eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zamówienie uzupełniające do zamówieniaObsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Łódź: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 143116 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zamówienie uzupełniające do zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej w siedzibie Gen. Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Łódź.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Związek Zawodowy Pracowników Drogownictwa RP, ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85873,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101844,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamówienia można udzielić w trybie z wolnej ręki, jeżeli spełnione są przesłanki- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zarówno zamówienie podstawowe jak i uzupełniające dotyczy realizacji obowiązku wynikającego z Zarządzenia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Nr 55 z dnia 8 października 2008 r. oraz tego samego zakresu. W związku z powyższym zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym.Zamawiający przewidział mozliwość udzielenia zamówień uzupełniających w Sekcji II: przedmiot zamówienia, pkt II.1.4 - Ogłoszenia o zamówieniu - do 50% wartości zamówienia podstawowego.Zamówienie zostało zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług a zamówienie podstawowe zostało udzielone na podstawie przetargu nieograniczonego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.