eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Tarnowskie Góry: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 143195 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji. Zamówienie składa się z 5części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 Opakowania rękawy papier-folia do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu Pakiet nr 2 Opakowania papier krepowany do sterylizacji para Pakiet nr 3 Materiały do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu wodna i tlenkiem etylenu Pakiet nr 4 Etykiety i taśmy do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu Pakiet nr 5 Testy chemiczne oraz biologiczne szybkiego odczytu do sterylizacji parą wodną 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach D.1 ÷ D.5 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Szpitala. 5. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - złożyć oświadczenie według załącznika [E.1] do SIWZ. - złożyć dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany produkt normy PN-EN ISO 11607-1 (dla asortymentu w Pakiecie nr 1 poz. 1), normy PN-EN ISO 11140-1 (dla asortymentu w Pakiecie nr 3 poz. 6 oraz Pakiecie nr 5 poz. 4), - do pozycji 4 pakietu nr 3 wymagany dokument o dopuszczeniu do obrotu produktami biobójczymi oraz karta charakterystyki. - oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostaw - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Opakowania: rękawy papier-folia do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Rękaw papierowo - foliowy Folia min 5 warstwowa, gramatura papieru minimum 60g/m2, wskaźniki S/EO w zgrzewie poza obszarem pakowania, nie posiadający nadruków na żadnej powierzchni, która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania, z tyłu opakowania wyraźnie oznakowany kierunek otwierania przez odrywanie warstw, który zapewni najmniejsze naruszenie struktury włókna. Każda jednostka musi zawierać LOT, nazwę producenta, datę ważności,CE. Zgodny z PN-EN ISO 11607-1 Opakowanie transportowe trwale i czytelnie oznakowane musi zawierać informacje:opis zawartości, liczbę, nazwę wytwórcy lub dostawcy, datę produkcji, numer serii, zalecane warunki przechowywania, symbol CE Dostarczyć informacje dotyczące dopuszczalnego zakresu temperatur przy zgrzewaniu A Rękaw płaski 50 mm x 200 m rol 8 B Rękaw płaski 75 mm x 200 m rol 25 C Rękaw płaski 100 mm x 200 m rol 35 D Rękaw płaski 120 mm x 200 m rol 30 E Rękaw płaski 150 mm x 200 m rol 30 F Rękaw płaski 200/210 mm x 200 m rol 18 G Rękaw płaski 250 mm x 200 m rol 9 H Rękaw płaski 300 mm x 200 m rol 8 I Rękaw płaski 400 mm x 200 m rol 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Opakowania: papier krepowany do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Papier krepowany, gramatura min. 60 g/m2 , zawartość chlorków i siarczanów max 0,02%: zielony: A Rozmiar 60 x 60 ark 6500 B Rozmiar 75 x 75 ark 2500 C Rozmiar 100 x 100 ark 2500 D Rozmiar 120 x 120 ark 100 2 Papier krepowany j/w kolor biały E Rozmiar 60 x 60 ark 6500 F Rozmiar 75 x 75 ark 2500 G Rozmiar 100 x 100 ark 2500 H Rozmiar 120 x 120 ark 100 I Włóknina z nawoju typu SMS o gramaturze 35 g/m2 55 cm x 100 m. rol. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Papier termoczuły do drukarki do sterylizatora Steri Vap szt 28 2 Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek w postaci arkusza bez folii ( opakowanie 250 szt.) op. 1 3 Papier do drukarki do sterylizatora Steri Vac 5 XL typ 4 - 100 szt 2 4 Naboje ze100 % tlenkiem etylenu do sterylizatora Steri Vac 5 XL. szt 192 5 Wskaźnik biologiczny w postaci fiolki zawierającej spory bakteryjne w ilości 106 +pożywkę potwierdzający skuteczność sterylizacji tlenkiem etylenu. Ostateczny wynik po 48 godzinach inkubacji. Walidowany z przyrządem testowym procesu składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Przyrząd testowy PCD w zastawie szt 200 6 Zintegrowany wskaźnik do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu w postaci samoprzylepnych testów paskowych pokrytych polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej. Zgodny z normą EN 867-5 i EN ISO 11140-1. (opakowanie 250 szt.) op. 1 Do pozycji 4 wymagany dokument o dopuszczeniu do obrotu produktami biobójczymi oraz karta charakterystyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Etykiety i taśmy do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Etykiety dwukrotnie przylepne, ze wskaźnikiem sterylizacji do pary wodnej, kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną trzyrzędową GKE. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1 rolkę tuszującą na każde 12 rolek etykiet rol. 168 2 Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilne z metkownicą alfanumeryczną trzyrzędową GKE. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1 rolkę tuszującą na każde 12 rolek etykiet rol 8 3 Taśma do zamykania pakietów ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną o rozmiarze 19 mm x 55 m rol 25 3 Taśma neutralna do zamykania pakietów sterylizacyjnych. Rozmiar 19 mm x 55 m szt 250 5 Metkownica alfanumeryczna trzyrzędowa kompatybilna z etykietami z pozycji 1 i 2. szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostaw - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Testy chemiczne oraz biologiczne szybkiego odczytu do sterylizacji parą wodną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment j.m. Ilość / rok 1 Test Bowie Dick w postaci paska z ruchomą substancją wskaźnikową kompatybilny z przyrządem PCD (pozycja nr 5) szt 400 2 Wskaźnik biologiczny w postaci fiolki zawierającej spory bakteryjne w ilości 106 + pożywkę, potwierdzający skuteczność sterylizacji parą wodną. Ostateczny odczyt wyniku po 3 - 5 godzin inkubacji kompatybilny z inkubatorem SGM Biotech. Op. po 100 szt szt 400 3 Zestaw uzupełniający do drukarki Citizen (inkubator SGM) kaseta tuszująca + rolka z papierem (nie termicznym) 57 mm szt 1 4 Zintegrowany test chemiczny klasy 5 z ruchomą substancją wskaźnikową do sterylizacji parą wodną zgodny z PN-EN 867 i ISO 11140. szt 12000 5 Przyrząd testowy PCD do kontroli wsadu, dla chemicznej i biologicznej oceny skuteczności sterylizacji parowej w postaci kapsuły z kwasoodpornej stali z wbudowaną wężownicą o długości 1,5m i średnicy 1mm szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 33.19.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji dostaw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.