eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego inwestycji pn. Budowa WKF z przebudową maszynowni na terenie oczyszczalni ścieków w Sokołowie Podlaskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Sokołów Podlaski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego inwestycji pn. Budowa WKF z przebudową maszynowni na terenie oczyszczalni ścieków w Sokołowie Podlaskim.
Numer ogłoszenia: 143344 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96726 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o., ul. Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7812408, faks 025 7813078.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego inwestycji pn. Budowa WKF z przebudową maszynowni na terenie oczyszczalni ścieków w Sokołowie Podlaskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego (dalej nadzór inwestorski) inwestycji polegającej na budowie wydzielonej zamkniętej komory fermentacji osadów ściekowych (dalej WKF) wraz z klatką schodową i urządzeniami budowlanymi oraz przebudową maszynowni WKF na terenie miejskiej oczyszczalni ścieków w Sokołowie Podlaskim, według poniższego opisu oraz zgodnie z zakresem rzeczowym projektu - (szczegółowo opisanym w załączniku nr 1 i nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ)) - który obejmuje: 1.1.1 budowę nowej wydzielonej zamkniętej komory fermentacji osadów ściekowych (WKF) wraz z klatką schodową i pomieszczeniem łapacza piany, 1.1.2 przebudowę istniejącej maszynowni WKF wraz z remontem istniejącej pompowni osadu surowego, 1.1.3 budowę zewnętrznych rurociągów technologicznych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza wodociągowego, odcinka gazociągu, drenażu odwadniającego, i kabli energetycznych niezbędnych do funkcjonowania projektowanej komory fermentacji. 1.2. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.), w specjalnościach: 1.1.1 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Główny Inspektor Nadzoru Inwestorskiego), 1.1.2 konstrukcyjno - budowlanej, 1.1.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych. 1.3. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru. Nadzór należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców robót w oparciu o dokumenty: - Dokumentacje projektową, - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - umowy z wykonawcami robót. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru obejmuje m.in.: 1.3.1 Inspektor Nadzoru zapewni pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wielobranżowego w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz AKPiA nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane, zwanych dalej Członkami Zespołu Nadzoru . 1.3.2 Nadzór i koordynacja nad pracą zespołu nadzoru oraz informowanie zespołu o sprawach, które mogą mieć wpływ na jego pracę. 1.3.3 Zapewnienie ciągłości świadczonej usługi, w przypadku nieobecności ustanowionych inspektorów nadzoru. 1.3.4 Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.3.5 Uczestniczenie w procedurze przetargowej na wybór Wykonawcy robót budowlanych. 1.3.6 Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych. 1.3.7 Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych. 1.3.8 Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 1.3.9 Bieżące przeglądanie dziennika budowy celem m.in. kontroli prawidłowości jego prowadzenia i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonanych robót (zakresu, jakości), w szczególności potwierdzanie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy w trakcie realizacji oraz gotowości zadania inwestycyjnego do odbioru. 1.3.10 Stawianie się na placu budowy w czasie 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach. 1.3.11 Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkownika. 1.3.12 Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 1.3.13 Dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych budowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji. 1.3.14 Sprawdzenie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad albo konieczności wprowadzenia zmian wystąpienie do Zamawiającego na piśmie o wprowadzenie koniecznych zmian. 1.3.15 Bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie realizowanej inwestycji. 1.3.16 Pełnienie funkcji koordynatora na budowie. Inspektor branży sanitarnej koordynował będzie również działania inspektorów pozostałych branż 1.3.17 Sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów, uprawnień, atestów, wyników badań, itp., dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń. 1.3.18 Opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych i przedstawienie ich do ewentualnej akceptacji Zamawiającemu. 1.3.19 Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie. 1.3.20 Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji inwestycji, występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu i terminu wykonywania robót budowlanych. 1.3.21 Udział w naradach budowy organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 1.3.22 Kontrola sporządzanej przez Wykonawcę Robót Budowlanych, dokumentacji powykonawczej i ponoszenie odpowiedzialności przed Zamawiającym za jej prawidłowość i kompletność. 1.3.23 Weryfikacja kompletu dokumentów związanych z odbiorem robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1.3.24 Wymagana jest obecność inspektora nadzoru branży sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej na terenie nadzorowanych robót, co najmniej 1 raz w tygodniu a ponadto w miarę potrzeb, potwierdzona pisemnie przez Zamawiającego, w karcie pobytów nadzoru inwestorskiego, prowadzonej przez Kierownika Zespołu Nadzorującego. Karta pobytu nadzoru inwestorskiego stanowić będzie załącznik do faktury. 1.3.25 Zatwierdzanie, m.in.: a) protokołów częściowych oraz protokołu końcowego odbioru robót, b) propozycji Wykonawcy zmian w wykonaniu robót budowlanych, polegających na: - realizacji robót zamiennych, - zmianie materiałów i urządzeń o parametrach określonych w dokumentacji projektowej, - zmianie terminu wykonania robót budowlanych, c) dokumentacji powykonawczej. 