eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Remont pokrycia dachu i położenie nowej warstwy pokrycia oraz wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych zabudowań Gimnazjum nr 2 w Wodzisławiu Śląskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Wodzisław Śląski: Remont pokrycia dachu i położenie nowej warstwy pokrycia oraz wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych zabudowań Gimnazjum nr 2 w Wodzisławiu Śląskim.
Numer ogłoszenia: 142839 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 im. Ziemi Wodzisławskiej, ul. 26 Marca 66, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4553736, fax 032 4553736.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/gim02

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu i położenie nowej warstwy pokrycia oraz wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych zabudowań Gimnazjum nr 2 w Wodzisławiu Śląskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1. roboty zabezpieczające, przygotowawcze 2. roboty rozbiórkowe 3. tynki, roboty tynkarskie, 4. roboty dekarskie: położenie jednej warstwy papy bitumicznej termozgrzewalnej wierzchniego krycia, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustwoych, 5. roboty izolacyjne 6. roboty dot. instalacji odgromowej, 7. roboty towarzyszące, usługi i opłaty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze załączonym do niniejszej SIWZ. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być objęte minimum 3-letnią gwarancją

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postępowaniu: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów metodą spełnienia - niespełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy a. wypełniony druk oferty wraz ze wskazaniem części zamówienia której wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcom, b. oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych c. aktualny wypis z rejestru działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pp c składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów których wymaga zamawiający zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ uwzględni uprawnienia , posiadaną wiedzę i doświadczenie, personel członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków sumuje. W związku z powyższym wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów wymaganych w pp d wykazu dokumentów. Do ofert powinny zostać załączone oddzielne dokumenty wskazane w pp b i c w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę. Wszystkie powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenia i wykazy stanowiące integralną część oferty należy wypełnić zgodnie z załączonymi wzorami. Poza tym zamawiający żąda następujących dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia: - kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót określa szczegółowy opis robót i wskazuje czynności które należy uwzględnić w cenach jednostkowych oferty, jednostki przedmiarowe ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z obliczeń. Przywołane w przedmiarze robót podstawy wycen katalogowych służą jedynie wyszczególnieniu opisu pozycji przedmiaru i nie są podstawą do wyceny robót. W przypadku gdyby zakres robót w przedmiarach nie obejmował pełnego zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej należy to zgłosić zamawiającemu - wypełniona karta gwarancyjna,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/gim02

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 2 - sekretariat, ul. 26 Marca 66, Wodzisław Śląski 44-300.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Gimnazjum nr 2, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. 26 Marca 66.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.