eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › budowa hali do sztucznego rozrodu i podchowu materiału zarybieniowego jesiotra bałtyckiego w DOZ DGAŁ w Pieczarkach działka 27/2 i 28/2, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie, należącego do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. Stani

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Olsztyn: budowa hali do sztucznego rozrodu i podchowu materiału zarybieniowego jesiotra bałtyckiego w DOZ DGAŁ w Pieczarkach działka 27/2 i 28/2, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie, należącego do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn - drugi przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 143276 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, fax 089 5240505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali do sztucznego rozrodu i podchowu materiału zarybieniowego jesiotra bałtyckiego w DOZ DGAŁ w Pieczarkach działka 27/2 i 28/2, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie, należącego do Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn - drugi przetarg nieograniczony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy hali do sztucznego rozrodu i podchowu materiału zarybieniowego jesiotra bałtyckiego w DOZ DGAŁ w Pieczarkach, działka 27/2 i 28/2, 11-610 Pozedrze, pow. węgorzewski, woj. warmińsko - mazurskie. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: Częściowe lub pełne prace budowlane oraz prace inżynierii lądowej: 1. Stal zbrojeniowa 2. Roboty betonowe 3. Izolacje 4. Roboty murarskie 5. Konstrukcje stalowe 6. Sufity z płyt G-K 7. Pokrycie dachu 8. Obróbki blacharskie 9. Rynny i rury spustowe 10. Stolarka 11. Roboty tynkarskie 12. Roboty malarskie 13. Posadzki i okładziny z płytek 14. Roboty ociepleniowe 15. Chodniki i opaski Wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania, kotłownia, instalacja chłodnicza i wentylacji: 19. Instalacja c.o. z kotłownią 20. Instalacja wodociągowa 21. Instalacja kanalizacyjna 22. Wentylacja mechaniczna z agregatem chłodniczym 23. Przyłącza wod.-kan. Instalacje elektryczne 24. Roboty ziemne 25. Montaż opraw oświetleniowych 26. Montaż wlz-ów i tablic bezpiecznikowych 27. Instalacja elektryczna 28. Instalacja wyrównawcza 29. Instalacja odgromowa 30. Badania i pomiary elektryczne Powierzchnia zabudowy - 1343,41m2 Powierzchnia użytkowa - 1276,9m2 Kubatura - 6348,8m3 Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy. Wykonawcy mogą składać oferty na poszczególne etapy lub na cały przedmiot zamówienia. Etap II - dostawa i montaż konstrukcji hali, Etap III - wykonanie prac wykończeniowych, instalacji sanitarnych wraz z kotłownią oraz instalacji elektrycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.61.21 - 45.42.61.21 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swa ofertę wadium w wysokości: - dla Etapu II - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - dla Etapu III - 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zł) - dla całości przedmiotu zamówienia - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac ziemnych, remontu, modernizacji lub budowy obiektu kubaturowego o wartości robót brutto conajmniej: - dla Etapu II - 320 000 zł - dla Etapu III - 570 000 zł - dla całego zamówienia - 890 000 zł W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a) w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: instalacje sanitarne, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (instalacje sanitarne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności: instalacje elektryczne, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (instalacje elektryczne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego w/w osób wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) kosztorys ofertowy obejmujący cały zakres robót, sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do siwz. 4) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do siwz. 5) dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.4) zostały należycie wykonane (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 6) wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie - wg wzoru zał. nr 3 do siwz, 7) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub uprawnień budowlanych do kierowania tego rodzaju robotami budowlanymi (konstrukcyjno - budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów osoby nadzorującej prace ze strony Wykonawcy, 8) decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia (sanitarne - instalacyjne) wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 9) decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (elektryczne - instalacyjne) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 10) aktualne zaświadczenia o przynależności osób posiadających w/w uprawnienia do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 11) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo(a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Rybactwa Jeziorowego Instytutu Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Rajska 2, 11-500 Giżycko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez Ekofundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Etap II - dostawa i montaż konstrukcji hali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap II - dostawa i montaż konstrukcji hali.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.24.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Etap III - wykonanie prac wykończeniowych, instalacji sanitarnych wraz z kotłownią oraz instalacji elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap III - wykonanie prac wykończeniowych, instalacji sanitarnych wraz z kotłownią oraz instalacji elektrycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.42.10.00-4, 45.42.61.21-3, 45.26.13.00-7, 45.26.13.20-3, 45.42.11.20-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.32.40.00-4, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.12.30-7, 45.23.13.00-8, 45.31.57.00-5, 45.31.00.00-0, 45.31.70.00-2, 45.31.57.00-5, 45.31.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.