Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Ruda Śląska: Zmiana elewacji północnej (frontowej) budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kłodnickiej 91 w Rudzie Śląskiej - Halembie.
Numer ogłoszenia: 143329 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana elewacji północnej (frontowej) budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kłodnickiej 91 w Rudzie Śląskiej - Halembie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana elewacji północnej (frontowej) budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 przy ul. Kłodnickiej 91 w Rudzie Śląskiej - Halembie zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze terenu pod budowę, - roboty związane z wzniesieniem rusztowań, - roboty dotyczące burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, - roboty murarskie zmniejszające wielkość otworów okiennych, - instalowanie nowych okien z tworzyw sztucznych, - roboty porządkowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musu wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. wykonał przynajmniej 2 porównywalne roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w budynkach użyteczności publicznej lub budynkach mieszkalnych o wartości min. 200000.00 zł brutto każda, b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w tym przynajmniej 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami, c) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonywanych robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem zakresu/czynności zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
- Wykonanie wymiany stolarki okiennej w Pawilonie H w ramach przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - budynek Pawilonu H i budynek Kuchni"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - postępowanie II
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.