eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Poznań: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część I
Numer ogłoszenia: 142704 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96880 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Poznania. Wymienione nieruchomości są zarządzane przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o., Oddział Poznań. 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 2.1.Część I-Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynkach przy ulicach: Szamarzewskiego 21 m.16, Szamarzewskiego 48 m.3, Dojazd 30 b 12 m.12, Dojazd 30 b 14 m.19, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1, ul.Dąbrowskiego 81/85 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części pierwszej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-11 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ofertowego ślepego-ul.Szamarzewskiego 21 m.16 (załącznik nr 7 do SIWZ); -Kosztorysu ofertowego ślepego-ul.Szamarzewskiego 48 m.3 (załącznik nr 8 do SIWZ); -Kosztorysu ofertowego ślepego-ul.Dojazd 30 b 12 m.12 (załącznik nr 9 do SIWZ); -Kosztorysu ofertowego ślepego-ul.Dojazd 30 b 14 m.19 (załącznik nr 10 do SIWZ); -STWiORB-dla wszystkich nieruchomości (załącznik nr 11 do SIWZ). 2.2.Część II-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach przy ulicach: Piłsudskiego 106 m.6, Osiedle Powstańców Warszawy (OPW) 9h m.64, Nowowiejskiego 22 m.21, Główna 37 m.2, Zbożowa 12 m.51, Grochowska 50 (NZOZ), na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2, ul.Mielżyńskiego 24 Poznań. W zakres II części zamówienia wchodzą dwa zadania: Zadanie 1-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynkach przy ulicach: Piłsudskiego 106 m.6, Osiedle Powstańców Warszawy (OPW) 9h m.64, Nowowiejskiego 22 m.21, Główna 37 m.2, Zbożowa 12 m.51. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 12-18 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczego ślepego-ul.Piłsudskiego 106 m.6 (załącznik nr 12 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego ślepego-OPW 9h m.64 (załącznik nr 13 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego ślepego-ul.Nowowiejskiego 22 m.21 (załącznik nr 14 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego ślepego-ul.Główna 37 m.2 (załącznik nr 15 do SIWZ); -Kosztorysu nakładczego ślepego-ul.Zbożowa 12 m.51 (załącznik nr 16 do SIWZ) -STWiORB-dla wszystkich nieruchomości (załącznik nr 17 do SIWZ). Zadanie 2-Wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym znajdującym się w budynku NZOZ przy ul.Grochowskiej 50 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 17-18 do SIWZ) składająca się z: -STWiORB-dla wszystkich nieruchomości (załącznik nr 17 do SIWZ). -Kosztorysu nakładczego ślepego-ul.Grochowska 50 (załącznik nr 18 do SIWZ); 2.3.Część III-Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6, ul. Grochowska 49 b Poznań. W zakres III części zamówienia wchodzą dwa zadania: Zadanie 1-Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynkach położonych w Poznaniu wg zestawienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 19-21 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczy-dla wszystkich adresów (załącznik nr 19 do SIWZ); -STWiORB-dla wszystkich adresów (załącznik nr 20 do SIWZ); -Wykazu adresów wraz ze specyfikacją stolarki (załącznik nr 21 do SIWZ). Zadanie 2-Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych znajdujących się w budynkach położonych przy ul.Cześnikowskiej 10 oraz ul.Cześnikowskiej 12 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla Zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 22-24 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu nakładczego-ul.Cześnikowska 10, Cześnikowska 12 (załącznik nr 22 do SIWZ); -STWiORB-ul.Cześnikowska 10, Cześnikowska 12 (załącznik nr 23 do SIWZ); -Wykazu adresowego okien wraz ze specyfikacją okien (załącznik nr 24 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21). 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami). 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego-Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynkach przy ulicach: Szamarzewskiego 21 m.16, Szamarzewskiego 48 m.3, Dojazd 30 b 12 m.12, Dojazd 30 b 14 m.19, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1, ul.Dąbrowskiego 81/85 w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o.o., ul.Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10386,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6789,60

  • Oferta z najniższą ceną: 6789,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9346,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach przy ulicach: Piłsudskiego 106 m.6, Osiedle Powstańców Warszawy (OPW) 9h m.64, Nowowiejskiego 22 m.21, Główna 37 m.2, Zbożowa 12 m.51, Grochowska 50 (NZOZ), na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2, ul.Mielżyńskiego 24 Poznań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIROX Sp. z o.o., ul.Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18946,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15158,08

  • Oferta z najniższą ceną: 15158,08 / Oferta z najwyższą ceną: 18365,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6, ul. Grochowska 49 b Poznań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Adam Graf, os.Przyjaźni 13S, 61-686 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49987,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48736,76

  • Oferta z najniższą ceną: 48736,76 / Oferta z najwyższą ceną: 51038,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.