eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Budowa drogi dojazdowej do budynków socjalnych przy ul. Wolskiej w Będzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Będzin: Budowa drogi dojazdowej do budynków socjalnych przy ul. Wolskiej w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 143045 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do budynków socjalnych przy ul. Wolskiej w Będzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie drogi dojazdowej do budynków socjalnych przy ulicy Wolskiej w Będzinie o łącznej długości ok. 600 mb na odcinku od Al. Kołłątaja w Będzinie do ulicy Dąbskiego w Dąbrowie Górniczej (włączenie). 1.Przed opracowaniem dokumentacji należy wykonać na mapie zasadniczej schemat (koncepcję) proponowanej trasy drogi i przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu (2 egz. w wersji papierowej). 2.Opracowanie projektowe obejmować będzie uzbrojenie w media w pasie drogowym: -odwodnienie ulicy, -przebudowę istniejącego odcinka drogi (nakładka asfaltobetonowa wraz z budową odwodnienia,) oraz dobudowę dalszego odcinka drogi do ul. Dąbskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z chodnikiem jednostronnym oraz wjazdami do posesji, odwodnieniem i oświetleniem, -inwentaryzację zieleni na trasie projektowanych sieci i drogi wraz z podaniem szacunkowych opłat środowiskowych za wycinkę drzew oraz koszty ścięcia, karczowania i wywozu. 3.Dokumentacja powinna zawierać: -dokumentację geotechniczną gruntu, -opracowanie mapy do celów projektowych, -opracowanie projektu podziału nieruchomości (przewiduje się podział ok. 10 działek), które powinno zawierać: 1) mapy projektu podziału w skali 1 : 1000 - ilość map w zależności od ilości Ksiąg Wieczystych, 2) wykaz zmian gruntowych - zbiorczy wraz z wykazem zmian gruntowych jednostkowym (niezbędne do zmiany wpisu prawa własności w KW- ilość map w zależności od ilości Ksiąg Wieczystych, 3) wypisy i wyrysy z rejestru gruntów w skali 1 : 1000 dla każdej z nowo wydzielonych działek po 3 egz., 4) wykaz zmian danych ewidencyjnych dla każdej z nowo wydzielonych działek po 3 egz., - wykonanie analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi - projekt zagospodarowania terenu, - inwentaryzacja i gospodarka istniejącą zielenią oraz uzyskanie pozwolenia na wycinkę zieleni (w przypadku konieczności), - projekty budowlane i wykonawcze branżowe: projekt branży drogowej, projekt oświetlenia ulicznego, projekt przekładek i zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia (w przypadku konieczności), projekt odwodnienia ulicy, projekt wzmocnienia podłoża (w przypadku konieczności): - projekt stałej (docelowej) organizacji ruchu, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przedmiary robót dla wszystkich branż, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - szczegółowy kosztorys inwestorski z możliwością odczytu w programie NORMA PRO dla wszystkich branż, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności), - opracowanie raportu oddziaływania na środowisko ( w przypadku konieczności), - przygotowanie wniosku dot. decyzji na wycinkę drzew na trasie projektowanej inwestycji oraz uzyskanie decyzji administracyjnej, - opracowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, - uzyskanie wszelkich pozostałych decyzji administracyjnych oraz inne dokumenty przewidziane odrębnymi przepisami, konieczne do realizacji przedsięwzięcia, 4. Opracowania jw. należy wykonać zarówno w wersji papierowej (dokumentacja papierowa po 6 egz., przedmiary, kosztorysy oraz STWiOR po 3 egz.) i elektronicznej (format PDF+ przedmiary i kosztorys inwestorski należy sporządzić w formacie umożliwiającym odczyt w programie do kosztorysowania NORMA) 5.Opracowanie należy wykonać w oparciu o: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z 2004r. z późniejszymi zmianami.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, b) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, d) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 z późniejszymi zmianami), e) prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z: - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r.Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami ), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości ( Dz. U. z 2004r. Nr 268, poz. 2663 ), - ustawą z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi, - ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece ( Dz. U. z 2001r. Nr 124, poz. 1361 z późniejszymi zmianami ) i przepisami wykonawczymi, - innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz obowiązującymi instrukcjami technicznymi GUGiK. - ustawą z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych( Dz. U. z 2010 r. Nr 106, poz.675 ). Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami. Zamawiający zobowiązany jest udostępnić dokumenty i dane będące w jego posiadaniu, a mogące mieć wpływ na ułatwienie realizacji oraz poprawną ich jakość. Uwagi: 1. Zamawiający przewiduje wykonanie podziałów ok. 10 działek, 2. Wykonawca powinien uwzględnić w opracowaniu istniejące rozwiązania ujęte w projekcie wykonawczym dróg i chodników dla zadania pn: Budowa zespołu budynków socjalnych przy ulicy Wolskiej w Będzinie (plan sytuacyjny załącznik nr 3). 3. Dane techniczne do projektowania drogi: - szerokość jezdni 6,0 m - o jednym pasie ruchu, - nawierzchnia z asfaltobetonu, kategoria ruchu: KR - 3, - chodnik jednostronny zlokalizowany bezpośrednio przy jezdni szerokość nie mniej niż 1,5 m z kostki brukowej betonowej, - dobudowa dodatkowego oświetlenia (nawiązać do istniejącego)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać 1 usługę dotyczącą wykonania projektu budowlano- wykonawczego w zakresie budowy lub przebudowy dróg wraz z oświetleniem ulicznym i odwodnieniem o wartości brutto 70 000,00zł.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - dysponowanie min. 2 osobami, ( w tym 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia bez ograniczeń - sprawdzający ) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 3. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust.2ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej: 1.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 1.2.Zmiana osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: - utraty uprawnień, - długotrwałej choroby lub nieobecności, - ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z ww. osobami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 2679134..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.