynności zgodnie z treścią załącznika nr 5 do wzoru umowy - Protokół przeglądu technicznego i konserwacji sieci kanalizacyjnej oraz załącznika nr 6 do wzoru umowy - Protokoły z usuniętych awarii w danym miesiącu. 16.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe względem osób trzecich podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres wykonywania zamówienia. 17.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za materiały eksploatacyjne, urządzenia, narzędzia i sprzęt przekazane przez Zamawiającego i bieżącego rozliczania się z ich wykorzystania. 18.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach w prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do powoływania się na daną przeszkodę w przypadku sporu pomiędzy stronami. 19.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zamawiającego na wprowadzenie na teren obiektów osób trzecich. 20.Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu niezbędnych i wskazanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, narzędzi, urządzeń i sprzętu do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a także do pokrycia kosztów zakupu środków ochrony osobistej bhp (odzież i obuwie robocze, rękawice ochronne, maski ochronne) i udostępnienia zaplecza techniczno-magazynowego. 21.Zamawiający wprowadzi i protokolarnie przekaże Wykonawcy obiekt i sieć kanalizacyjną w ciągu 2 dni od podpisania umowy. 22.Wykonawca wykona przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.