1.3.26 Bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę nad jego przebiegiem - w zakresie i formie umożliwiającej: a) precyzyjny monitoring: - rzeczywistego zaawansowania rzeczowo-finansowego robót, w każdym momencie realizacji inwestycji, jednakże nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc kalendarzowy, - jakości i terminu realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowofinansowym inwestycji, - zakresu i sposobu rozwiązywania bieżącej problematyki technicznej i organizacyjnej procesu budowlanego, b) precyzyjną kwalifikację rzeczywistego wymiaru zaawansowania rzeczowo-finansowego robót w układzie wymaganych kategorii kosztowych, c) sporządzania na piśmie comiesięcznych sprawozdań/raportów z postępu robót i pracy nadzoru: - Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu raportów z postępu realizacji Umowy: Miesięcznego i Końcowego. - Raporty będą sporządzane w języku polskim. - Raporty będą przekazywane Zamawiającemu w formie elektronicznej na płycie CD (w 1 egzemplarzu) oraz w formie pisemnej (wydruk - w 2 egzemplarzach) i przyjmowane przez Zamawiającego na podstawie Protokołu Odbioru Raportu. - Zamawiający, w terminie do 7 dni od daty otrzymania każdego z Raportów, powiadomi pisemnie Inspektora Nadzoru o jego przyjęciu lub odrzuceniu z podaniem przyczyn jego odrzucenia. Podpisanie Protokołu Odbioru jest równoznaczne z zatwierdzeniem Raportu. - W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędów lub braków w danym Raporcie, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest je usunąć w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego. - Inspektor Nadzoru jest zobowiązany przekazywać Zamawiającemu celem zatwierdzenia: -- Raporty Miesięczne - w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania Protokołu częściowego odbioru robót budowlanych. -- Raport Końcowy - w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania Protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. - Poszczególne okresy sprawozdawcze dla celów sporządzania Raportów rozpoczynają się od dnia wejścia w życie umowy na Roboty Budowlane. - Raport Miesięczny jest sprawozdaniem z nadzoru pełnionego przez Inspektora Nadzoru nad realizacją umowy o Roboty Budowlane. Podstawę do jego sporządzenia stanowi Raport miesięczny sporządzony przez wykonawcę Robót Budowlanych i przekazany Inspektorowi Nadzoru. - Raport Miesięczny będzie obejmować zakres prac zrealizowanych w okresie sprawozdawczym, którym jest dla pierwszego Raportu Miesięcznego: miesiąc kalendarzowy w którym zostanie zawarta przez Zamawiającego umowa o Roboty, a dla każdego kolejnego Raportu Miesięcznego będzie to kolejny miesiąc kalendarzowy następujący po ostatnim dniu, który obejmował poprzedni Raport Miesięczny. - W Raporcie Miesięcznym winny być uwzględnione roboty zakończone i rozpoczęte w okresie sprawozdawczym, roboty planowane, podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt Wykonawcy Robót Budowlanych. W Raporcie tym powinny być uwzględnione także wszelkie kwestie, które wchodzą w zakres zadań nadzorowanych przez Inspektora Nadzoru (np. problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu Robót Budowlanych z harmonogramem realizacji, napotkane trudności i przedsięwzięte środki zaradcze lub rekomendacje Inspektora Nadzoru w zakresie takich środków, zmiany umowy o Roboty Budowlane, ew. roszczenia stron umowy o Roboty Budowlane). - Raport Miesięczny - będzie stanowić także rozliczenie Inspektora Nadzoru z bieżącej realizacji Umowy. - Protokół odbioru Raportu będzie podstawą do wypłaty Wynagrodzenia Inspektorowi Nadzoru z tytułu realizacji Umowy. - Do Raportu Miesięcznego powinny zostać dołączone odpowiednie załączniki, tj. w szczególności: tabelaryczne zestawienie prezentujące przebieg robót w danym okresie sprawozdawczym, zaawansowanie finansowe robót dla poszczególnych obiektów i branż w nich występujących, wyniki przeprowadzonych badań, jeśli takie były w danym okresie sprawozdawczym. - W Raporcie Końcowym będą zawarte informacje o końcowym wyniku Robót Budowlanych, zestawienie planów i celów założonych w harmonogramie realizacji Robót Budowlanych oraz porównanie faktycznych osiągnięć w stosunku do tych planów i celów, informację nt. stopnia rzeczywistych wyników w stosunku do założeń zawartych w tym harmonogramie, informacje o problemach napotkanych w trakcie realizacji Robót oraz o sposobach ich rozwiązania. - Raport Końcowy musi zawierać finansowe rozliczenie robót, także wynikłych w trakcie ich realizacji jeżeli takie wystąpiły, z podziałem na poszczególne obiekty oraz branże w nich występujące. - Raport Końcowy będzie stanowić rozliczenie Inspektora Nadzoru z realizacji Umowy w zakresie sprawowania nadzoru. 1.3.27 Inspektor ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikom robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, robót lub elementów zakrytych wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz, związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, c) w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę Robót Budowlanych w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową, wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy wykonawcy robót budowlanych ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu. Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą Robót Budowlanych mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną. UWAGA: Zamawiający informuję, iż Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał powyższe czynności na terenie budowy, zapewniając sobie we własnym zakresie i na własny koszt pobyt i transport na miejsce budowy. Obecność na placu budowy potwierdzana będzie wpisem do dziennika budowy i karcie pobytów nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Inspektora z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4. Wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru: 1.4.1. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za jakość wbudowanych materiałów i urządzeń, za ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 1.4.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 1.4.3. Określenie przez Inspektora nadzoru telefonów kontaktowych i numerów fax. Inspektorów nadzoru poszczególnych branż biorących udział w realizacji zamówienia, oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Inspektora nadzoru podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.5. Wymagania organizacyjne: 1.5.1. Inspektor nadzoru wykona przedmiot umowy na własny koszt i na własne ryzyko, zgodnie z podpisaną umową. 1.5.2. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym przekazany zostanie Zamawiającemu Raport końcowy wraz z rozliczeniem finansowym wykonanych robót w podziale na poszczególne obiekty oraz branże w nich występujące - do 1 miesiąca od podpisania protokołu końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach dofinansowania z programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: I oś - Gospodarka wodno-ściekowa. Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFAGE S.A. 15-27 Rue du Port, Parc de L Ile, 92000 Nanterre, Francja, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145908,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.