eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa zatok postojowych, miejsc do parkowania i parkingów na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Gliwice: Budowa zatok postojowych, miejsc do parkowania i parkingów na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach - ETAP II
Numer ogłoszenia: 142963 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatok postojowych, miejsc do parkowania i parkingów na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok postojowych, miejsc do parkowania i parkingów na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap II- który obejmuje n/w zadania: - Zadanie 9 i 10 - ul. Syriusza - 15 stanowisk postojowych , - Zadanie A - ul. Oriona - chodnik, - Zadanie 22 - ul. Centaura - 11 stanowisk postojowych, - Zadanie 28- 29 i VIII - ul. Gwiazdy Polarnej - 77 stanowisk postojowych i przyległe chodniki, - Zadanie I - ul. Galaktyki - 64 stanowisk postojowych i przyległe chodniki, - Zadanie C - ul. Andromedy - 8 stanowisk postojowych i przyległe chodniki, 2. Oprócz robót związanych z budową miejsc postojowych zamówienie obejmuje również: - Przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia: przebudowę kanalizacji deszczowej, przebudowę gazociągu, zabezpieczenie teletechnicznej kanalizacji kablowej, zabezpieczenie kabli elektrycznych, przebudowę oświetlenia ulicznego, - Wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu (oznakowania) na podstawie zatwierdzonego projektu i jej utrzymywanie przez cały czas prowadzenia robót, geodezyjna obsługa budowy oraz sporządzenie operatu powykonawczego z obowiązkiem naniesienia na mapy PZG (1 egz. geodezyjnego operatu powykonawczego w formie papierowej i elektronicznej należy złożyć w ZDM). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (szczegółowe specyfikacje techniczne), przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB. Uwaga: W przypadku przedstawienia w dokumentacji projektowej wskazań na materiały budowlane i urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy je traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówieniach publicznych, a zwłaszcza art. 29 ust.3 Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne równoważne materiały i urządzenia pod warunkiem zachowania standardu, parametrów i sprawności zastosowanych urządzeń i materiałów na poziomie co najmniej prezentowanym przez wytypowanych w projektach producentów i dostawców urządzeń. Szczegóły w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: a) Kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownicy robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalnościach: - inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - inżynieryjno - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa oraz z uprawnieniami SEP do 20 kV , - inżynieryjno- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 2 zadania polegające na budowie, przebudowie, remoncie drogi lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej w ilości co najmniej 3000 m2 każde, - 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej z rur PVC w ilości co najmniej 150 mb każde, - 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie gazociągu średnioprężnego w ilości co najmniej 50 mb, - 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego w ilości co najmniej 100 mb każde,..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - kopie odpowiednich uprawnień , zaświadczeń. 2.Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (referencjami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30 pokój: 131 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.