eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi zdrowotne dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Katowice: Usługi zdrowotne dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 14319 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych , ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2090885, faks 32 2553242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zdrowotne dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych dla pacjentów Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci; Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci; Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej; Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne z zakresu Stomatologii Zachowawczej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług zdrowotnych przez: 1.osobę posiadającą tytuł lekarza specjalisty z danego zakresu przedmiotu zamówienia, która posiada aktualne prawo wykonywania zawodu ( dotyczy pakietów nr 1-3); 2.osobę posiadającą świadectwo ukończenia średniej szkoły medycznej wraz z uzyskaniem tytułu technika dentysty (dotyczy pakietu nr 4).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. 1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawia opłaconą zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26.04.2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010r. Nr 78, poz. 515). Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia i wszystkich zdarzeń o okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczeniową OC, wynosi równowartość w złotych: a)dla pakietu nr 3 - na kwotę nie niższą niż 100.000 euro (sto tysięcy euro); b)dla pozostałych pakietów - na kwotę nie niższa niż 25 000 euro (dwadzieścia pięć tysięcy euro). Ubezpieczenie określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26.04.2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie dotyczy pakietu nr 4. Wykonawca w przypadku pakietu nr 4 powinien przedstawić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, którym jest Formularz cenowy dla poszczególnych Pakietów; 3. Podpisane oświadczenie dotyczące wymaganej specjalizacji, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian; b. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia (nie wykorzystania) w ramach niniejszego postępowania ilości podanej dla każdej z pozycji opisanych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy). Wykonawca wyraża na niniejsze zgodę i nie będzie wnosił z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 332.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach, ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, pok. 323.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne z zakresu Kardiologii dla Dzieci - 2 500 pkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zdrowotne z zakresu Leczenia Bólu dla Dzieci - 8 000 pkt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi zdrowotne z zakresu Chirurgii Stomatologicznej - 30 000 pkt. 2. Resekcja wierzchołka korzenia zęba (poza ubezpieczeniem) - 10 szt. 3. Badanie lek. Spec. z pisemną odpowiedzią do lekarza prowadzącego - 10 szt. 4. Odsłonięcie zatrzymanego zęba - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Usługi zdrowotne z zakresu Stomatologii Zachowawczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proteza całkowita od 9 do 14 zębów (zęby MIFAM) - 36 szt. 2. Proteza częściowa od 5 do 8 zębów (zęby MIFAM) - 21szt. 3. Proteza częściowa od 1 do 4 zębów (zęby MIFAM) - 4 szt. 4. Proteza częściowa tzn. szkieletowa - zęby IVOCLAR - 1 szt. 5. Ekspresowe wykonanie protezy całkowitej do 12 dni - 4 szt. 6. Naprawa złamanej lub pękniętej protezy zębowej - bez wycisku - 189 szt. 7. Naprawa protezy z wyciskiem ( dla osoby ubezpieczonej po wykorzystaniu przysługującego limitu) - 70 szt. 8. Każdy dodatkowy element naprawianej protezy z wyciskiem ( dla osoby ubezpieczonej po wykorzystaniu limitu) - 11 szt. 9. Dopłata do ekspresowej naprawy protezy -5 szt. 10. Uszczelnienie - podścielenie protezy ( dla osób ubezpieczonych po wykorzystaniu limitu) - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9, 85.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.