Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Katowice: Usługi zdrowotne dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 14319 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zdrowotne dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci; Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci; Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej; Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne z zakresu Stomatologii Zachowawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług zdrowotnych przez: 1.osobę posiadającą tytuł lekarza specjalisty z danego zakresu przedmiotu zamówienia, która posiada aktualne prawo wykonywania zawodu ( dotyczy pakietów nr 1-3); 2.osobę posiadającą świadectwo ukończenia średniej szkoły medycznej wraz z uzyskaniem tytułu technika dentysty (dotyczy pakietu nr 4).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawia opłaconą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26.04.2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010r. Nr 78, poz. 515). Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia i wszystkich zdarzeń o okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczeniową OC, wynosi równowartość w złotych: a)dla pakietu nr 3 - na kwotę nie niższą niż 100.000 euro (sto tysięcy euro); b)dla pozostałych pakietów - na kwotę nie niższa niż 25 000 euro (dwadzieścia pięć tysięcy euro). Ubezpieczenie określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26.04.2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie dotyczy pakietu nr 4. Wykonawca w przypadku pakietu nr 4 powinien przedstawić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, którym jest Formularz cenowy dla poszczególnych Pakietów; 3. Podpisane oświadczenie dotyczące wymaganej specjalizacji, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; b. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 332.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci - 2 500 pkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci - 8 000 pkt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej - 30 000 pkt. 2. Resekcja wierzchołka korzenia zęba (poza ubezpieczeniem) - 10 szt. 3. Badanie lek. Spec. z pisemną odpowiedzią do lekarza prowadzącego - 10 szt. 4. Odsłonięcie zatrzymanego zęba - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne z zakresu Stomatologii Zachowawczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proteza całkowita od 9 do 14 zębów (zęby MIFAM) - 36 szt. 2. Proteza częściowa od 5 do 8 zębów (zęby MIFAM) - 21szt. 3. Proteza częściowa od 1 do 4 zębów (zęby MIFAM) - 4 szt. 4. Proteza częściowa tzn. szkieletowa - zęby IVOCLAR - 1 szt. 5. Ekspresowe wykonanie protezy całkowitej do 12 dni - 4 szt. 6. Naprawa złamanej lub pękniętej protezy zębowej - bez wycisku - 189 szt. 7. Naprawa protezy z wyciskiem ( dla osoby ubezpieczonej po wykorzystaniu przysługującego limitu) - 70 szt. 8. Każdy dodatkowy element naprawianej protezy z wyciskiem ( dla osoby ubezpieczonej po wykorzystaniu limitu) - 11 szt. 9. Dopłata do ekspresowej naprawy protezy -5 szt. 10. Uszczelnienie - podścielenie protezy ( dla osób ubezpieczonych po wykorzystaniu limitu) - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KMP/KWP Wrocław/CBŚP/CBZC KGP Zarząd we Wr./BSW Wydz. we Wr.
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w drugiej połowie 2024 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.