eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Bielsk Podlaski: dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 142996 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów do tych odczynników dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: analizator hematologiczny główny i back-up 2szt dzierżawa 36 miesięcy -W pełni automatyczny(rok produkcji nie później niż 2008) analizator hematologiczny ze znakiem CE, z zewnętrznym zestawem komputerowym (monitor płaski min. 17 cali, drukarka laserowa zewnętrzna z nowym tonerem oraz UPS o odpowiedniej mocy podtrzymującej pracę analizatora przez co najmniej15 min.) i czytnikiem kodów kreskowych (zewnętrznym i wewnętrznym). -Wyposażony w automatyczny podajnik dostosowany do różnego rodzaju systemów zamkniętych aspiracyjno-próżniowych pobierania krwi z możliwością manualnego podania próbek krwi i próbek citowych. -Analizator 5-diff: oznaczane parametry (niewyliczeniowe): RBC, WBC, Hb, PLT oraz różnicowanie krwinek białych na 5 populacji: neutrocyty, monocyty, eozynofile, bazofile, limfocyty wyrażone w wartościach względnych i bezwzględnych) oraz niedojrzałe komórki układu białokrwinkowego. -Liniowość WBC do 400x103/ul, RBC do 8x10 ^6/ul, PLT do 4000x103/ul -Z możliwością pracy w trybie CBC i CBC + 5 diff. - możliwość wykonania pełnego profilu badań z krwi żylnej i włośniczkowej. -O wydajności minimum 60 oznaczeń w ciągu godziny. -Maksymalna objętość próbki użytej do analizy to 50ul -Z zastosowaniem metody pomiarowej różnicującej leukocyty fluorescencyjnej cytometrii przepływowej. -Z rozbudowanym systemem kontroli jakości . -Oprogramowanie z archiwizacją danych, możliwością wprowadzenia pełnych danych pacjenta. -Z oflagowaniem wyników patologicznych wraz z komunikatami opisującymi typowe patologie. -Z możliwością zdefiniowania przedziałów wartości referencyjnych w zależności od płci i wieku -Z możliwością uaktualniania oprogramowania analizatora rozszerzającego jego możliwości diagnostyczne przez Wykonawcę w okresie trwania umowy (w koszcie dzierżawy). -Odczynniki i inne materiały niezbędne do wykonania morfologii na 3lata:CBC-55000; CBC+DIFF -18000 (wraz z kontrolą wewnątrz laboratoryjną prowadzoną codziennie przez 7dni w tygodniu na 2 poziomach: normy i patologii(L i H na przemian.) Parametry minimalne analizatora back-up:(bezwzględnie wymagane) -W pełni automatyczny analizator hematologiczny 3-diff (rok produkcji nie później niż 2008) ze znakiem CE, czytnikiem kodów kreskowych oraz możliwością podłączenia do UPS podtrzymującego pracę analizatora głównego -bez podajnika -możliwość wykonania pełnego profilu badań z krwi żylnej i włośniczkowej -maksymalna objętość próbki użytej do analizy to 50ul -z możliwością manualnego ustawienia dyskryminatorów na histogramach -Odczynniki i inne materiały niezbędne do wykonania morfologii na 3 lata:18000( wraz z kontrolą wewnątrz laboratoryjną prowadzoną codziennie przez 7dni w tygodniu na 2 poziomach:normy i patologii) Inne parametry analizatorów bezwzględnie wymagane -Aparaty zwalidowane -dołączyć dokument poświadczający walidację (RMZ z dnia 23.03.2006 z późniejszymi zmianami.) -Zwalidowane metody oznaczeń na tych aparatach-poświadczyć odpowiednim dokumentem. - instrukcje obsługi analizatorów w języku polskim, oraz paszporty techniczne. -Odczynniki bezcjankowe i krew kontrolna do analizatorów -, pochodzące wyłącznie od jednego producenta, z stosownymi certyfikatami i kartami charakterystyk substancji niebezpiecznych.. -Termin ważności po otwarciu odczynników do analizatorów minimum 3 m-ce. -Wykonawca zapewni nieodpłatnie udział w zewnętrznej kontroli jakości. -Analizatory będą współpracować z systemem Wspomagania i Zarządzania Laboratorium Centrum firmy Marcel.Wszelkie koszty związane z podłączeniem do systemu (stacja robocza), jego uruchomieniem oraz aktualizacją oprogramowania CENTRUM poniesie Wykonawca. - Dostawa, instalacja, ,uruchomienie analizatorów, szkolenie personelu oraz pakiet startowy odczynników i innego sprzętu w ilościach niezbędnych do uruchomienia aparatów, a także odbiór aparatów po zakończeniu trwania umowy w koszcie dzierżawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wskazanych przepisem art. 24 ust 1 ustawy b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przepisem art. 22 ust. 1 ustawy 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie przesłanek z art. 24 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) c) Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownych oświadczeń - Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, musi złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdziale VI do SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego zamówienia publiczne lub ze strony www.spzoz-bielsk.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.