Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-25
Ogłoszenie nr 14288 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Gdynia: Świadczenie usług ubezpieczeniowych, w podziale na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, krajowy numer identyfikacyjny
19263412900000, ul.
ul. Hryniewickiego
10,
81-340
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6615222, 6607661, e-mail
zam.pub@sar.gov.pl, faks
58 620-53-38, 6607661.
Adres strony internetowej (URL): www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.sar.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ul. Hryniewickiego 10; 81-304 Gdynia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ubezpieczeniowych, w podziale na zadania
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Zadanie 1. "Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR" CPV: 6651411-0 ( usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych) Zakres zamówienia dla zadania 1. obejmuje: 1.1.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów 1.1.2. Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od uszkodzeń Autocasco i od kradzieży, 1.1.3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu 1.1.4. Ubezpieczenie Assistance 1.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 1. określono w załącznikach 5-7 do SIWZ oraz postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.2. Zadanie 2. "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR." Zakres zamówienia dla zadania 2. obejmuje : 1.2.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności lądowo - biurowej ( z wyłączeniem ryzyk morskich tj. związanych z posiadaniem i eksploatacją jednostek pływających oraz działalności MSPiR na morzu objętych odrębnym ubezpieczeniem-Świadczenie usług ubezpieczenia morskiego), odpowiedzialności cywilnej pracodawcy ; 1.2.2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych ; 1.2.3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku; 1.2.4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 1.2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 2. określono w załącznikach 9-15 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:66514110-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 86000
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zadanie 1." Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR" : 12 miesięczna ochrona ubezpieczeniowa, której poszczególne terminy rozpoczęcia mieszczą się w przedziale 05.03.2017 r. - 12.01.2018 r. W związku z tym realizacja zadania, w rozumieniu zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej , rozpoczyna się 05.03.2017 i kończy się 11.01.2019 r, odpowiednio do pojazdu. 2. Zadania 2. " Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR": 22.03.2017 r.- 21.03.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada odpowiednie zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia- odpowiednio do zadania.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , na zasadach art. 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby uprawnienie, o którym mowa powyżej posiadał wykonawca realizujący zakres, do którego wykonania jest koniecznym posiadanie zezwolenia.
Przez zezwolenie, o którym mowa powyżej , Zamawiający rozumie także uprawnienie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami prawa unijnego
Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania wyjaśnień wraz z przedłożeniem stosownego zezwolenia w trybie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wątpliwości co do posiadania przez Wykonawcę stosownych uprawnień
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Ofertę należy sporządzić wg Formularza oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ tj.: 1) wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania nr 1 załącza do oferty formularz cenowy ( załącznik nr 1A do SIWZ) 2) dokumenty potwierdzające podpisanie oferty przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wypis z KRS lub CEIDG ) - składane wraz z ofertą, 3) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo winno określać jego zakres i być udzielone przez Wykonawcę lub osobę/y umocowane do wykonywania określonej czynności. Pkt. X.3a ppkt 4) stosuje się odpowiednio - składane wraz z ofertą, b) dokumenty składane w dalszym procedowaniu: oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej / lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.sar.gov.pl/pl/public-order/1/state (pod nazwą postępowania) informacji , o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
klauzule dodatkowe | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zadanie 1: ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający zastrzega, iż przedmiot ubezpieczenia może ulec zmianie (ilość pojazdów objętych ochroną ubezpieczeniową). 2. W przypadku zmniejszenia ilości pojazdów objętych ubezpieczeniem (np. sprzedaży), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wysokość składki wycofanego pojazdu. 3. Zmiany wskazane w ust. 2 zostaną wprowadzone na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego i będą obowiązujące od dnia zgłoszenia lub innego trerminu wskazanego przez Zamawiającego. 4. Przewidywana przez Zamawiającego opcja zamówienia polegająca na 12 miesięcznym ubezpieczeniu 9 przyczep, które planuje zakupić, nie może spowodować wzrostu kosztu usługi o więcej niż 20%. W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 5. Do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji zamówienia stosuje się: a. wysokość składki OC jak w zamówieniu podstawowym, b. wysokość składki AC stawka procentowa od wartości w wysokości jak w zamówieniu podstawowym 6. Zmiany wskazane w ust. 4-5 zostaną wprowadzone na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego, do którego zostaną dołączone w szczególności faktury zakupu i dowody rejestracyjne. Zadanie nr 2: ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający zastrzega, iż przedmiot ubezpieczenia może ulec zmianie zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu. 2. W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotów ubezpieczenia (np. sprzedaż, likwidacja), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wartość ubezpieczenia danego przedmiotu. 3. Zwiększenie ilości przedmiotów ubezpieczenia, zwiększenie sumy ubezpieczenia następuje w przypadkach i na zasadach określonych w obligatoryjnej klauzuli automatycznego wzrostu sumy ubezpieczenia, o której mowa w § 1 ust. 5. pkt 4 Umowy oraz §1 ust. 4. pkt. 2 lit. b Umowy. 4. Zmiany wskazane w ust. 2 i ust. 3 zostaną wprowadzone na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego i będą obowiązujące od dnia zgłoszenia do dnia obowiązywania umowy. 5. Sposób obliczenia wynagrodzenia w przypadku zwiększenia, o którym mowa w ust. 3 zostanie obliczone z zachowaniem zasad i warunków określonych w § 1. 6. W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych MSPiR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia dla zadania 1. obejmuje:
1.1.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
1.1.2. Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od uszkodzeń Autocasco i od kradzieży,
1.1.3. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu
1.1.4. Ubezpieczenie Assistance
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66514110-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
66000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
klauzule dodatkowe | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej MSPiR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia dla zadania 2. obejmuje :
1.2.1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności lądowo - biurowej ( z wyłączeniem ryzyk morskich tj. związanych z posiadaniem i eksploatacją jednostek pływających oraz działalności MSPiR na morzu objętych odrębnym ubezpieczeniem-Świadczenie usług ubezpieczenia morskiego),
odpowiedzialności cywilnej pracodawcy ;
1.2.2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych ;
1.2.3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku;
1.2.4. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
20000
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
klauzule dodatkowe | 10 |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Roboty remontowe dróg z podziałem na części:
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PUCHACZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY, A TAKŻE ZAKŁADEM GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W PUCHACZOWIE
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
- Usługa ubezpieczenia Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.