eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie usług konserwacji i remontów dźwigów osobowych i drzwi automatycznych na okres 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Gliwice: wykonanie usług konserwacji i remontów dźwigów osobowych i drzwi automatycznych na okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 142702 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług konserwacji i remontów dźwigów osobowych i drzwi automatycznych na okres 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług konserwacji i remontów dźwigów osobowych i drzwi automatycznych na okres 3 lat Zamówienie podzielono na zadania: zadanie nr 1 - usługi konserwacji i remontów dźwigów osobowych zadanie nr 2 - usługi konserwacji i remontów drzwi automatycznych - zamówienie łącznie poniżej 207 000 euro. Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania nr 1 - Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie usług konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości tych usług, co najmniej 250 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów*, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dot. zadania nr 2 - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. *Dowodami, powyżej w zakresie zadania nr 1 są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli w uzasadnionych przypadkach, o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczeń albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dot. zadania nr 1 - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. nr 89, poz.828, z późniejszymi zmianami). b) czterema osobami posiadającymi (każda z nich) zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniające do konserwacji dźwigów, w kategorii: E I urządzenia posiadające dowolne systemy sterowania i dowolne układy napędowe lub w kategorii: I dźwigi o dowolnym systemie sterowania oraz z napędem regulowanym: elektryczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849 z późniejszymi zmianami.) dotyczy zadania nr 2 - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi (każda z nich) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających i zużywających energię elektryczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 .,w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. nr 89, poz.828, z późniejszymi zmianami).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy wszystkich zadań - Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dotyczy wszystkich zadań - dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy druk: 1. OFERTY PRZETARGOWEJ - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 2.SPECYFIKACJI ASORTYMENTOWO - CENOWEJ - stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ 3.Oświadczeń zawartych w części VI SIWZ. Dodatkowo Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone w oryginale, w formie pisemnej lub jego notarialnie poświadczonej kopii. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - stosownie pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 14 44-101 Gliwice Budynek Techniczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 14 44-101 Gliwice Budynek Techniczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca zapewni na okres trwania umowy, zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (delikt, kontrakt, produkt) w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną: a) w zakresie zadania nr 1 nie niższą niż 1 000 000,00 zł /jeden milion złotych/, b) w zakresie zadania nr 2 nie niższą niż wartość zamówienia, obejmującą zakresem ochrony: 1) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności, 2) szkody osobowe 2.Umowa ubezpieczenia powinna zapewnić wypłatę odszkodowania płatnego w walucie polskiej. 3. Kopia umowy ubezpieczenia będzie dostarczona Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wraz z potwierdzeniem opłacenia składki, natomiast oryginał umowy ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacenia składek należy przedstawić Zamawiającemu na trzy dni przed podpisaniem umowy. W przypadku niedostarczenia polisy lub dostarczenia polisy wadliwej, nie spełniającej powyższych warunków umowa nie zostanie podpisana. 4. W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia (lub innego dokumentu ubezpieczenia) w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych przed datą wygaśnięcia polisy (dokumentu), dostarczyć nową aktualną polisę (dokument) Zamawiającemu. Nie wywiązanie się z tego obowiązku skutkować może ze strony Zamawiającego natychmiastowym rozwiązaniem umowy bez wypowiedzenia. UWAGA! - Termin realizacji /dot. zadania nr 1, poz. 27 specyfikacji asortymentowo - cenowej/ wynosi 28 miesięcy - realizacja od 01.12.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi konserwacji i remontów dźwigów osobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji i remontów dźwigów osobowych - poniżej 207 000 euro, dokładny opis wraz z zakresem został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ceryfikat lub autoryzacja /zakres w SIWZ/ f. KONE - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi konserwacji i remontów drzwi automatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji i remontów drzwi automatycznych - poniżej 30 000 euro. Dokładny opis wraz z zakresem znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. certyfikat lub autoryzacja /zakres w SIWZ/ f. DORMA - 20
    • 3. cena jednej roboczogodziny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.