eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Ochrona obiektów, osób i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2016 r - ponowny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Inowrocław: Ochrona obiektów, osób i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2016 r - ponowny
Numer ogłoszenia: 14277 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8681 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 72 28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów, osób i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2016 r - ponowny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynku i terenu Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Zamówienie obejmuje działania w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia mające na celu zapewnienie ochrony życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników, bezpieczeństwa budynku, działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom oraz innym czynom karalnym przeciwko osobom fizycznym oraz mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Ochrona mienia i działania prewencyjne stanowiące przedmiot umowy prowadzone będą: - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego, - w soboty, niedziele i święta całodobowo. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: umundurowanie zgodne z wymogami, identyfikator zgodny z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r., ze zm.), środki przymusu bezpośredniego: kajdanki, pałka, telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy. Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony obejmuje: a) ochronę mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed włamaniem, dewastacją, kradzieżą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami, b) przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w odpowiednich gablotach Zamawiającego, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników i osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy, c) nadzór nad mieniem i bezpieczeństwem obiektów, polegający na: - obserwacji ochranianych obiektów - monitorowanie terenu poprzez system 2 kamer, - właściwym zabezpieczeniu bramy wjazdowej, furtki, drzwi, okien budynków oraz korytarzy wraz z klatkami schodowymi, - nadzorze nad osobami wchodzącymi do obiektu i wychodzącymi z obiektu, - podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów - podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie, uniemożliwianie wejścia na teren obiektów osób będących pod wpływem alkoholu, bezdomnych, akwizytorów itp. - pełnej znajomości topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., - znajomości rozmieszczenia i umiejętności użycia w sytuacji alarmowej głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych, - w uzasadnionych przypadkach wezwaniu odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne), - powiadamianiu wskazanego przez Zamawiającego pracownika w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, - wpuszczaniu i wypuszczaniu pojazdów mających prawo wjazdu na teren obiektu, bezwzględnym każdorazowym zamykaniu bramy wjazdowej, d) dokonywanie obchodu ochranianych budynków i przyległego podwórza z częstotliwością jeden raz na godzinę - przy każdym wyjściu z dyżurki zamykanie drzwi dyżurki, - podczas obchodu włączanie lub wyłączanie świateł (w zależności od potrzeb) w gabinetach, na korytarzach, na zewnątrz - kontrolowanie prawidłowości zamykania drzwi na klucz - sprawdzenie zabezpieczeń technicznych obiektu takich jak zamki, okna, ogrodzenie, oświetlenie - przebywanie w dyżurce w dni powszednie w godzinach pobierania i zdawania kluczy tj. 6:30-7:00, 15:00-15:30, - sprawdzenie uprawnień osób, do przebywania na terenie chronionym w godzinach wieczorowo-nocnych. e) niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych, f) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku, g) prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie, Wykonawca ma prawo dokonania wizji lokalnej budynków, na terenie których będzie świadczył usługi oraz dokona, na własne ryzyko, ustalenia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w trakcie wykonywania usługi zostanie ujawniony błąd w wycenach dokonywanych przez Wykonawcę ponosi on wszelkie konsekwencje tego błędu, a w szczególności nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia HERKULES Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe, ul. Nowa 8/18, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33249,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79556,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.