eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót na zadaniu pn. Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwąRydułtowskie Centrum Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Rydułtowy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót na zadaniu pn. : Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwą: Rydułtowskie Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 143202 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rydułtowskie Centrum Kultury , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 0-32 4537-537, faks 0-32 4537410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót na zadaniu pn. : Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwą: Rydułtowskie Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót na zadaniu pn.: Adaptacja budynku basenu krytego na potrzeby instytucji kultury pod nazwą: Rydułtowskie Centrum Kultury. 2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, e)uzgadnianie dokonania koniecznych zmian z autorami projektu w ramach nadzoru autorskiego, f) weryfikacja obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych, zamiennych i ewentualnych dodatkowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz zatwierdzanie protokołów odbioru robót, protokołów robót zamiennych czy protokołów konieczności. g) koordynacja czynności ustanowionych na budowie inspektorów nadzoru inwestorskiego w różnych branżach (koordynatorem wszystkich branż będzie inspektor nadzoru inwestorskiego z branży konstrukcyjno - budowlanej), h) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na terenie budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót, i) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, j) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, k) sporządzanie okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawienie ich Zamawiającemu w terminie wzajemnie uzgodnionym, l) obsługa okresu gwarancyjnego inwestycji (5 lat). m) uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót, n) potwierdzenie wpisem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru, o) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych, p) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, dotyczącymi: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, q) egzekwowanie od wykonawcy robót przedstawiania, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów, dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, r) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, s) żądanie od kierownika budowy wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzją o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych, przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, t) przeprowadzenie analizy i oceny dotyczącej proponowanych przez Wykonawcę robót sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, u) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego systematycznych naradach koordynacyjnych oraz w naradach wynikających z bieżących potrzeb v) dokonanie zatwierdzenia zmian dokumentacji powykonawczej oraz podpisanie oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót, w) uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych, x) uczestniczenie w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w trakcie odbioru końcowego i przeglądach gwarancyjnych, y) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia, z) bezwzględne żądanie od Wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). Formy i zasady wnoszenia wadium zostały określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3.zrealizowali co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamakający uważa pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 11 000 m3 i o wartości co najmniej 5 milionów złotych każda. 4. dysponują bądź będą dysponować osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych oraz posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Należy dołączyć wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. 7. wniosą wadium w dopuszczalnej formie i wymaganej wartości tj. na kwotę 7000,00 zł. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczaniu z postępowania należy załączyć do oferty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 1; c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik 2) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 4; e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 5; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy dołączyć: f) wykaz wykonanych co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania, odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wypełnić zgodnie z załącznikiem nr 6; Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamakający uważa pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o kubaturze min. 11 000 m3 i o wartości co najmniej 5 milionów złotych każda; g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7. Należy również dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych oraz posiadają wymagane uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Należy dołączyć wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. h) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik 8 (dołączyć o ile dotyczy), Ponadto należy dołączyć: i) dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w kasie Rydułtowskiego Centrum Kultury załącznik nr 9; j) pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - załącznik 10 (dołączyć, jeśli dotyczy), 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust. 1 lit. b - e przedkładają oddzielnie wszyscy wspólnicy spółki cywilnej. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 5. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. c) wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. d) oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VII z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 pkt b - e, składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (d) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider) w imieniu całego konsorcjum. e) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ ust.1 lit. f - h, ale spełnienie warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 lit. b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument przedłożony przez Wykonawcę zagranicznego, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII ust.6 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa SIWZ w rozdz. VII ust.6 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SWIZ ust.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rck.rydultowy.pl oraz www.rydultowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rydułtowskie Centrum Kultury ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Rydułtowskiego Centrum Kultury,ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy (budynek Urzędu Miasta Rydułtowy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Subregionu Zachodniego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.