eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa implantów ortopedycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Kutno: Dostawa implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 142915 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy" , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 388 02 00, faks 24 388 02 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: gwoździ śródszpikowych litych i kaniulowanych, płyt blokowanych ograniczonego kontaktu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Wadium dla całości zamówienia wynosi: 6.860,00 PLN (wadia cząstkowe szczegółowo wymienione w Rozdziale VIII SIWZ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ., 2. Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia., 3. Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi., 2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 8.00 - 14.00 jest Anna Piątek - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 24/388-02-47. Adres poczty elektronicznej: a.piatek@szpital.kutno.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Logistyka - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowie w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta - Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, 6) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52, w siedzibie Zamaw.-pokój 07d w godz. 8.00-14.00 bądź pocztą po pisemnym wniosku złożonym na adres Zamaw. lub złożonym faksem: 24/388-02-47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Kutnowski Szpital Samorządowy Sp. z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gwoźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonów kości piszczelowej. Gwoździe w wersji tytanowej (lite) i stalowej (kaniulowane). Po trzy otwory na śruby ryglujące w części bliższej i dalszej, w części bliższej ścięcie mające na celu ochronę więzadła właściwego rzepki. Średnica: Stal - 9 do 14 mm; tytan 8 do 10 mm.Komplet tworzą: jeden gwóźdź śródszpikowy, 4 śruby ryglujące, zatyczka. - kpl. 30, gwóźdź - 30 szt., śruba rygulująca - 30 szt., zatyczka - 30 szt. 2.Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonu kości udowe z dostępu bliższego. Gwoździe w wersji tytanowej (lite) i stalowej (kaniulowane). Trzy otwory w części dalszej. Rozmiary (średnica) stal -10 do 15 mm; tytan 8 do 11 mm. Komplet tworzą: gwóźdź śródszpikowy, 3 śruby ryglujące, zatyczka - kpl.15, gwóźdź - 15 szt., śruba ryglująca -15 szt., zatyczka - 15 szt., 3.Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań dalszej nasady kości udowej, wprowadzany odkolanowo. Gwoździe tytanowe, lite z ostrym końcem, cztery orwory ryglujące w części dalszej , dwa w części bliższej.. Rozmiary : śr. 10, 11,12 mm do dł 240mm pokryte celownikiem. (możliwość zastosowania nakrętek poprawiających stabilizację w kości osteoporotycznej mocowanych na 2-ch śrubach części dalszej) oraz zatyczka stabilizująca kątowo ostatnią śrubę. Komplet tworzą: dwie śruby do części bliższej, dwie śruby do części dalszej, dwie nakrętki, zatyczka, gwóźdź śródszpikowy. - kpl. 10, gwóźdź - 10 szt., zatyczka - 10 szt., nakrętka - 10 szt., śruba do części bliższej - 10 szt., śruba do części dalszej - 10 szt., 4. Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań bliższej nasady kości udowej. Gwóźdź tytanowy, lity , w części bliższej pin derotacyjny ryglowany w gwoździu i śruba teleskopowa , w części dalszej dwa otwory ryglujące , jeden dynamiczny drugi statyczny ( gwoździe o długości 180 i 220 mm) lub w wersji długiej - trzy otwory statyczne (umieszczone w płaszczyźnie czołowej). Rozmiary: długość 220mm (125 ,130,135 stopni - kąt szyjkowo trzonowy) średnica 10,12mm ; długość 180 mm (130,135 stopni- kąt szyjkowo trzonowy) średnica 10,12,14 mm ,oraz gwoździe anatomiczne - długie (prawy i lewy) z 10 stopniową antetorsją oraz 125 i 130 stopniowymi kątami szyjkowo trzonowymi o długościach 260,300,340,380,420,460mm o średnicy 10 mm. Komplet tworzą: pin derotacyjny, śruba doszyjkowa, tuleja nośna, dwie śruby ryglujące, gwóźdź śródszpikowy, zatyczka. - kpl. 30, gwóźdź - 30 szt., tuleja prowadząca - 30 szt., śruba doszyjkowa - 30szt., pin derotacyjny - 30 szt., zatyczka - 30 szt., śruba ryglująca - 30 szt., 5. Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonu kości ramiennej. Gwóźdź tytanowy , lity ,z asymetrycznym końcem, wprowadzany odłokciowo i od głowy kości ramiennej , z zagięciem trzonowo nasadowym 4- stopnie. Możliwość kompresji . W części dalszej otwory ryglujące w dwóch płaszczyznach (AP i strzałkowej) . Rozmiary: średnica 7 i 8 mm długości 180,200,220,240,260,280,300mm. Komplet tworzą: cztery śruby ryglujące, gwóźdź śródszpikowy, zatyczka. - kpl. 15, gwóźdź - 15 szt., śruba ryglująca - 15 szt., zatyczka - 15 szt., 6. Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań bliższej nasady kości ramiennej. Gwóźdź tytanowy , anatomiczny (prawy ,lewy) ,prosty ,w wersji długiej i krótkiej , tytanowy, lity, w części bliższej cztery otwory dla śrub ryglujących (gwintowane) umożliwiających stabilizację złamań guzka większego, mniejszego, masywu głowy, zapobiegające przemieszczeniom odłamów.W części bliższej wkładka polietylenowa (PEEK) zapobiegająca wykręcaniu się śrub ryglujących. Wersja krótka w całości pokryta celownikiem. Rozmiary: 150,220,250,280mm , Średnica części bliższej 10mm ,dalszej 8 (150mm) i 7mm (pozostałe). Komplet tworzą: cztery śruby do części bliższej, dwie śruby ryglujące do części dalszej, gwóźdź śródszpikowy, zatyczka. - kpl. 15, gwóźdź - 15 szt., śruba do cz. dalszej ryglująca - 15 szt., śruba do części bliższej - 15 szt., zatyczka - 15 szt., 7. Śrubopłytka do śródszpikowego zaopatrywania złamań nasady dalszej kości promieniowej. Wykonana ze stopu tytanu. Uniwersalna dla strony prawej i lewej. Wprowadzana z okolicy wyrostka rylcowatego kości promieniowej. Poczwórnie unikortykalnie, wielopłaszczyznowo ryglowana w części dalszej i podwójnie bikortykalnie ryglowana w części bliższej. W całości pokryta celownikiem. Ryglowanie proksymalne w płaszczyźnie czołowej. Komplet tworzą: płytka , 4 śruby dystalne,2 śruby proksymalne. - kpl. 2, płytka - 2 szt., śruba proksymalna - 2 szt., śruba dystalna - 2 szt., 8. System do augmentacji śrub- sterylny , jednorazowy system do przygotowania i nakładania żywicy akrylowej w procesie augmentacji śrub. Możliwość wstrzykiwania żywicy do kości poprzez śrubę , do ubytku w kości przed włożeniem śruby, poprzez igłę aspiracyjną umieszczoną w śrubie. Żywica akrylowa widoczna w rtg., zawierająca 30% siarczan baru. - kpl. 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Logistyka - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka piszczelowa dalsza boczna o grubości 3,6 mm, grubość głowy płytki 2mm lewa i prawa, ilości otworów od 5 do 21, długość płytki od 80 do 288 mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 5 szt., Płytka piszczelowa dalsza przyśrodkowa o grubości 4mm, grubości głowy płytki 2,2mm lewa i prawa, ilości otworów od 4 do 14, długość płytki od 117 do 252 mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 15 szt., Płytka piszczelowa bliższa boczna o grubości 3,6 mm, grubości głowy płytki 2mm lewa i prawa, ilości otworów od 4 do 16, długość płytki od 83 do 239 mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 10 szt., Płytka piszczelowa bliższa przyśrodkowa o grubości 4,2 mm, grubości głowy płytki 2,2mm lewa i prawa, ilości otworów od 4 do 14, długość płytki od 109 do 239 mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 5 szt., Płytka strzałkowa dalsza boczna o grubości 2,5 mm, lewa i prawa, ilości otworów od 3 do 7, długość płytki od 73 do 125 mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 20 szt., Płytka prosta ograniczonego kontaktu o grubości 3,2mm oraz szerokości 11,5mm, ilość otworów od 4 do 12, długość płytki od 59 do 163mm. Materiał tytan - 20 szt., Śruba korowa 3,5 mm blokowana samogwintująca o długości od 10 do 90mm, zakres zmiany długości śruby od 10 do 50mm, co 2 mm, od 50 do 90 co 5mm. Dodatkowo dostępne śruby o długości 35 oraz 45mm. Materiał tytan - 110 szt., Śruba korowa 3,5 mm samogwintująca o długości od 12 do 90 mm, zakres zmiany długości śruby od 12 do 50mm, co 2mm, od 50 do 90 co 5mm. Materiał tytan - 40 szt., Płyta piszczelowa bliższa boczna blokowana zakładana metodą małoinwazyjną LISS o grubości 4,8 mm, lewa i prawa, ilości otworów od 5 do 13, długość płytki od 141 do 301 mm, szerokość płytki 16mm, szerokość głowy płytki 21,5mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 5 szt., Płyta udowa dalsza boczna blokowana zakładana metodą małoinwazyjną LISS o grubości 5,5 mm, lewa i prawa, ilości otworów od 5 do 13, długość płytki od 155 do 315 mm, szerokość płytki 16,5mm, szerokość głowy płytki 35mm. Płytka zmniejszająca kontakt z kością. Materiał tytan - 5 szt., Śruba korowa 5,0 mm blokowana samogwintująca o długości od 18 do 100mm, zakres zmiany długości śruby od 18 do 50mm, co 2 mm, od 50 do 100 co 5mm. Materiał tytan - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Logistyka - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.