eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2012/2013 oraz dowóz dzieci szkolnych w tym dzieci niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Pobiedziska: Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2012/2013 oraz dowóz dzieci szkolnych w tym dzieci niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 143059 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2012/2013 oraz dowóz dzieci szkolnych w tym dzieci niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2012/2013 oraz dowóz dzieci szkolnych w tym dzieci niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. 2. W zakres zamówienia podstawowego wchodzi: a) Dostawa biletów miesięcznych dla zadania 1 i 3; b) Dowóz dzieci do Szkół w tym dzieci niepełnosprawnych dla zadania 2.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00-0, 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania koncesji lub licencji w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób (dotyczy każdego z zadań) oraz zezwolenia na przewozy regularne - określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2088 z późn. zmianami) - dotyczy Zadania 1 oraz Zadania 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania w dyspozycji minimum jednego autobusu, umożliwiającego transport min. 15 osób w tym jedną osobę niepełnosprawną na wózku (dotyczy Zadania 2), lub posiadania w dyspozycji co najmniej dwóch autobusów z aktualnymi badaniami technicznymi i aktualną polisą ubezpieczeniową (dotyczy Zadania 1 i Zadania 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania w dyspozycji co najmniej dwóch kierowców posiadających wymagane kwalifikacje do prowadzenia pojazdów (dotyczy każdego z zadań)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zamawiający zastrzega możliwość aneksowania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby biletów. Rzeczywista liczba uczniów przewożonych zostanie przekazana Wykonawcy do 28-go każdego miesiąca, w miesiącu wrześniu do 01.09.2012r. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy, a co za tym idzie do zwiększenia lub zmniejszenia liczby kilometrów (zadanie 2) . 5. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży z Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Maksymiliana Jackowskiego we Wronczynie, Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Kazimierza Odnowiciela w Pobiedziskach, w roku szkolnym 2012/2013 z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przewidywana liczba biletów wynosi ok. 97. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2012/2013, począwszy od 01 września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. c) Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.30. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.30. d) Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.30 do godz. 16.30. e) Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 14 dni przed ich wprowadzeniem. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych biletów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. g) Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. h) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. i) Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci szkolnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w tym dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2012/2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 140 km. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2012/2013, począwszy od 01 września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. c) Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. d) Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. e) Autobus winien mieć minimum 15 miejsc siedzących oraz jedno miejsce do przewożenia osoby niepełnosprawnej na wózku. f) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. g) Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży z Zespołu Szkół w Pobiedziskach, Szkoły Podstawowej w Węglewie oraz Szkoły Podstawowej w Pomarzanowicach w roku szkolnym 2012/2013 z miejscowości wyznaczonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przewidywana liczba biletów wynosi ok. 204. b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dniu nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2012/2013, począwszy od 01 września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. c) Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.25. Dowóz dzieci rozpocząć należy nie wcześniej niż o godz. 6.40. d) Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych od ok. godz. 13.00 do godz. 16.30. e) Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 14 dni przed ich wprowadzeniem. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych biletów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. g) Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. h) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową. i) Pojazdy służące do przewozów dzieci muszą być utrzymane w czystości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.