eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa leków i środków kontrastowych EO/4PN/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Zabrze: Dostawa leków i środków kontrastowych EO/4PN/2008
Numer ogłoszenia: 14282 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i środków kontrastowych EO/4PN/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków i środków kontrastowych- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia; * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: § aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert § dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych § koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem § oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. § oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 § oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klnika-zabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Curie Skłodowskiej 10 Kod 41-800 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Curie Skłodowskiej 10 Kod 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: * Do leków: Okres ważności leku ma być nie mniejszy niż 12 miesięcy * Do leków: O ile to możliwe zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zmieniania przez kontrahenta wielkości opakowania, z zastrzeżeniem możliwości oferowania leku w opakowaniach po 1 szt. * Do leków: tabletka oznacza postać doustną * Do leków-płynów: jeżeli jest zaznaczone układ zamknięty to nie ma znaczenia czy będą to butelki w układzie zamkniętym czy też worki w układzie zamkniętym z portami * Do leków-płynów: jeżeli jest zaznaczone butelki plastikowe, to oznacza , że nie ma być oferowany układ zamknięty, tylko butelki bez portów. Te płyny, będą stosowane do parowników lub innych układów nie zamkniętych. * Do kontrastów naczyniowych jeżeli będą w tej samej cenie za 1 ml zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kontrastu o wyższym stężeniu jodu chyba, że w pakiecie było zaznaczone dokładne stężenie kontrastu * Do kontrastów do badań radiologicznych układu pokarmowego (doustne lub doodbytnicze) po zabiegach chirurgicznych dopuszczonych do kontaktu z raną (badania szczelności szwów chirurgicznych) i układu sercowo-naczyniowego: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych pojemności flakonów w zależności od potrzeb w objętościach nie mniejszych od 20 ml i nie większych niż 200 ml * Do kontrastów: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych pojemności flakonów w zależności od potrzeb w objętościach nie mniejszych od 20 ml i nie większych niż 200 ml !! * Do kontrastów niejonowych: jeżeli będą w tej samej cenie za 1 ml zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kontrastu o wyższym stężeniu jodu chyba, że w pakiecie było zaznaczone dokładne stężenie kontrastu lub jego zakres. Warunki przedmiotowe, szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) zapewnią transport 2) zaoferują termin płatności: 30 dni 3) zaoferują produkty spełniające wymagania ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz. 896) 4) wykonawca zaoferuje produkty posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP lekami, materiałami, medycznymi (wykonawca zobowiązany jest przestawić ww. dokumenty na każde żądanie zamawiającego), 5) minimalny termin ważności przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy, 6) maksymalny czas realizacji zamówień cito: 4 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia Dokumenty przedmiotowe /dodatkowo wymagane: formularz ofertowy - załącznik nr 1 formularz cenowy - załącznik nr 3.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.00.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakeit nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kntrasty- szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.69.60.00-0, 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.