eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Transport do obsługi delegacji PAIiIZ S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Warszawa: Transport do obsługi delegacji PAIiIZ S.A.
Numer ogłoszenia: 143343 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport do obsługi delegacji PAIiIZ S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie usług w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez kierowcę podległego Wykonawcy, przy użyciu: I. samochodów osobowych nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: 5) oraz nadwozie typu mini VAN (5-drzwiowy) (liczba miejsc w samochodzie: min. 6), II. pojazdów typu VAN (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9), III. pojazdów typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20). W ramach świadczonych usług, w każdej z części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi delegacji PAIiIZ S.A. w zakresie transportu osobowego na terenie kraju przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia przez osoby wykonujące usługi w zakresie transportu osobowego, które: 1. posiadają prawo jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju świadczonych usług, 2. legitymują się aktualnym zaświadczeniem o stanie zdrowia pozwalającym na pracę w charakterze kierowcy, 3. posiadają co najmniej 3-letni staż pracy w zakresie wykonywania obowiązków adekwatnych do rodzaju świadczonych usług, 4. znają język angielski w stopniu komunikatywnym, 5. podczas pełnienia usług nosić będą strój galowy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić świadczenie usług przy użyciu pojazdów spełniających minimalne wymagania (z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni możliwość jednoczesnej obsługi przy użyciu trzech pojazdów z tej samej grupy), które wynoszą dla: I. samochodów osobowych: 1.1 nadwozie typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy) a) liczba miejsc w samochodzie: 5, b) klasa wyższa/średnia wg klasyfikacji SAMAR, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, g) sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego. 1.2 nadwozie typu mini VAN 5-drzwiowy: a) liczba miejsc w samochodzie: min 6, b) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., c) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), d) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, e) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, f) sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego. II. pojazdy typu VAN: a) liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9, b) nadwozie min. 4 drzwiowe, c) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, f) osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego, g) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. III. pojazdów typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: co najmniej 20): a) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., b) rozkładane i rozsuwane fotele, c) szyby panoramiczne, d) kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), e) sprawne nagłośnienie, mikrofon, f) indywidualne oświetlenie i nawiewy powietrza dla poszczególnych pasażerów g) osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego, h) fotele pasażerów z pasami bezpieczeństwa, i) półki na bagaż podręczny pod sufitem w przedziale pasażerskim, j) brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, k) monitorowanie GPS umożliwiające lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. Wszystkie pojazdy wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia w każdej z części zamówienia muszą posiadać: a) stan techniczny spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone stosownym wpisem w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, b) nadwozie w oryginalnym (fabrycznym) kolorze, bez naniesionych treści (np. informacyjnych, reklamowych). Wskazane powyżej warunki w zakresie wymagań/parametrów pojazdów dla każdej z grup zamówienia muszą być spełnione na dzień składania ofert. Przez okres obowiązywania umowy na świadczenie usług w zakresie transportu osobowego w każdej z grup zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do używania pojazdów wskazanych w ofercie lub pojazdów o nie niższym standardzie od tych pojazdów, bezwzględnie spełniających warunki wymienione powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca niedysponujący na dzień składania ofert pojazdami wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający lokalizację pojazdu w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy złożył oświadczenie, w którym zobowiążę się, iż w przypadku gdy Oferta Wykonawcy zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostosuje posiadaną flotę samochodową do ww. wymogu. Jeżeli Wykonawca nie dostosuje floty samochodowej w terminie jednego tygodnia od dnia przekazania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy w trybie art. 94 ust. 3 Ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60171000-7 Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaleniami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Każdorazowo po realizacji zlecenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy przebieg trasy sporządzony na podstawie wydruku z systemu GPS, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia Protokołu odbioru usługi, który następnie, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu aplikacji umożliwiającej bieżące monitorowanie trasy pojazdu znajdującego się w użytku..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwota zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 1) Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 2) Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym w Warszawie S.A. nr 37 1030 1827 0000 0000 5361 8006, z dopiskiem: wadium - Nr sprawy BFL/PN/ZP-18/2015 2. poręczeniach bankowych, 3. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4. gwarancjach bankowych, 5. gwarancjach ubezpieczeniowych, 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4) Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno wpłynąć na wskazany w pkt 3 a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5) Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa. 6) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału, w kancelarii przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawi oświadczenie w którym zobowiąże się do jej przedłużenia na czas trwania umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu krajowego transportu drogowego osób z wykorzystaniem samochodów osobowych, i/lub pojazdów typu VAN i/lub pojazdów typu autokar, każda usługa o wartości brutto co najmniej 50.000,00 PLN. Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy na świadczenie usług transportowych. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług o wartości mniejszej niż wymagana świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować przynajmniej : - flotą samochodową zawierającą co najmniej cztery samochody osobowe, w tym co najmniej dwa samochody osobowe (liczba miejsc w samochodzie: 5) z nadwoziem typu SEDAN (4 drzwiowy) lub typu LIFTBACK (5 drzwiowy), klasa wyższa/średnia wg klasyfikacji SAMAR, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączenie kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego oraz co najmniej dwa samochody osobowe (liczba miejsc w samochodzie: min 6) z nadwoziem typu mini VAN 5 drzwiowy, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączenie kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego; - flotą samochodową zawierającą co najmniej dwa pojazdy typu VAN (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 7 nie więcej niż 9), rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., nadwozie min. 5 drzwiowe, kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), brak widocznych uszkodzeń tapicerki i elementów wyposażenia wnętrza, osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego; - flotą samochodową zawierającą co najmniej dwa pojazdy typu autokar (liczba miejsc w pojeździe: nie mniej niż 20), rok produkcji nie wcześniejszy niż 2008 r., rozkładane i rozsuwane fotele, szyby panoramiczne, kolor jednolity, jednobarwny, stonowany z wyłączeniem kolorów krzykliwych, bez naniesionych treści (np. informacji reklamowych), sprawne nagłośnienie, mikrofon, indywidualne oświetlenie i nawiewy powietrza dla poszczególnych pasażerów, osobna, sprawna klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego, fotele pasażerów z pasami bezpieczeństwa, półki na bagaż podręczny pod sufitem w przedziale pasażerskim.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które posiadają prawo jazdy kategorii odpowiedniej dla kierowania wymaganymi pojazdami, posiadają aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę w charakterze kierowcy (świadectwo kwalifikacji) oraz posiadają co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowcy wraz ze znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca musi wykazać posiadanie opłaconej polisy OC przedsiębiorcy na kwotę min. 150.000,00 zł, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, oraz że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej przewoźnika drogowego w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - rocznik pojazdu grupy I - 2
  • 3 - rocznik pojazdu grupy II - 2
  • 4 - rocznik pojazdu grupy III - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa - Kancelaria Ogólna PAIiIZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.