eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Rzeszów: Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części).
Numer ogłoszenia: 143025 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128681 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe w budynku nr 2 i 3 w kompleksie wojskowym w Przemyślu (zamówienie z podziałem na 2 części). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) 1) Zadanie nr 1: Remont budynku nr 2 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych oraz dostosowanie budynku nr 2 do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych w budynku nr 2 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. - Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna naniesienie na drzwi numeracji, - zostaną pomalowane farbą olejną lub ftalową lamperie - wymiana (montaż) okuć drzwiowych, i okiennych, - jednokrotne malowanie farbą olejna lub ftalową grzejników radiatorowych, - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną zdemontowane istniejące zawory grzejnikowe, zamontowane nowe termostatyczne, i powrotne, - całość instalacji c.o zostanie poddana płukaniu i próbie szczelności, - w pomieszczeniach zostaną wymienione na nowe oprawy oświetleniowe jarzeniowe i żarowe, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie, - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane, - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - pewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 2: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 2) Zadanie nr 2: Remont budynku nr 3 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich, w budynku Nr 3 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 1: - przygotowana zostanie powierzchnia sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi do malowania (zeskrobanie odstającej farby, zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian, wyrównanie powierzchni sufitów i ścian wraz z ościeżami okiennymi i drzwiowymi przez poszpachlowanie nierówności), - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie sufitów, - zostaną pomalowane farbą emulsyjną akrylową dwukrotnie powierzchnie ścian, - Przed rozpoczęciem robót należy usunąć ze ścian wszystkie wystające gwoździe, wkręty itp. - Należy zabezpieczyć folią posadzki, okna, w celu ochrony przed zabrudzeniem. Aby naprawić powierzchnię tynków wewnętrznych ścian i sufitów pomieszczeń należy w pierwszej kolejności przystąpić do zeskrobania starych powłok malarskich, następnie należy zmyć powierzchnię sufitów i ścian, zaprawić występujące na powierzchni tynków zarysowania i pęknięcia. Po dokonaniu przygotowania powierzchni sufitów i ścian przystąpić do szpachlowania. Następnie przystąpić do malowania dwukrotnie farbą emulsyjną powierzchni sufitów i ścian. - zostaną pomalowane dwukrotnie z jednokrotnym szpachlowaniem, farbą olejną lub ftalową lamperie, - zostanie uzupełnione okitowanie szyb w oknach, - dopasowana zostanie stolarka okienna i drzwiowa, - opalona zostanie stara farba z drzwi zewnętrznych, - zostanie pomalowana farbą olejną lub ftalową, dwukrotnie stolarka drzwiowa i okienna - zostaną wymienione na nowe, niesprawne okucia okienne i drzwiowe, - zostanie naniesiona po malowaniu drzwi numeracja, - dwukrotne malowanie farba olejna lub ftalową grzejników typ neolux, - zostaną pomalowane dwukrotnie farba olejną lub ftalową rury c.o., wod.-kan., - w pomieszczeniach na parterze i I-szym piętrze zostanie poddany renowacji system parkietowy i podłogowy poprzez cyklinowanie i trzykrotne lakierowanie wraz z wymianą listew przyściennych, - zostaną uzupełnione pojedyncze płytki posadzkowe gres w węzłach sanitarnych, - podczas wykonywania robót należy sukcesywnie usuwać z placu budowy gruz i złom, - po zakończeniu robót należy uporządkować teren przy budynku. Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych, okuciach drzwiowych i okiennych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. b) Remont polegający na dostosowaniu budynku nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż., ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl - II etap: Roboty budowlane: - wymiana okna na parterze klatki schodowej na okno napowietrzające, uchylne automatycznie: - demontaż i oczyszczenie z zaprawy okiennic, skrzydeł drzwiowych i okiennych i ułożenie ich w miejscu składowania, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych, - rozbiórka parapetu, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV, wzmocnionego, jako okna nawiewnego w systemie oddymiania, - wymiana skrzydła drzwiowego do pomieszczenia rozdzielaczy (pomieszczenie usytuowane pod schodami klatki schodowej) na stalowe osiatkowane. - wykonanie tynków zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej, - malowanie dwukrotne z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną, - zamontowanie do drzwi prowadzących na drogi ewakuacyjne, samozamykaczy, - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm - przewód YDY 3 x 1,5mm Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania, - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 3: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 3 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz w Dokumentacji Projektowej (Załącznik nr 11A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 11B - dla zadania nr 2) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Remont budynku nr 2 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz wymianie opraw oświetleniowych i zaworów grzejnikowych oraz dostosowanie budynku nr 2 do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane KONTUR Bogusław Majchrowicz, Krasiczyn 100, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266862,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275859,55

  • Oferta z najniższą ceną: 275859,55 / Oferta z najwyższą ceną: 389763,54

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Remont budynku nr 3 - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu robót malarskich, posadzkarskich oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż (II etap), ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane KONTUR Bogusław Majchrowicz, Krasiczyn 100, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187978,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217011,46

  • Oferta z najniższą ceną: 217011,46 / Oferta z najwyższą ceną: 229267,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.