eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa budynku mieszkalnego 28-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Chełm: Budowa budynku mieszkalnego 28-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie
Numer ogłoszenia: 143126 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54241 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. 11 Listopada 4 lok/5, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5656609, faks 82 5656609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 28-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku mieszkalnego 28-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie. 2. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę Nr 148/14 z dnia 25. 06. 2014 r. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) budowę budynku mieszkalnego 3-klatkowego, 5-kondygnacyjnego (piwnica i 4 kondygnacje nadziemne), całkowicie podpiwniczonego, w stanie deweloperskim, o poniższej charakterystyce: a) liczba mieszkań - 28 szt.; b) powierzchnia zabudowy - 495,49 m2; c) powierzchnia netto - 2.016,20 m2; d) powierzchnia użytkowa - 1.444,28 m2; e) kubatura budynku - 7.356,25 m3. 2) przygotowanie placu budowy; 3) wykonanie robót budowlano-montażowych budynku mieszkalnego; 4) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej; 5) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej bez białego montażu; 6) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wymiennikowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; 2 7) wykonanie wewnętrznej instalacji telefonicznej, domofonowej i RTV; 8) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej; 9) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków; 10) wykonanie przyłącza wodociągowego; 11) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej; 12) wykonanie elementów wykończeniowych; 13) zagospodarowanie terenu (parking 32-stanowiskowy [w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych], chodniki, trawniki, drogi dojazdowe, oświetlenie terenu); 14) wykonanie niezbędnych prób i pomiarów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, pozwoleniem na budowę i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 15) wykonanie certyfikatu energetycznego - w 2 egz.; 16) opracowanie i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa dokumentacja projektowa (załącznik Nr 10 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik Nr 7 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 11 do SIWZ). 5. W ramach wykonywania zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, Prawem Budowlanym i kosztorysem ofertowym; 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 3) uporządkowanie placu budowy i terenu przyległego; 4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót; 5) zabezpieczenie nadzoru archeologicznego (w razie potrzeby); 6) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy, jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych; 7) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i dokonania opłat za zajęcie pasa drogowego, wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz budowy, zabezpieczenia i utrzymania wszystkich urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowania, wygrodzeń wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżącą kontrolę stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego ewentualną korektą wynikającą z postępu robót (w razie potrzeby); 8) zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót; 9) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - w 3 egz.; 10) okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną: 11) informowanie inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych terminach, zobowiązany jest, na żądanie inspektora nadzoru, odkryć roboty na koszt własny; 12) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji inwestycji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERFEKT Spółka z o.o., ul. Lwowska 105, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2696408,43

  • Oferta z najniższą ceną: 2695408,43 / Oferta z najwyższą ceną: 3318518,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.