Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Kalisz: Przebudowa ulicy Skarszewskiej w Ksliszu na odcinku od ulicy Stawiszyńskiej do al. Gen Sikorskiego.
Numer ogłoszenia: 142815 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Skarszewskiej w Ksliszu na odcinku od ulicy Stawiszyńskiej do al. Gen Sikorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Skarszewskiej na odc. od ul. Stawiszyńskiej do al. Gen. Sikorskiego Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ roboty rozbiórkowe 2 roboty ziemne 3/ roboty drogowe: przebudowa nawierzchni jezdni i i skrzyżowań, chodników i wjazdów 4/ budowa kanalizacji deszczowej 5/ Opracowania we własnym zakresie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót stosownie do Rozporządzenia ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonaniem nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. Nr 177 poz. 1729. 6/ wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzonych robót 7/ stałe oznakowanie pionowe i poziome 8/ obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej i elektronicznej format DWG - inne do uzgodnienia) Szczegółowy zakres robót określa Projekt wykonawczy branży drogowej, Projekt budowlano - wykonawczy branży sanitarnej, Projekt organizacji ruchu z oznakowaniem po przebudowie, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - kanalizacja deszczowa. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem wykonawczy branży drogowej, projekt budowlano - wykonawczym branży sanitarnej, projektem organizacji ruchu z oznakowaniem po przebudowie, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót drogowych, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - kanalizacja deszczowa stanowiącymi integralną część siwz. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 30000.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1/udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2/ zaakceptują termin realizacji: w ciągu 2,5 miesiąca od daty podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 15.10.2008r. 3/ zaakceptują warunki płatności wynagrodzenia tj.: a/ wartość wynagrodzenia płatna w 2008 r. nie może przekroczyc kwoty 900.000,00 zł b/ pozostała kwota płatna będzie do 31.01.2009 r. 4/ Wykonawca złoży oświadczenie o nienaliczaniu odsetek z tytułu przedłużonego terminu płatności fatur 5/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur z wyjątkiem o którym mowa w punkcie 3b. 6/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań polegających na remoncie lub przebudowie ulicy o długości minimum 200 mb i budowie kanału deszczowego min. Ø 300 i długości 100 m 7/ wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 8/ wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferta musi zwierać: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z niezbędnymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do IIB (zgodnie z pkt. 3 ppkt. 7/, 8/. d/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z punktem 3 pkt. ppkt.6 , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 2. e/oświadczenie o nienaliczaniu odsetek z tyt. wydłuzonego terminu płatności faktur
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zarządu Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.