eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont uszczelnienia szybu Wentylacyjno - Podsadzkowego w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Katowice: Remont uszczelnienia szybu Wentylacyjno - Podsadzkowego w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Numer ogłoszenia: 143242 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont uszczelnienia szybu Wentylacyjno - Podsadzkowego w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. opracowanie technologii remontu uszczelnienia szybu Wentylacyjno - Podsadzkowego, 2. wykonanie remontu uszczelnienia szybu polegającego na wymianie fartucha uszczelniającego przedziału klatek poniżej zrębu szybu tj. - demontaż konstrukcji wraz z segmentami blachami stanowiącymi uszczelnienie szybu, - wykonanie elementów konstrukcji oraz segmentów uszczelnienia szybu, - zabudowa elementów konstrukcji wraz z segmentami blach uszczelniającymi szyb poniżej zrębu. Poszczególne elementy konstrukcji, segmenty blach jak i sposób zabudowy przedstawiono w Projekcie technicznym remontu uszczelnienia szybu Wentylacyjno - Podsadzkowego Ruch II rejon Powstańców Śląskich - Bytom I. 3. wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego wymienionych elementów uszczelnienia szybu poprzez: - podwójne nałożenie warstwy farby podkładowej - minia, - potrójne nałożenie warstwy farby powierzchniowej - chlorokauczuk. Wszystkie materiały i narzędzia wykorzystane do realizacji zadania dostarcza na swój koszt Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Kod CPV wg słownika 2008: 76.53.10.00 - Usługi profilowania odwiertów podziemnych Oryginalny kod CPV: 45.22.12.30 - Szyby Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.30 - Szyby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 900,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. władają sprawnym sprzętem wraz z osprzętem. 5. Na wykonanie remontu uszczelnienia Wykonawca opracuje technologię, którą zatwierdzi KRZG Zakładu CZOK, uwzględniającą obowiązujące w tym zakresie przepisy górnicze, Polskie Normy i warunki dopuszczeniowe. 6. Opracowana i zatwierdzona technologia musi zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi szczegółowy harmonogram prac zapewniający terminowe wykonanie umowy. 8. Wszystkie maszyny, urządzenia, sprzęt, materiały oraz dodatkowe usługi niezbędne do realizacji zadania będącego przedmiotem przetargu zapewnia Wykonawca w ramach zawartej umowy na własny koszt. 9. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikaty oraz inne wymagane przepisami dokumenty na wszystkie maszyny urządzenia i materiały użyte do realizacji zadania. 10. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach m.in.: osobę wyższego dozoru o specjalności szybowej i osobę średniego dozoru o specjalności szybowej (dołączyć świadectwa, uprawnienia - zał. Nr 4 do druku OFERTA). Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 84, poz. 755) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji. 11. Wykonawca powinien udokumentować posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywanych usług będących przedmiotem przetargu w postaci zrealizowanych usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną przedmiotu realizacji umowy do momentu protokolarnego przekazania do ruchu górniczego wyciągu szybowego po wykonaniu wszystkich sprawdzeń i prób funkcjonalnych jego działania. 13. Po wykonaniu zlecenia zostanie sporządzony protokół podpisany przez osoby dozoru Wykonawcy i Zamawiającego, który będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 14. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z pomieszczeń łaźni, lampowni i markowni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp. stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć do załącznika nr 4a do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA, zgodnie z pkt 3.10. SIWZ. 9. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 10. Wykonawca udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z załączonym kosztorysem cenotwórczym - załącznik nr 7 do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.