Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Gorzów Wielkopolski: REMONT POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 11 W GORZOWIE WLKP. UL. MALCZEWSKIEGO 2
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ
60.000 EURO PROWADZONE NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA
29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ. U. 2007 Nr 223 POZ. 1655 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI)
Numer ogłoszenia: 143062 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 11, ul. Malczewskiego 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7213-088, fax 0-95 7213-253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 11 W GORZOWIE WLKP. UL. MALCZEWSKIEGO 2 ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO PROWADZONE NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ. U. 2007 Nr 223 POZ. 1655 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Przedszkola Miejskiego nr 11, ul. Malczewskiego 2 w Gorzowie Wlkp. 1. ROBOTY REMONTOWE POMIESZCZEŃ I SANITARIATU - m.in.: Rozbiórka ścianek działowych i przebicia otworów drzwiowych Demontaż urządzeń wyposażenia pomieszczeń sanitariatów /umywalki, wanienki, natrysk i muszle klozetowe,/. Odbicie glazury na ścianach i terakoty na posadzkach wewnętrznych. Odbicie tynków. Rozbiórka warstw posadzkowych i paneli. Demontaż stolarki otworowej osadzenie okien z profili PVC, zamontowanie w oknach PVC parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, zamontowanie w oknach PVC nawiewów higrosterowanych, Zakres robót tynkarskich i malarskich -przygotowanie podłoża na istniejących ścianach wewnętrznych, wykonanie podkładu odsalającego, wykonanie tynku wewnętrznego- renowacyjnego, malowanie wnętrz natrysków, sanitariatów ,sali sportowej, ciągów komunikacyjnych. wykonywanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej wykonanie podłóg z posadzką z płytek z kamieni sztucznych w budynku wykonanie okładzin ściennych wewnętrznych, mających cel ochronny lub dekoracyjny, wykonanych z płytek ceramicznych instalacja wewn. wod. - kan. z przyborami i armaturą instalacja c.o. wykonanie oświetlenia montowanego na sufitach wykonanie oświetlenia montowanego na ścianie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadać uprawienia do wykonania określonej działalności lub czynności, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat, wykonali co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, - potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, - wymagane jest wskazanie : 1 osoby na stanowisku kierownika budowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) - formularz oferty przetargowej - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - formularz nr 2 - kosztorys ofertowy - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bio.p11.edu.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie nr 11 ul.Malczewskiego 2 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Miejskie nr 11 ul.Malczewskiego 2 66-400 Gorzów Wlkp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wybór wykonawcy dla realizacji umowy ramowej w przedmiocie grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zamawiającego.
- Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie WRSP położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim i Filii w Zielonej Górze (III)
- Poprawa warunków nauczania poprzez modernizację pomieszczeń ogólnodostępnych Nowoczesna Szkoła SP 17
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Teatralnej 38 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
- "Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich
- WYKONANIE REMONTU PUSTOSTANU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 60A M. 1 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.