eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zadanie A:Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej. Zadanie B:Odnowienie pomieszczenia serwerowi i pomieszczenia sanitarnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Zielona Góra: Zadanie A:Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej. Zadanie B:Odnowienie pomieszczenia serwerowi i pomieszczenia sanitarnego.
Numer ogłoszenia: 142958 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A:Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej. Zadanie B:Odnowienie pomieszczenia serwerowi i pomieszczenia sanitarnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu ul. Szprotawska 3- branża budowlana i elektryczna - Zadanie A i Zadanie B. Zadanie A Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej - w oparciu o Projekt budowlany dostosowania budynku do wymagań ppoż, ujętych w Decyzji K.P.P.S.P. w Żaganiu z uwzględnieniem uzyskanych odstępstw z K.W.P.S.P. w Gorzowie Wielkopolskim z 13 grudnia 2007roku opracowany przez Pracownię Projektowo- Konstrukcyjną Hieronim Pawłowski 65-119 Zielona Góra ul. Sulechowska 8. Zakres rzeczowy robót remontowych: Budynek ma być wyposażony w system wczesnego wykrywania pożaru z sygnalizacją dźwiękową z podłączeniem z najbliższą jednostką P.S.P. w Żaganiu, obejmujący zakresem monitoringu wszystkie kondygnacje budynku. W obiekcie ma być zamontowane awaryjne oświetlenie ewakuacyjne. Drewniane elementy głównej klatki schodowej mają zostać pokryte warstwą ogniochronnego lakieru pęczniejącego. Boczna ewakuacyjna klatka schodowa ma być obudowana materiałem o klasie odporności ogniowej co najmniej EIR 60, z drzwiami pożarowymi klasy EI 30. Należy wykonać grawitacyjny system oddymiania poprzez istniejące okno na ostatniej kondygnacji ewakuacyjnej klatki schodowej. Należy zamontować drzwi ppoż EI 30 pod schodami ewakuacyjnymi jako zejściowe do piwnicy a także zamontować dwa okna stalowe klasy EI 30 i wymienić drzwi zewnętrzne na parterze wg rysunku w w/w projekcie. Na poziomie I piętra należy rozebrać działową drewnianą ścianę działową wraz z drzwiami i zamiennie wykonać murowaną ściankę o gr 12 cm wraz z zamontowaniem nowych drzwi ppoż klasy EI 30. Na poziomie II piętra (poddaszu) należy wykonać wymianę istniejącego okna drewnianego na okno oddymiające, rozebrać istniejącą kratę stalową. Należy wykonać także ścianki murowane działowe gr 12 cm wraz z wymianą drzwi na nowe a także okładzinę z płyt suchego tynku ognioodpornego 2 x GKF na suficie nad klatką ewakuacyjną. Zadanie B Odnowienie pomieszczenia serwerowi na poziomie I piętra (klatka ewakuacyjna pom.1-19). -demontaż spróchniałej podłogi, skucie starych tynków ścian, -wykonanie nowej podłogi z płyty OSB gr 22 cm oraz obłożenie ścian i sufitu płytami suchego tynku na stelażu metalowym, -trzykrotne malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną z uprzednim gruntowaniem, -ułożenie antystatycznej i trudnozapalnej wykładziny rulonowej zmywalnej wraz z cokolikiem, -zamontowanie 2 opraw oświetleniowych rastrowych 4 x 40 W oraz 2 gniazd elektrycznych wraz z nową instalacją elektryczną, -zdemontowanie starych drzwi drewnianych i zamontowanie nowych drzwi EI 30 90 x 205. Odnowienie pomieszczenia sanitarnego (pom.1-17) - na poziomie I piętra. -skucie starych tynków ścian, -wykonanie obudowy ścian i sufitu suchymi tynkami na stelażu metalowym, -trzykrotne malowanie emulsyjne ścian i sufitu z gruntowaniem, -zamontowanie muszli typu kompakt oraz wymiana umywalki wraz z baterią na nową, -wymiana podejść do muszli ustępowej z dolnopłukiem i do umywalki (woda + kanalizacja), -zamontowanie 1 oprawy oświetleniowej rastrowej 4 x 40 W, -wymiana istniejących drzwi drewnianych na drzwi EI 30 o wym.80x205, -wykonanie posadzki z płyt gresowych wraz z cokolikiem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia - wpłaty wadium przed terminem złozenia ofert dla Zadania A..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis oceny spełnienia warunków: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do ofery. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 7.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 8 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawyPzp zał. nr 1 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp- zał.nr 2 do SIWZ. - informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie- zał. nr 3 do oferty. