eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Przebudowa ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Kęty: Przebudowa ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 14278 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej na długości ok. 280mb. W zakresie zadania znajduje się przebudowa jezdni do szer. 6,0 m o nawierzchni asfaltobetonowej; przebudowa obustronnych chodników oraz zjazdów indywidualnych do posesji na nawierzchnię z płyt granitowych; przebudowa kanalizacji deszczowej; przebudowa oświetlenia ulicznego oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 50.000,00zł. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonego dokumentu (jeżeli dotyczy): -umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołączy każdy ze wspólników. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: 1)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót drogowych odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 roboty dotyczącej budowy lub przebudowy drogi o przekroju ulicznym o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto; 2)Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu robót z kamienia naturalnego, tj. nawierzchni z płyt lub kostki granitowej z krótkim opisem wykonanych zadań, miejsca ich wykonania wraz z załączonymi fotografiami. 3)Wykaz sprzętu dostępnego przez Wykonawcę robót budowlanych w celu realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ), w tym co najmniej sprzętu do ułożenia nawierzchni asfaltobetonowej całą szerokością jezdni (układarka o odpowiednim rozstawie) oraz obróbki krawędzi ułożonej nawierzchni (walec z odpowiednim urządzeniem dociskającym lub obcinającym krawędzie układanej nawierzchni). 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: 1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 3 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania co najmniej osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy (branża drogowa) oraz osobami uprawnionymi do przebudowy oświetlenia ulicznego i przebudowy kanalizacji deszczowej w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe ww. osób, które należy dołączyć do oferty to kopie uprawnień zawodowych oraz aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500.000 PLN. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorysy ofertowe. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 4)Dowód złożenia wadium. 5)Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenie dołącza każdy ze wspólników. 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500.000 PLN. 10)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 3 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania co najmniej osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy (branża drogowa) oraz osobami uprawnionymi do przebudowy oświetlenia ulicznego i przebudowy kanalizacji deszczowej w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe ww. osób, które należy dołączyć do oferty to kopie uprawnień zawodowych oraz aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót drogowych odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 roboty dotyczącej budowy lub przebudowy drogi o przekroju ulicznym o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto. 12)Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu robót z kamienia naturalnego, tj. nawierzchni z płyt lub kostki granitowej z krótkim opisem wykonanych zadań, miejsca ich wykonania wraz z załączonymi fotografiami. 13)Wykaz sprzętu dostępnego przez Wykonawcę robót budowlanych w celu realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ), w tym co najmniej sprzętu do ułożenia nawierzchni asfaltobetonowej całą szerokością jezdni (układarka o odpowiednim rozstawie) oraz obróbki krawędzi ułożonej nawierzchni (walec z odpowiednim urządzeniem dociskającym lub obcinającym krawędzie układanej nawierzchni). 14)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty - pok.37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty - pok.37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.