eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Łódź: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 143139 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi , ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 250 22 28, faks 42 250 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji Opis przedmiotu zamówienia(dalej Załącznik nr 1).2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście części: 1)Część nr 1 - dostawa czapek letnich baseball (CPV 18.44.33.20-5); 2)Część nr 2 - dostawa spodni specjalnych (CPV 18.23.40.00-8); 3)Część nr 3 - dostawa koszulek typu Polo (CPV 18.33.30.00-2); 4)Część nr 4 - dostawa kamizelek operacyjnych (CPV 35.11.34.30-2); 5)Część nr 5 - dostawa kurtek uniwersalnych (CPV 18.22.32.00-0); 6)Część nr 6 - dostawa pasów skórzanych (CPV 18.42.50.00-4); 7)Część nr 7 - dostawa butów całorocznych (CPV 18.81.50.00-5); 8)Część nr 8 - dostawa bluz typu polar (CPV 18.20.00.00-1); 9)Część nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych (CPV 18.42.40.00-7); 10)Część nr 10 - dostawa etui na legitymację i identyfikator (CPV 37.81.00.00-9); 11)Część nr 11 - dostawa spodni garnizonowych (CPV 18.23.40.00-8); 12)Część nr 12 - dostawa koszul błękitnych krótki rękaw (CPV 18.33.20.00-5); 13)Część nr 13 - dostawa koszul białych krótki rękaw (CPV 18.33.20.00-5); 14)Część nr 14 - dostawa kamizelek odblaskowych (CPV 18.23.54.00-9); Szczegółowy opis asortymentu składającego się na poszczególne części zawiera Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia. 3.Zamawiający wymaga, aby oferowane elementy umundurowania były zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 1. 4.Celem potwierdzenia zgodności oferowanych elementów umundurowania z wymaganiami zamawiającego oraz dokonania ich oceny jakościowej, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory (próbki) oferowanych elementów umundurowania, wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 1 w ilości min. 1 szt. z każdej pozycji części, której dotyczy składana oferta pod rygorem odrzucenia oferty. 5.Wzory (próbki) przedstawione do przetargu zostaną zwrócone wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - na ich pisemny wniosek (również faks) - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 6.Wzory (próbki) załączone do ofert złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia, zostaną im zwrócone na pisemny wniosek (również faks) po dostarczeniu przez nich wszystkich elementów umundurowania, których dotyczy oferta. Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca.7.Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.8.Ponadto Zamawiający informuje, że przykłady posiadanych przez Straż Miejską elementów umundurowania w celach poglądowych, można oglądać w dni robocze w godz. 8:00 do godz. 15:00, w magazynie Straży Miejskiej w Łodzi przy ul. Rydla 19 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W sprawie udostępniania przykładowych elementów umundurowania należy kontaktować się z p. Sławomirem Wilkiem pod numerem tel.: 42 250 22 19.9.Oferty wariantowe, częściowe:1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 14.10.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.11.Zamawiający nie wyklucza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom.12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w n/w Zadaniach gwarancji nie mniejszej niż:W Zadaniu nr 1 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 2 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 3 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 4 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 5 - 24 miesiące, W Zadaniu nr 6 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 7 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 8 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 9 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 10 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 11 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 12 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 13 - 12 miesięcy, W Zadaniu nr 14 - 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru elementów umundurowania.13.Miejsce dostawy: obiekt Straży Miejskiej w Łodzi, Łódź ul. Rydla 19. 14.Termin płatności: do 30 dni od dnia wystawienia faktury VAT..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 - Czapki 18.23.40.00 - Spodnie 18.33.30.00 - Koszulki polo 35.11.34.30 - Kamizelki bezpieczeństwa 18.22.32.00 - Kurtki 18.42.50.00 - Paski 18.81.50.00 - Buty 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.42.40.00 - Rękawice 37.81.00.00 - Wyroby rękodzielnicze 18.33.20.00 - Koszule 18.23.54.00 - Kamizelki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie Zadania nr 2, 3, 4, 5, 7, 8 i 11 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy odzieży o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda - dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Za dostawy Zamawiający uzna jedną zrealizowaną umowę, bez względu na to czy realizowana ona była jedną dostawą czy dostawami sukcesywnymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo-w przypadkach wskazanych w Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-119 Łódź Kilińskiego 81 pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:30, miejsce: 90-119 Łódź Kilińskiego 81 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.