eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Budowa drogi od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Rawicz: Budowa drogi od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym
Numer ogłoszenia: 143349 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174462 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi na odcinku od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z chodnikami, zjazdami, budową i przebudową skrzyżowań oraz budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej: Budowa drogi od. ul. Kamińskiego do ul. Ceglanej w Rawiczu wraz z infrastruktura techniczną. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające w szczególności na: 1) przebudowie ul. Kamińskiego (DP 5484P) (długość ok. 202 m) wraz z skrzyżowaniem o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 745 m2), 2) budowie jednojezdniowej dwupasmowej drogi na odcinku od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej (długość ok. 981 m) o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 8010 m2), 3) przebudowie odcinka ul. 1000 - lecia (długość ok. 61 m) o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 352 m2), 4) budowie nowoprojektowanej drogi dojazdowej nr 1 (długość ok. 65 m) o nawierzchni z betonu asfaltowego (powierzchnia ok. 335 m2), 5) budowie chodników oraz indywidualnych zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (łączna powierzchnia ok. 3.501 m2), 6) budowie ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 2.100 m2), 7) budowie skrzyżowania typu rondo w ciągu nowo budowanej drogi, 8) budowie skrzyżowania drogi z linią kolejową nr 362 Kobylin - Rawicz, 9) budowie kanalizacji deszczowej (długość ok. 1.233 m) z przykanalikami oraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami, 10) budowie linii kablowej oświetleniowej, posadowieniu słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw oświetleniowych (40 sztuk) oraz montażem szafki oświetleniowej ulicznej z wyposażeniem (1 sz.), 11) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, 12) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe 2) projektu architektoniczno - budowlanego branży drogowej, kolejowej, sanitarnej i elektrycznej 3) projektu organizacji ruchu 4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (biuletyn informacji publicznych, zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą na podstawie opracowanego projektu pn: Budowa drogi od ul. Kamińskiego do ronda ul. Armii Krajowej i ul. Ceglanej wraz z kanalizacją deszczową, kanalizacją sanitarną, siecią wodociągową i oświetleniem ulicznym w Rawiczu. W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej dokumentacje projektowe wraz z załącznikami dotyczące tylko realizowanego zadania. Obowiązujący zakres i przedmiot zamówienia zawiera przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Pełna dokumentacja projektowa możliwa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydaną decyzjami, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 3) podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający, 4) opracowania i zatwierdzenia projektów zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia oraz po zakończeniu robót; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 117, poz. 1729); 5) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji deszczowej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót; 6) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej osobno dla poszczególnych branż - po 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 9) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia do pełnienia tych funkcji oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 10) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 11) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją robót, 12) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia. 6. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest w razie konieczności przeprowadzić badania archeologiczne, ze względu na lokalizację niniejszej inwestycji w rejonie stanowiska archeologicznego, objętego ochrona konserwatorską. W związku z powyższym, należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie z dnia 04.04.2012 roku Nr Le.5183.934.2.2.2012. Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.6.2014 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Zamówienie będzie w części finansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. 11. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, do przedłożenia harmonogramu - zestawienia niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram powinien określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. 12. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi opiniami, uzgodnieniami, warunkami i decyzją. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane poniżej. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział III SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z.o.o, Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5371834,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4454797,65

  • Oferta z najniższą ceną: 4454797,65 / Oferta z najwyższą ceną: 5396178,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.