eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polska Cerekiew › Zmiana sposobu użytkowania sal dydaktycznych na pomieszczenia przedszkolne na poziomie parteru w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Polskiej Cerekwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Polska Cerekiew: Zmiana sposobu użytkowania sal dydaktycznych na pomieszczenia przedszkolne na poziomie parteru w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Polskiej Cerekwi
Numer ogłoszenia: 142849 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, woj. opolskie, tel. 077 4801460, fax 077 4801460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania sal dydaktycznych na pomieszczenia przedszkolne na poziomie parteru w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Polskiej Cerekwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przebudowa istniejących sal lekcyjnych i pomieszczeń pomocniczych na pomieszczenia dla przedszkola. Zakres robót budowlanych polega na przystosowaniu istniejących trzech sal lekcyjnych na dwie sale zabawowe i jedną salę do leżakowania ze składzikiem na leżaki. Prace te polegają na wykuciu nowego otworu drzwiowego oraz założenie nowego nadproża typu L-19 i wstawienie drzwi w sali do leżakowania. Istniejący otwór drzwiowy w tej sali będzie prowadził do projektowanego składziku na leżaki zlokalizowanego przy istniejącym wejściu do sali lekcyjnej. W salach zabaw oraz w sali do leżakowania należy wymienić istniejące grzejniki żebrowe na grzejniki konwektorowe płytowe z osłonami. b) Przebudowa węzła sanitarnego. Zakres robót polega na przystosowaniu istniejących węzłów sanitarnych dostosowanych do potrzeb uczniów szkoły podstawowej na potrzeby przedszkola. Istniejąca armatura sanitarna spełnia wymagania do korzystania z niej dzieciom w wieku przedszkolnym. Zaprojektowano kabinę prysznicową w WC dla chłopców oraz umywalkę w pokoju socjalnym dla personelu. Do korzystania personelu z WC przeznaczono WC dla niepełnosprawnych. c) Wykonanie ścian przeciwpożarowych El 60 min Budynek szkoły zalicza się do kategorii zagrożenia ludzi ZL ITI natomiast po zmianie sposobu użytkowania części parterowej w budynku utworzyła się oddzielna strefa objęta kategorią zagrożenia ludzi ZL II. W celu oddzielenia od siebie tych dwóch stref zagrożenia ludzi zaprojektowano ściany oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej El 60. Projektowane ściany wykonano z pustaków szklanych grubości 8 cm oraz ścianę gr. 12 cm wykonaną z ogniochronnych płyt gipsowo-kartonowych gr. 2 cm np. RUDURIT firmy RIGIPS na całej wysokości kondygnacji. Pustaki szklane murowane na zaprawie cementowej według instrukcji producenta. W spoinach pionowych i poziomych układać pręty zbrojeniowe 3 mm. Pustaki ułożone na ścianie należy ospoinować. Projektowane ściany oddzielenia pożarowego wykonana z pustaków szklanych, z ogniochronnych płyt gipsowo-kartonowych np. RUDURIT oraz ze ślusarki aluminiowej spełniają wymagania odporności ogniowej która wynosi El -60.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 2. Znajdowanie się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zadania. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia zawodowego oraz potencjału technicznego. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zadania. 5. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłatami z tytułu zobowiązań podatkowych lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (tj. 2003, 2004, 2005, 2006, 2007) robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy i) w przypadku wnoszenia wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć dokumentu i oświadczenia zgodnie z pkt 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polskacerekiew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, 47-260 Polska Cerekiew, ul. Raciborska 4, pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, 47-260 Polska Cerekiew, ul. Raciborska 4, pok.16 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.