eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie remontu jazu zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Lublin: Wykonanie remontu jazu zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 142814 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 51 00, faks 81 466 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu jazu zbiornika Zalewu Zemborzyckiego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane 1. Naprawa zewnętrznych powierzchni betonowych jazu. (naprawa rys i pęknięć, reprofilacja) 2. Oczyszczenie płyty dennej jazu. (naprawa rys i pęknięć, reprofilacja) 3. Kapitalny remont budki sterowni zlokalizowanej na filarze środkowym jazu. 4. Remont izolacji stropu pomieszczeń na mechanizmy napędów wraz z uszczelnieniem otworów luków włazowych oraz montażowych. 5. Wymiana zamknięć otworów luków włazowych oraz montażowych. 6. Remont wewnętrznych okładzin ścian, stropów, podłóg i schodów pomieszczeń na mechanizmy napędów. 7. Wymiana drzwi pomieszczeń na mechanizmy napędów. 8. Renowacja barierek i poręczy stalowych całego obiektu. 9. Naprawa ubytków betonu oraz korozję stali zbrojeniowej prefabrykowanych belek żelbetowych mostu nad jazem. 10. Naprawa nawierzchni poboczy jezdni wraz z odbudową studzienek kablowych. 11. Remont schodów na skarpach wraz z odtworzeniem szczelin dylatacyjnych. 12. Wymiana łat wodowskazowych od strony wody górnej i dolnej. 13. Wymiana oznakowania obiektu. 14. Remont stanowiska dolnego jazu. 14.a) Remont żelbetowej płyty poszuru. 14.b) Remont żelbetowych płyt umocnieniowych. 14.c) Wymiana umocnień skarp rzeki poniżej jazu. Wyposażenie technologiczne 1 Remont klap przepustu. 2 Remont policzków klap. 3 Wymiana układu hydraulicznego sterowania klap. (nowe siłowniki, zasilacze i instalacja hydrauliczna) 4 Remont elementów metalowych wyposażenia pomieszczeń mechanizmów napędów. Roboty elektryczną (z automatyką) 1 Wymiana układu pomiarowego z wyniesieniem licznika na zewnątrz. 2 Wymiana rozdzielnic nn z wnętrza przyczółków, budynku sterowni 3 Demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych, oświetlenia terenu 4 Wymiana tras kablowych 5 Remont układu odladzania jazu 6 Montaż instalacji siłowych 7 Montaż instalacji sterowniczych 8 Montaż układu automatycznego odladzania klap 9 Montaż systemu pozycjonowania oraz sygnalizacji załączenia blokad klap 10 Wdrożenie systemu automatycznego i zdalnego sterowania klapami jazu wraz z monitoringiem aktualnych danych pomiarowych z sytuacji na jazie i zalewie (system SCADA) 11 Montaż nowej instalacji wyrównawczej i ochronnej. 12 Montaż instalacji odgromowej. Roboty teletechniczne 1 Wymiana instalacji alarmowej SSWiN i SAP 2 Wymiana instalacji telewizji przemysłowej CCTV Roboty sanitarne 1 Wymiana istniejących urządzeń i instalacji wentylacji pomieszczeń mechanizmów napędów. 2 Wymiana istniejących urządzeń grzewczych pomieszczeń mechanizmów napędów. 3 Wymiana istniejącej instalacji odwodnienia pomieszczeń mechanizmów napedów w części ogólnodostępnej. 4 Wymiana urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej sterowni. System monitoringu antykryzysowego 1 Wykonanie układu zdalnego przesyłu sygnałów z CCTV oraz danych z systemu monitoringu pracy jazu do sztabu antykryzysowego. 2 Montaż na zaporze czołowej czujników rejestrujących ruchy gruntu zapory czołowej zalewu. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa: projekt remontu jazu zbiornika Zalewu Zemborzyckiego - Projekt budowlano-wykonawczy, Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty polegające na powtórzeniu wszystkich lub wybranych lub innych niż w/w czynności remontu jazu Zalewu Zemborzyckiego w Lublinie - do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.72.11 - Roboty budowlane w zakresie zapór 45.24.80.00 - Budowa konstrukcji hydromechanicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, rozbudowie lub budowie obiektów sklasyfikowanych wg PKOB pod klasą 2152 wraz z instalacjami i urządzeniami oraz na montażu urządzeń regulacyjno-upustowych tj. klap, siłowników, przepustnic na obiekcie hydrotechnicznym piętrzącym sklasyfikowanym w PKOB pod klasą 2152 o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zł 00/100) lub b) dwie niezależne roboty budowlane spełniające powyższy warunek referencyjny określony w pkt. 10.1.2. lit. a) powyżej, o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zł 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeśli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej: a) jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności techniczno-budowlanej: inżynieria wodna lub melioracje wodne mającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub b) jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, mającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy oraz: c) jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i mającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, d) jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i mającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia załączonego do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem, że Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być załączone do oferty, a ponadto spełnią wymaganie: oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. II. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana do dopełnienia następujących formalności: a) osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, b) jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, c)przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia kopii przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnień budowlanych osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich branżach (o uprawnieniach i doświadczeniu nie niższych niż wskazane w pkt. 10.1.3. SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadzić zmiany do niniejszej umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a) zmiany terminu wykonania robót budowlanych, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; b) zmian koniecznych ze względu na błędy lub niedokładności opracowanej dokumentacji lub których potrzeba wprowadzenia wynika z pojawienia się okoliczności nie przewidzianych przez Zamawiającego; c) zmiany wiążącej się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; d) zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; e) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem Strony; f) zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w §9 ust. 6 niniejszej umowy; g) zmiany w zakresie formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w §17 niniejszej umowy, zgodnie z art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca w Lublinie Sp. z o.o., 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.