To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Lublin: Dostawa elementów zamykaczy wielokrotnego użytku do worków pocztowych
Numer ogłoszenia: 142791 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115883 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów zamykaczy wielokrotnego użytku do worków pocztowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów elementów zamykaczy wielokrotnego użytku do worków pocztowych w przewidywanej ilości 239 846 kpl. Kompletny zamykacz składa się z plastykowej podstawki, sprężyny (sprężyna ma być zamocowana na podstawce) i sznurka (szpagatu) O2 o długości 500 mm. Podstawka winna być wykonana z tworzywa sztucznego (polipropylenu) w kolorze granatowym. Wymiary podstawki 60x40 mm. W górnej części podstawki zamykacza wytłoczone logo PP (trąbka) oraz napis Poczta Polska. W podstawce winien być wykonany otwór umożliwiający przywiązanie sznurka. Końce sznurka zabezpieczone przed rozczepieniem stearyną. W osi symetrii zamykacza znajduje się sprężyna wykonana ze stali sprężynowej-ocynkowana. Sprężyna musi umożliwiać zaciśnięcie sznurka. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie na adres: Poczta Polska S. A., Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Sierpińskiego 26, 20-448 Lublin, sukcesywnie - pierwsza dostawa w terminie 10 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego, następne dostawy w terminie 5 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia potrzeb. Do każdej dostawy Wykonawca załączy świadectwo jakości wyrobu. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, na okres 24 miesięcy od daty ostatniej dostawy. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie 80% wartości brutto przedmiotu zamówienia i jednocześnie zastrzega, że zakup pozostałych 20% wartości brutto przedmiotu zamówienia nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.54.11.30 - Sznurek 44.55.00.00 - Sprężyny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Chemperek P.P.H.U. POLIMER, Dys 174, 21-003 Ciecierzyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191876,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179884,50
Oferta z najniższą ceną: 179884,50 / Oferta z najwyższą ceną: 191876,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
- "Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów"
- Dostawa opakowań z tworzyw sztucznych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.