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Potencjał kadrowy zał. nr 4; - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel m. in. w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa odpowiedni dokument lub dokumenty,wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem w/w terminów wystawienia. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Zasady składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone przez każdy podmiot. - Informacja o wspólnym doświadczeniu zawodowym Wykonawcy Doświadczenie zawodowe wspólników, 4. Zamawiający ze względu na niepodzielność branżową przedmiotu zamówienia wymaga aby co najmniej jeden wspólnik miał doświadczenie zawodowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Wypełniony przedmiar robót - zał. nr 5 A i 5B. 6. Zaakceptowane na każdej stronie projekty umów - zał.nr 6A i 6B. 7. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej - zał. nr 7 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. - W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 5, pok. nr 11, w godz. 7.30 - 15.30 w dni robocze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 do wymagań przeciwpożarowych, poprzez wykonanie robót remontowych branży elektrycznej i budowlanej - w oparciu o Projekt budowlany dostosowania budynku do wymagań ppoż, ujętych w Decyzji K.P.P.S.P. w Żaganiu ( z dnia 12.10.2005 roku) z uwzględnieniem uzyskanych odstępstw z K.W.P.S.P. w Gorzowie Wielkopolskim z 13 grudnia 2007roku opracowany przez Pracownię Projektowo- Konstrukcyjną Hieronim Pawłowski 65-119 Zielona Góra ul. Sulechowska 8. Zakres rzeczowy robót remontowych: Budynek ma być wyposażony w system wczesnego wykrywania pożaru z sygnalizacją dźwiękową z podłączeniem z najbliższą jednostką P.S.P. w Żaganiu, obejmujący zakresem monitoringu wszystkie kondygnacje budynku. W obiekcie ma być zamontowane awaryjne oświetlenie ewakuacyjne. Drewniane elementy głównej klatki schodowej mają zostać pokryte warstwą ogniochronnego lakieru pęczniejącego. Boczna ewakuacyjna klatka schodowa ma być obudowana materiałem o klasie odporności ogniowej co najmniej EIR 60, z drzwiami pożarowymi klasy EI 30. Należy wykonać grawitacyjny system oddymiania poprzez istniejące okno na ostatniej kondygnacji ewakuacyjnej klatki schodowej. Należy zamontować drzwi ppoż EI 30 pod schodami ewakuacyjnymi jako zejściowe do piwnicy a także zamontować dwa okna stalowe klasy EI 30 i wymienić drzwi zewnętrzne na parterze wg rysunku w w/w projekcie. Na poziomie I piętra należy rozebrać działową drewnianą ścianę działową wraz z drzwiami i zamiennie wykonać murowaną ściankę o gr 12 cm wraz z zamontowaniem nowych drzwi ppoż klasy EI 30. Na poziomie II piętra (poddaszu) należy wykonać wymianę istniejącego okna drewnianego na okno oddymiające, rozebrać istniejącą kratę stalową. Należy wykonać także ścianki murowane działowe gr 12 cm wraz z wymianą drzwi na nowe a także okładzinę z płyt suchego tynku ognioodpornego 2 x GKF na suficie nad klatką ewakuacyjną. Uwaga: Pozostałe szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w w/w projekcie budowlanym a także w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opracowanych przez w/w biuro projektowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: Odnowienie pomieszczenia serwerowi i pomieszczenia sanitarnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B Odnowienie pomieszczenia serwerowi na poziomie I piętra (klatka ewakuacyjna pom.1-19). -demontaż spróchniałej podłogi, skucie starych tynków ścian, -wykonanie nowej podłogi z płyty OSB gr 22 cm oraz obłożenie ścian i sufitu płytami suchego tynku na stelażu metalowym, -trzykrotne malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną z uprzednim gruntowaniem, -ułożenie antystatycznej i trudnozapalnej wykładziny rulonowej zmywalnej wraz z cokolikiem, -zamontowanie 2 opraw oświetleniowych rastrowych 4 x 40 W oraz 2 gniazd elektrycznych wraz z nową instalacją elektryczną, -zdemontowanie starych drzwi drewnianych i zamontowanie nowych drzwi EI 30 90 x 205. Odnowienie pomieszczenia sanitarnego (pom.1-17) - na poziomie I piętra. -skucie starych tynków ścian, -wykonanie obudowy ścian i sufitu suchymi tynkami na stelażu metalowym, -trzykrotne malowanie emulsyjne ścian i sufitu z gruntowaniem, -zamontowanie muszli typu kompakt oraz wymiana umywalki wraz z baterią na nową, -wymiana podejść do muszli ustępowej z dolnopłukiem i do umywalki (woda + kanalizacja), -zamontowanie 1 oprawy oświetleniowej rastrowej 4 x 40 W, -wymiana istniejących drzwi drewnianych na drzwi EI 30 o wym.80x205, -wykonanie posadzki z płyt gresowych wraz z cokolikiem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.