eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Budowa nawierzchni parkingu dla Osrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Ostrowie Wielkopolskim ul.Szkolna 24

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Ostrów Wielkopolski: Budowa nawierzchni parkingu dla Osrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Ostrowie Wielkopolskim ul.Szkolna 24
Numer ogłoszenia: 143349 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111417 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 21 63, faks 0-62 735 21 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni parkingu dla Osrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Ostrowie Wielkopolskim ul.Szkolna 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: ETAP I: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI PARKINGU ISTNIEJĄCEGO CA 5 MIEJSC PARKINGOWYCH: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: A. Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego, B. Opracowanie szczegółowej koncepcji wykonania nawierzchni parkingowej wraz z ogrodzeniem, furtką i bramą wjazdową skrzydłową z napędem elektrycznym i sterowaniem pilotem, 1. Wykonawca wykona dokumentację, o której mowa w pkt. A i B w wersji drukowanej - 4 egzemplarze, w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egzemplarze 2. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót wykona inwentaryzację geodezyjną w zakresie stanu istniejącego, a na jej podstawie szczegółową koncepcję wykonania nawierzchni parkingowej wraz z ogrodzeniem, furtką i bramą wjazdową skrzydłową z napędem elektrycznym i sterowaniem pilotem, 3. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać m. in.: a. Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm., b. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2003r., Nr 120 poz. 1133 4. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na zamawiającego wszelkie prawa autorskie do dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru dokumentacji złoży zamawiającemu na piśmie oświadczenie o przekazaniu na jego rzecz praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej. ROBOTY BUDOWLANO-MONTAŻOWE: A. Rozbiórka śmietnika murowanego, B. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych j.w., C. Uzbrojenie terenu pod: odprowadzenie wody deszczowej z nawierzchni parkingu do kanalizacji miejskiej ewentualne przyłącze do kanalizacji deszczowej, zasilanie bramy wjazdowej dwuskrzydłowej. D. Ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej, uzupełnienie podbudowy, E. Montaż odwodnienia liniowego, F. Ułożenie kostki betonowej polbruk kolorowy na podsypce z mączki granitowej. Wyspoinowanie nawierzchni mączką granitową, zawibrowanie ostateczne łącznie z nawierzchnią pod kontener na śmieci. 1. Na przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych składają się roboty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej koncepcji. 2. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków wykonania zamówienia. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. ETAP II: PARKING NOWOPROJEKTOWANY CA 15 MIEJSC PARKINGOWYCH: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: A. Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego - uzyskanie mapy do celów projektowych, B. Inwentaryzacja geodezyjna zieleni w obrębie planowanych robót nawierzchniowych, C. Uzyska warunki zabudowy i zagospodarowania terenu oraz zgody właściwego organu instytucji na zmiany w pasie drogowym poza działkami posesji, D. Opracowanie projektu budowlanego parkingu, E. Uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę, 1. Wykonawca wykona dokumentację, o której mowa w pkt. A, B i D w wersji drukowanej - 4 egzemplarze, w wersji elektronicznej na płycie CD - 2 egzemplarze. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót wykona inwentaryzację geodezyjną w zakresie stanu istniejącego. 3) przed rozpoczęciem robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt budowlany oraz uzyskaną decyzję ostateczną - pozwolenie na budowę, a po wykonaniu całości robót - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na zrealizowany zakres robót. 4) Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać m. in.: a. Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm., b. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2003r., Nr 120 poz. 1133. 5) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na zamawiającego wszelkie prawa autorskie do dokumentacji projektowej (bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru dokumentacji złoży zamawiającemu na piśmie oświadczenie o przekazaniu na jego rzecz praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej. ROBOTY BUDOWLANO-MONTAŻOWE: A. Regulacja zieleni w obrębie planowanego parkingu wymagana minimalizacja wycinek drzew, B. Rozbiórka cokołu i fundamentów ogrodzenia, C. Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych j.w., D. Uzbrojenie terenu pod odprowadzenie wody deszczowej z nawierzchni parkingu do kanalizacji miejskiej ewentualne przyłącze do kanalizacji deszczowej, E. Wykonanie w nowym miejscu, nowych fundamentów żelbetowych i cokołu z klinkieru dla ogrodzenia, F. Korytowanie, wykonanie warstwy odsączającej z piasku zagęszczanego gr. 20 cm, ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej, G. Wykonanie warstwy konstrukcyjnej podbudowy z betonu C810 gr. 15 cm, H. Montaż odwodnienia liniowego, I. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm polbruk kolorowy na podsypce z mączki granitowej. Wyspoinowanie nawierzchni mączką granitową, zawibrowanie ostateczne, J. Montaż odnowionych, ocynkowanych przęseł ogrodzenia, K. Montaż nowej bramy dwuskrzydłowej ocynkowanej wykonanej z kształtowników zimnogiętych, ocynkowanych z napędem elektrycznym oraz nowej furtki wykonanej z kształtowników zimnogiętych, ocynkowanych. 1. Na przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych składają się roboty wynikające z opracowanego przez Wykonawcę projektu budowlanego. 2. Wykonawca rozpoczyna roboty po uzyskaniu ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę i zawiadomieniu Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych. 3. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków wykonania zamówienia. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. ELEMENTY WSPÓLNE DLA ETAPU I i II: Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego przygotowania i realizacji robót drogowych dla obu parkingów, Przejęcie terenu budowy dla obu parkingów, Wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą i przekazanie jej Zamawiającemu (Po wykonaniu całości robót budowlanych, a przed odbiorem końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną powykonawczą oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na zrealizowany zakres robót. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu fakt zakończenia całości robót objętych umową oraz przedłoży komplet dokumentów odbiorowych Inspektorowi nadzoru inwestorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94998.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Ogolnego KANBRUK Sp.z o.o, ul.Wylotowa 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 94998.00
  • Oferta z najniższą ceną: 94998.00 oferta z najwyższą ceną: 0
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.