eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa uzupełniająca do umowy podstawowej na Dostawę montaż i uruchomienie sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Lidzbark Warmiński: Dostawa uzupełniająca do umowy podstawowej na Dostawę montaż i uruchomienie sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich.
Numer ogłoszenia: 143169 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzupełniająca do umowy podstawowej na Dostawę montaż i uruchomienie sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie:1. Oprogramowanie: Zarządzanie pokojami hotelowymi Wioski Wakacyjnej szt. 1 Komputerowy program hotelowy np. PROHOTT (lub równoważny) do zarządzania hotelami, motelami, pensjonatami i ośrodkami wczasowymi. Specyfikacja: - polski interfejs z obsługą polskich znaków, - współpraca z urządzeniami fiskalnymi wg polskiego prawa fiskalnego, - moduł rezerwacji (dodawanie, usuwanie, edycja danych, rezerwacje indywidualne i grupowe, karty pobytu), - moduł kasy (faktury, paragony, raporty kasowe), - moduł bezpieczeństwa i kontroli. 2. Oprogramowanie: Moduł integracji z istniejącym systemem ESOK (dla każdego POS) - szt. 8. Oprogramowanie systemowe integrujące zamówione stanowiska oparte na ekranach dotykowych z systemem ESOK, dostosowanie stanowisk do współpracy z systemem ESOK, przygotowanie indywidualne każdego ze stanowisk w zależności od posiadanej funkcji do obsługi klienta: - basenowego (sprzedaż rozliczanie usług basenowych SSB), - SPA (sprzedaż rozliczanie usług SPA tj. zabiegi, masaże PROFITT), - restauracyjnego (sprzedaż PRORESS), - zakupy (pamiątki, ręczniki, szlafroki inne PRORESS). 3. Oprogramowanie: Zarządzanie obiektem i komputerami ESOK POS Ruch klienta - szt. 1, - dostawa licencji serwerowych oprogramowania zarządzającego ruchem klienta i jego rozliczaniem wraz z odpowiednimi modułami tematycznymi do zarządzania: - częścią restauracyjną, - częścią SPA, - częścią sprzedaży towarów, - częścią basenową. Przedmiot Umowy obejmuje również: instalację, konfigurację, testowanie i przeszkolenie pracowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARTELA Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120140,25

  • Oferta z najniższą ceną: 120140,25 / Oferta z najwyższą ceną: 120140,25

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na zamówienia uzupełniające jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa oprogramowania, które było również przedmiotem zamówienia podstawowego, a zamówienia uzupełniające w wysokości 20% zamówienia podstawowego zostały przewidziane w siwz oraz ogłoszeniu nr 2015/S 039-066240. Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.