eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Katowice: Dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 143163 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach, ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, fax 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 137000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Pakiet 1 - 58,00 PLN Pakiet 2 - 37,00 PLN Pakiet 3 - 307,00 PLN Pakiet 4 - 92,00 PLN Pakiet 5 - 370,00 PLN Pakiet 6 - 720,00 PLN Pakiet 7 - 50,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikami do SIWZ, że: a)po zapoznaniu się z warunkami zawartymi w umowie akceptuje je bez zastrzeżeń; b) po zapoznaniu się z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń; c) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi d) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, f) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów przedstawionych w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2) wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo-cenowe dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę Pakietu./załączniki 1.1 do 1.7 do niniejszej specyfikacji/ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Katalog oferowanego sprzętu ze wskazaniem numeru katalogowego, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że oferowane przez Wykonawcę urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ 6) Dowód wpłaty wadium 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ pkt. 3) i 4) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) Wykonawcy składający ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są: 1) wyznaczyć pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i załączyć oryginalne pełnomocnictwo (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) 2) Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 9) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego -pok. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.09.2007 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Densytometr - aparat do mierzenia gęstości zawiesiny laboratoryjnej - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa próżniowa- 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: membranowa bezolejowa , przepływ 15 l /min , próżnia docelowa absolutna 100 mbar , głowica aluminiowa , membrana neoprenowa, zasilanie 230V 50 Hz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piec muflowy - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne: Max temp. pracy: 1000 0C Pojemność komory: 22 litry Wymiary komory (szer. x wys. x głęb.): 29 x 22 x35 cm Wymiary zewnętrzne pieca (szer. x wys. x głęb) 55x55x51 cm Zasilanie: 230 V/ 50 Hz Moc: 3,3 [kW] Opis pieca: Wyłącznik odcinający zasilanie grzałek przy otwarciu drzwiczek Otwór wyciągowy spalin z komory grzewczej Dodatkowy otwór serwisowy w tylnej ścianie komory umożliwiający wprowadzenie czujnika termometru kontrolnego Wyposażony w programowalny mikroprocesorowy sterownik temperatury z wyświetlaczem Max. błąd ±2 0C Obudowa pieca ze stali pokrywanej farbą odporną na temperaturę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chłodziarka - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność komory min 270 l Zakres temp. pracy 0 - 10oC Stabilność temp. 0,5 oC Regulacja temp. co 0,1 oC Wymuszony obieg powietrza, Drzwi pełne, Zabezpieczenie przed przegrzaniem, Cztery półki, Układ grzewczy i chłodzący, Funkcja oszraniania, Zewnętrzny wyświetlacz, Mikroprocesorowy sterownik czasu i temperatury, Sygnalizacja uszkodzenia czujnika temp., Interfejs RS 232, Zasilanie 50 Hz 230V, Certyfikat sprawdzenia jednorodności temp. w 3 punktach osi pionowej urządzenia, w +5 oC, Oznaczenie CE, Zamknięcie na klucz, Możliwość zamontowania sondy temperatury..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stacja robocza do zagęszczania i odparowywania próbek - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termostat na jeden wymienny aluminiowy blok grzewczy; Zakres temperatur: od powyżej 50C powyżej temperatury otoczenia do 1300C Mikroprocesorowy kontroler temperatury Wyświetlacz temperatury zadanej i aktualnej Dokładność temperatury +/-0,10C Funkcja rampy temperaturowej Szybkie nagrzewanie Zabezpieczenie przed przegrzaniem Aluminiowy blok grzewczy z otworami na probówki o średnicy 25mm Aluminiowy blok grzewczy z otworami na probówki o średnicy 18mm Aluminiowy blok grzewczy z otworami na wialki o średnicy 14mm i głębokości 25 mm Urządzenie nawiewające azot do każdej probówki poprzez igłę Urządzenie podnoszone / opuszczane na specjalnym statywie wyposażonym w elektryczny podnośnik Możliwość otwierania i zamykania dopływu azotu do każdej igły oddzielnie Zasilanie 230V/50Hz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zmywarka - dezynfektor do szkła laboratoryjnego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Suszarka laboratoryjna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej , system wstępnego nagrzewania APT Line Wymiary zewnętrzne : szerokość x wysokość x głębokość (mm) 433 x 492 x 516 Klamka do drzwi , panel sterowania , rura wylotowa (mm) 85 Wymiary wewnętrzne : szerokość x wysokość x głębokość (mm) 222 x 330 x 277 Pojemność wewnętrzna - 20 l Półki chromowane -2 szt. Zakres temperatur od 5.0C powyżej temp. otoczenia do 3000C, mikroprocesorowy regulator DS z wyświetlaczem cyfrowym LED i zintegrowanym zegarem od 0 do 99h Cyfrowe nastawianie temp. z dokł. do 10C, funkcja jednej rampy temperaturowej Zmienność temp w 700C - ±0.8 , w 1500C - ± 2,2 w 3000C - ± 4,3 Czasowe odchylenie temp. - ± 0,3 Moc nominalna 800 W.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.